Triglav Drajv | |||||
|
|||||
|
|||||
Vceraj, ko sem sel na siht sem vozil tako, kot ponavadi... in sem dosegel le 73 tock. Od Medvod do Kranja sem menda trikrat prekoracil dovoljeno hitrost... nic pa ne pise, za koliko ... Poleg tega ocitno speljujem kot "divjak", ker mi skoraj vsak speljevanje oznaci... Vceraj, ko sem sel iz sihta sem si vzel cas in vozil res kot nek skoraj 100 letni penzioner (pac sem imel pred seboj enega takega, ki je celo pot od Kranja do Medvod vozil slabih 60 km/h) .. ... in sem celo dosegel rezultat 96 ... Danes zjutraj sem spet vozil kot penzioner... pa sem dobil rezultat 89. Na ravni cesti mi je celo oznacilo, kot da sem vozil v ovinek (karkoli ze to pomeni ... |
|||||
|
|||||
...ali pa vzameš zavarovanje od WIZa |
|||||
Ugotavljam, da je ta aplikacija res "krneki" ... Pred parimi dnevi sem se zjutraj med voznjo na siht odlocil, da bom meril samo eno ravnino od Jeprce proti Kranju... Za odcepom za Sk. Loko sem tempomat nastavil na 90 km/h (kar je realno nekje okoli 85 km/h po GPSu) in zagnal aplikacijo... Pri naselju Meja, kjer je nekaj sto metrov omejitev 70 km/h, sem na tempomatu zmanjsal na 70 km/h... po koncani omejitvi pa sem spet zelo pocasi pospesil na 90 km/h ... Za mano je bil en kamion... pa sem imel obcutek, da bi najraje sel kar cez mene... vidno je bil zivcen, ko sem pri omejitvi pocasi zmanjsal hitrost ... Malo pred naslednjo omejitvijo 70/h (pri odcepu za Drulovko) sem zakljucil meritev... Torej realno ni bilo nobene prekoracitve, nobenega naglega pospesevanja ali zaviranja... skoraj samo ravna cesta... in za to voznjo sem dobil rezultat 69 sramezljiv :vskalo: in besedilo, naj se bolj potrudim in da dokazem, da znam voziti bolje ... Le kako??? :blink: sramezljiv Aplikacija pravi, da sem 2 minuti vozil preko omejitve... in da sem omejitev prekoracil za 44% :blink: ... Ni pa zabelezeno nikjer, da bi prekoracil hitrost ... |
|||||
Moj zaključek: Če kdo rabi cenejše zavarovanje naj naredi 300KM po AC, ali da nekomu da mu to naredi. Aplikacija je pa bl za en k*** |
|||||
Samo, da je tiramisu cel! Dober tek |
|||||
|
|||||
Ce sem vozil zgolj po omejitvah... od uvoza Kranj Zahod v smeri proti LJ sem nastavil tempomat na 130 km/h in se "zalepil" za en kombi, ki je vozil dobrih 100 km/h ... Po prevozenih dobrih 3 km sem meritev ustavil zaradi firbca ... in dobil 100 tock :jupiii: Potem sem spet aktiviral aplikacijo in vozil dalje ter po dobrih 10 km prekinil meritev, ker sem potem srecal Baby Viperja in sem ga moral poklicati ... Na tej relaciji sem tudi prekoracil dovoljeno hitrost... ne veliko... tam 140 do 150 km/h je bila max. hitrost... vecinoma pa po predpisih ... Skozi cestninsko postajo sem sel okoli 70 km/h, ker je tako zahteval tok prometa, da nisem bil ovira ... In dobil sem vseeno 98 tock :mi pijemoo: :jezicek: ... zabelezene pa nobene prekoracitve ali napake ... :ne vem: Torej... kdor bi rad aplikacijo uporabil zgolj za to, da bi si priboril popust... naj to pocne na avtocesti ... |
|||||
na oceno vožnje najbolj vpliva upoštevanje hitrostnih omejitev, sledijo sile pri zaviranju, pospeševanju in vožnji v ovinek. Dodatno na ta merila vplivata še vožnja v določenem delu dneva in tip ceste, po kateri vozite. Podrobneje o tem si lahko preberete v naslednjem zapisu: http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/ali-res-obvladate-varno-voznjo Na rezultat vožnje prav tako vpliva postavitev telefona. Telefon mora biti postavljen dovolj trdno (najbolje v nosilcu za telefone), zgornji del telefona pa mora biti obrnjen proti sprednji strani vozila. Kot pa ste ugotovili že sami v svojih vožnjah, je ocena na daljši vožnji običajno boljša, saj pri kratki vožnji odstopanja hitro vplivajo na končni rezultat. Naš cilj je, da bi aplikacija postala osebni asistent, ki opozarja na napake in spodbuja k bolj varni vožnji. Primeri iz tujine namreč kažejo, da neizkušeni vozniki po daljši uporabi telemetrijske naprave znatno zmanjšajo verjetnost, da povzročijo prometno nesrečo. Pridobivanje popusta pri zavarovanju naj bi bilo zgolj dodatna spodbuda k temu. Lep pozdrav, Zavarovalnica Triglav d.d. |
|||||
Lahko pa bi vsaj pri povzetku bili izpisani podatki o tem, kje in za kolikomje prekoracena hitrost... Da ima potem aplikacija res tudi smisel, da voznik vidi, kje si je nabral toliko negativnih tock... Pa speljevanje je tudi prevec "kaznovano".... Ce bi v prometu speljeval tako, da ne bi aplikacija zaznala prehitro speljevanje, ne pridem zjutraj nikoli na cesto... Ali pa oviram oz. ze skoraj izsilim druge udelezence, ki morajo zato zmanjsati hitrost ali celo zavirati... Aja... Telefon imam namescen v nosilcu... Upam, da se bodo taksne iin drugacni komentarji upostevali in da aplikacija dobi se kaksne popravke... Drugace meni osebno sploh ni zanimiva za voznjo po lokalnih cestah... Po AC so itak drugacni dejavniki... in tam je veliko lazje biti v zelenem obmocju brez da bi bil ovira na cesti... |
|||||
Da malo razložim: vemo, da ima telefon celotni nabor senzorjev, vendar so v pri realnih problemih, kot je ocenjevanje voznika precej nepraktični. In kot izgleda, je algoritem za zaznavanje pospeševanja in vožnje verjetno implementiran dokaj trivialno (pač neki prag iz pospeškometra se aktivira, odvisno od osi je pospeševanje ali ovinek). Za moje pojme je zelo napačno ocenjevati vožnjo voznika, s tem da se iščejo napake v njegovi vožnji, saj je tukaj potrebno upoštevati precej faktorjev: - postavitev telefona, (smer, premiki, ...) - stanje ceste (luknje, strmina, kolesnice, ...) - stanje vozila (vzmetenje, gume, platišča, ...) To pomeni že ogromno testiranja in preizkušanja, da se ugotovijo pragi, ki bodo ustrezali večjemu % primerov. Pa še to vprašanje če bi rešilo problem pri takšni aplikaciji. V osnovi je tako jasno, da je ta aplikacija namenjena marketingu, ne izboljšanju kakovosti vožnje. Obstajajo aplikacije, ki počnejo tudi to, vendar se v večini primerov zanašajo na podatke iz OBD - on-board computer, ne senzorjev na telefonu, kjer je res težko oceniti sam kontekst podatkov. Edini način, kjer bi iz teh informacij bilo možno oceniti vožnjo, je na osnovi machine-learning algoritmov in podatkov realnih varnih voženj. V tem primeru bi se morali podatki analizirati kot big data in iz tega bi bil dostojen rezultat. Ta aplikacija pa bo samo zaznala prekoračitev nekega praga, tudi če si z varno vožnjo otroku rešil življenje, ker je skočil na cesto in si pač močneje zaviral. Tako da, dragi Triglav, če že oglašujete aplikacijo, se dajte pri aplikaciji vsaj bolj potruditi. Naj bo vsaj prilagojena za iPhone 6 (in 6+), naredite kaj na UX in porabite nekaj časa tudi na testiranju in optimizaciji teh pragov (vsaj to), da bo aplikacija vsaj približno delovala za večino ljudi, tudi če daste kak popust več. Z developer toolsi pa je tudi zelo enostavno simulirati precej mirno vožnjo po avtocesti Sicer app konstantno zavrača mojo 20.000 km dolgo vožnjo v 5 sekundah, ampak to se da uredit Škoda, da aplikacija sploh ni native, ampak me zato zelo slab UX ne preseneča. My 2 cents. Lp |
|||||
Če se oglasiš na telefon in ga premetavaš v roki, zelo vpliva na rezultat. Hitrost na rezultat vpliva minimalno, če jo presegaš v razumnih mejah. Vse kar je potrebno paziti je pospeševanje, zaviranje in zavijanje. To so zadeve, ki zbijajo točke. Se pravi, izogibati se je treba prevelikim pospeškom v katero koli smer pa ni problema dosegati tudi 100. |
|||||
Pozdravljeni, vsi predlogi in komentarji uporabnikov so dobrodošli in jih bomo upoštevali tudi pri nadalnjem razvoju in nadgradnjah aplikacije. Napake, ki jih napravite pri vožnjah, si lahko pogledate na zemljevidu v zavihku "Moje vožnje", vendar ta ne prikazuje višine prekoračene hitrosti. Glede beleženja vožnje po lokalnih cestah in avtocestah je pa tako: Aplikacija je bolj prizanesljiva do napak na avtocesti kot na lokalnih cestah in cestah v naseljih, saj je na slednjih več možnosti, da že manjše napake lahko vplivajo na varnost voznika in drugih udeležencev v prometu. Lep pozdrav, Zavarovalnica Triglav, d.d. |
|||||
Pozdravljeni, hvala za vašo argumentirano in strokovno podkrepljeno oceno. Aplikacijo smo testirali skoraj eno leto na skupini 50 oseb, ki je skupaj prevozila približno 800.000 kilometrov. Pri ovrednotenju posameznih situacij in njihovem vplivu na varnost vožnje so sodelovali priznani zunanji strokovnjaki varne vožnje. Strinjamo se, da na mobilnih telefonih ni 100 % zanesljivega sistema, a menimo, da je aplikacija dobro orodje za spodbujanje voznikov, da se zavejo svojih napak pri vožnji, čemur je tudi namenjena. Sicer pa je aplikacija prilagojena ravno za novejše telefone, zato vas prosimo, da nam sporočite morebitne napake, ki jih opazite na omenjenih telefonih iPhone 6 in 6 Plus. Kot že zapisano zgoraj, nam namreč vsako tako mnenje in ocena pomaga pri tem, da uporabniško izkušnjo in delovanje aplikacije izboljšujemo. Lep pozdrav, Zavarovalnica Triglav, d.d. |
|||||
Kot drugo, legoless ni govoril, da je vaša ideja o tem kaj je varna vožnje napačna, ampak to da takih situacij ni mogoče pravilno razločiti in oceniti s pomočjo telefona in senzorjev vgrajenih v le tega. |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Aplikacije za iOS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |