WWDC 2020 - 22. - 26. . junij 2020 | |||||
Za Muse pa uporabi webflow.com Namesto XD pa Figma.com Namesto Illustrator in Photoshop pa affinity designer, photo in publisher. Namesto premiere davinci resolve ... Adobe je crap od firme in produktov. Ko sem sel iz illustrator na Designer nisem mogel verjeti kako je lahko app hiter, tekoc in kaj se da Appi, ki ze sedaj delajo lepo z Apple API in so redno vzdrzevani z prehodom na ARM ne bodo imeli tezav. Navadni uporabniki ne bodo imeli tezav, ker brskalnik in tistih nekaj appov, ki so tak ali tak v vecini Applovi bodo delali ql. Ostali pa postopoma. Bo pa bolelo MS ko bodo videli, da Apple lahko pusha ARM oni pa ne, ker pri njih je dev podpora boga, zato pa je win10 taksno skropucalo, mesanica win95, 2000, xp, 7, ... |
|||||
Pa ko dobim oglas narjen v indesignu in je treba narest slo mutacijo? Pa ko moram nekaj malega popravit na web strani narekeni v Museu. A bom cel site delal še enkrat? Meni se ne zdi tko enostavno preit na drug software. In hkrati ostat kompatibilen. Je pa res, da večino stvari ni nujno delat v Adobe navezi. Predvsem novih. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Indesign file se da lepo odpreti v Publisherju. Strani pa se ne bi nikdar lotil v programu, ki ne omogoca nadeljevanja v drugem programu, v primeru da prvi "crkne". Imel slabe izkusnje izpred 20 let ko je Adobe ukinil GoLive. Adobe bo pa tak prisiljen da podpre novo platformo, ce hoce ali ne. Vecina kreativcev je vseeno na mac-u. Ce apple gre povsem na ARM bo Adobe moral slediti. Sicer se bodo pojavili drugi. |
|||||
Čeprav to kliče po napakah, za katere ni potem "nihče kriv". Mogoče so oglasi mal specifika, samo ko stranka dobi oglas od principala in ga posreduje meni za predelavo, težko rečem, da jim ne bom vrnil v enakem formatu. Pa razni prodajni katalogi hočejo odprte file, ker dodajajo svoje elemente in morajo pri montaži narest korekture mojega dokumenta. Niti ne linkajo več oglasov ampak copypejstajo komplet mojo mojstrovino v katalog. Zaradi napak pri barvah, overprintih itd. Imam pa tudi jaz Draw že par let kupljen in ga sprobavam, ko se mi da. Predvsem me je razočaralo, da ni imel možnosti delat brez barvnih profilov. To je profesionalno sicer top, v praksi pa mega cirkus. Tko da, jaz bom verjetno do penziona na Adobeu. Upam da bo to prej ko v 10 letih. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Sicer sam ne prenasam Adobe odkar je ubil Freehand app. Kakorkoli, bomo videli kaj bo v ponedeljek Apple povedal |
|||||
Tud mene je Adobe pošteno razočaral, v bistvu tolk zelo, da sem večino risanja obesil na klin, ker preprost s takim počasnim software-jom ne moreš delati. Zdaj bom verjetno počasi začel nazaj z Affinityjem, ko dobim malo več feelinga oz. se malo bolj naučim. Affinity dela hitreje, par stvari ima narejenih bolje, par stvari je pa malo čudnih proti illustratorju. Photoshop, pa je še vedno za moj okus boljši kot photo, dela pa 5x počasnej na žalost. XD mi ni potegnu že od začetka, raje uporabljam Sketch. Od Adobe-a uporabljam še After Effects, na žalost nobene alternative na trgu in Audition, ki je za moje pojme zelo super za urejanje zvoka. Premiere pro pa ima dosti alternativ naokoli, tako da ga ne bom pogrešal veliko. Je pa pri Adobe-u zelo fajn workflow, torej ko v enem programu nekaj narediš, je to zelo enostavno prenesti v drugega in potem nazaj, če rabiš kaj popravljati. Tudi formati za shranjevanje so precej razširjeni in uporabni. Nisem še zasledil nekoga, ki bi uporabljal affinity-jev file type. Še mene zmrazi, ko po pomoti shranim v tem formatu. In ravno to je problem, kar si napisal. Appov, ki uporabljajo nove Apple-ove API-je je zelo malo, samo peščica. Vse kar je, je spisano za iOS, pa še tam se dostikrat opirajo na stare APi-je (openGL ES, Core Image/Graphics, quartz in podobno). Koliko misliš da je appov na iOS-u, ki furajo 100% pure Metal API? Jaz bi rekel, da praktično 0, ker niti sam Metal API še nima vsega. Ravno zaradi tega, ker Apple ne zna nobene stvari narediti 100% do konca in zadevo speljati v nulo (vsaj zadnje par let), bo tale prehod precejšnja katastrofa. Se strinjam, da je Intel ratu qrac zadnje par let, ampak kar tako odžagati cel nabor appov in gejmov je pa mal too much za kar tako požret. Prehod bi me veliko bolj zanimal in veselil, če bi Apple vsaj razmišljal v kaki emulaciji, če ne celo strojni emulaciji za x86, torej da nam da zagotovilo, da bomo lahko še v prihodnosti v nedogled poganjali to kar smo do sedaj in da bo mac ostal dvoživka, razlog kater je bil ključen za nakup. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Dosti appov uporablja metal, prav tako iger. Eden takih je affinity na iOS/Mac OS, Sketch, .... Sam OS pa sem preprican da ze sedaj laufa pri Applu na ARM (isto je bilo ko so sli na Intel, so vse imeli ready za intel in PPC). Sam razen Affinity produktov, ne potrebujem vec app-a na macu. Vecina stvari laufa v brskalniku. Figma, Miro, Notion, Mail, Calendar, ... Za affinity pa sem preprican da bodo poskusili asap dati compilan app ven za ARM, da tako prehitijo Adobe. Vsekakor pa bo prehod na ARM prvo za navadne uporabnike, za res Pro userje pozneje. |
|||||
Glede mac proja in prehoda na ARM. PowerMac G5 je bil predstavljen 2 leti preden so napovedali prehod na Intel. Novi modeli G5 in PowerBookov so prihajali ven praktično do predstavitve Intel mašin. Apple se nikoli ni pretirano sekiral za "legacy" naprave. Sicer pa bo IMHO prehod bistveno počasnejši kot je bil iz PPC na Intel in bo na začetku omejen na ultra prenosne naprave (beri: macbook air). Razlogi: 1. ARM sicer kaže dobre rezultate na nekaterih benchmarkih, ampak ne na vseh. 2. ARM da od sebe veliko pri nizkih frekvencah in procesorjih z nizko porabo, v tem segmentu je bistveno boljši od x86. Ampak ne vemo kako bo Apple scalal procesorje. V desktop mašinah in "pro" prenosnikih poraba ni tako zelo omejena kot pri telefonih in tablicah. AMD s 7nm litografijo dosega zelo spodobne rezultate. Intel je sicer vmes zaspal, ampak ga ne gre odpisati. 3. Trenutno je na trgu nekaj serverskih ARM procesorjev, ki načeloma po zmogljivostih ne dosegajo Eypcov in Xeonov. Lahko, da se motim in je Applu uspelo scalati ARM procesorje in bodo pometli s konkurenco. Ampak bolj verjetno se mi zdi, da bo macbook air dobil ARMa, potem pa dolgo nič. |
|||||
|
|||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Lahko v tejle temi pustimo samo tale odstavek. Ostalo pa komot zbrišemo. Če ne bo clo še bolj bizarno in bodo rekli, da z novim iOSom lahko naredite 95% stvari, ki jih počnete na MacOS in bodo predstavili iPad pro, ki bo imel v škatli še miško. (no ja, Apple pen prej. ker miške itak nihče več ne rabi) _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
|
|||||
aaaa. res sem že za v penzijo. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
|
|||||
Razdruženo: Tor 16. Jun 2020 16:52. | |||||
|
|||||
Ja uporabljajo Metal, ampak ni to edino kar uporabljajo. Affinity je kolikor vem edini app na full metal API-ju. Sketch ni 100%, uporablja še stare APi-je. Browserji kolikor vem, še noben ne uporablja Metal-a, niti Safari. Tolk o tem. Furat vse v browserju je katastrofa glede na browserje dandanes, kjer požrejo rama kolikor ga vidijo. Odpri samo facebook, scrollaj ene pol ure in poglej porabo in se smej. Youtube podpobno. Google appsi so tudi katastrofični, da imaš odprtih več zavihkov pa še mail... Tu jih tudi ARM ne reši. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Pozabu si še napisat, da ARM računa na večje in večje število jeder, ki tečejo na nižji frekvenci, torej appi, ki so heavily multithreaded bodo imeli največ profita, ostali precej manj, če ne celo nižji performance. Več niti pomeni več problemov, kar bo moral tudi Apple sam rešiti, kajti to je v bistvu največji problem x86 arhitekture poleg drugih stvari. Niso vsi appi in gejmi na toliko nitih, kar pomeni da v realnosti lahko da ARM ne bo prinesel kaj veliko pri performance-u, še posebej ne, če ne bojo skinli openGL-a in podobnega sranja ven iz OS-a. _________________ Mac mini M1 16GB, 2TB "Genie" 11.4 iPhone Xs Max 256GB 14.6 iPad Pro gen3 256GB 14.6 |
|||||
Realna napoved. Omogočili bodo poganjanje ios appov na macos in to bo to |
|||||
|
|||||
S 16GB rama (ki je danes nekako minimum) se da normalno delati. |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |