Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
iPhone @ Tuš Mobil in garancija
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 05.08.2008
Prispevkov: 5
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 10.08.2008 18:57:15
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
taja je napisal/a:
S tem, ko je nadgrajen, jim sicer das moznost, da natolcujejo, kako se je Iphone pokvaril zaradi nadgradnje, samo, da nebi folk uveljavljal garancije. Odvisno od hardverskega problema. Smile

ubistvu je nek problem na zasloncku, natancneje mi v zgornjem levem kotu lucka ne spreminja svetlosti in skos svet na polno.. in se mi je nekak zazgal(?).. pac tko rjavo postaja no.. neznam opisat :S vglavnem iphone dela in use, sam pac se opazi to in me moti zato bom nesel zamenjat dokler imam garancijo.. pomoje da nebi smel delat problemov zarad softwera glede na to da to res nima nobene povezave s tem :S
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 12.09.2006
Prispevkov: 748
Kraj: Vulcan
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 10.08.2008 22:34:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To ti res nebi smeli, vsaj ne upravičeno, nikoli pa ne veš na kakega pametnjakoviča nabašeš.
Jaz bi sicer vseeno dolgrejdala, ker verjetno boš dobil drugega in boš moral v vsakem primeru na novo nalagat, pa še bolje, da ne daješ iz rok telefon s svojimi podatki gor.
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 05.08.2008
Prispevkov: 5
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 10.08.2008 23:09:28
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
taja je napisal/a:
To ti res nebi smeli, vsaj ne upravičeno, nikoli pa ne veš na kakega pametnjakoviča nabašeš.
Jaz bi sicer vseeno dolgrejdala, ker verjetno boš dobil drugega in boš moral v vsakem primeru na novo nalagat, pa še bolje, da ne daješ iz rok telefon s svojimi podatki gor.

no sej pomojem da bom to tudi naredil Smile hvala za nasvete Razz
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 19.03.2008
Prispevkov: 123
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 11.08.2008 10:14:53
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
dejan3011 je napisal/a:
taja je napisal/a:
To ti res nebi smeli, vsaj ne upravičeno, nikoli pa ne veš na kakega pametnjakoviča nabašeš.
Jaz bi sicer vseeno dolgrejdala, ker verjetno boš dobil drugega in boš moral v vsakem primeru na novo nalagat, pa še bolje, da ne daješ iz rok telefon s svojimi podatki gor.

no sej pomojem da bom to tudi naredil Smile hvala za nasvete Razz


Pozdravljen
Naj te samo opozorim, kako je glede te garancije...sam sem dal telefon v "popravilo" dobrih 5 tednov nazaj in še vedno čakam da ga dobim nazaj...če imaš kakšno hitrejšo varianto za popravilo, sploh če telefon potrebuješ in nimaš nadomestnega ga ne nosi tja - na moje povpraševanje kaj je tako narobe da popravilo traja toliko časa ( nesel sem ga ker se ni hotel več zagnati ) je njihov odgovor konstanten, vsak teden, že pet tednov - "ni nobenega problema, telefon bo zagotovo konec tedna, sicer pa, zakonsko imamo čas 45 dni, po tem času ste upravičeni do novega telefona - ki pa ga trenutno ni na zalogi". tako da samo upam da svojega dobim čim prej nazaj, saj ga tja ne bom več nosil...

samo v opozorilo, mogoče je pa to samo slučaj in osamljeni primer...Smile
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 08.08.2008
Prispevkov: 767
Kraj: Lavrica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 11.08.2008 10:37:00
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Točno tako kot si napisal. Po zakonu lahko zahtevaš nov telefon, če je preteklo 45 dni od kar si ga dal v garancijo. To pomeni, da imaš pravico zahtevati in morajo tej želji ugoditi, sicer kršijo zakon. Pravica uporabnika pomeni dolžnost podjetja...
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 05.08.2008
Prispevkov: 5
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 11.08.2008 13:13:11
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
klemc, hvala za opozorilo Smile bom telefon raje odnesel tja in vprasal ce dobim takoj novega, ker nevem ce se jim to splaca popravljat sploh.. ce bodo pa rekli da pac ne dobim bom pa verjetno raje potrpel s to majhno napako, saj se mi zdi brezveze cakat 2mesca da dobim potem enak telefon kot prej le brez neke male pomanjklivosti Smile edino ce potem dobim recimo iphone 3g (ce jih bodo ponujali pri tusu bi bila to nekako logicna zamenjava, ce navadnih ne bodo imeli vec?)? no ja.. treba bo na tus in vprasat Laughing
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 19.03.2008
Prispevkov: 123
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 18.08.2008 10:57:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
klemc je napisal/a:
dejan3011 je napisal/a:
taja je napisal/a:
To ti res nebi smeli, vsaj ne upravičeno, nikoli pa ne veš na kakega pametnjakoviča nabašeš.
Jaz bi sicer vseeno dolgrejdala, ker verjetno boš dobil drugega in boš moral v vsakem primeru na novo nalagat, pa še bolje, da ne daješ iz rok telefon s svojimi podatki gor.

no sej pomojem da bom to tudi naredil Smile hvala za nasvete Razz


Pozdravljen
Naj te samo opozorim, kako je glede te garancije...sam sem dal telefon v "popravilo" dobrih 5 tednov nazaj in še vedno čakam da ga dobim nazaj...če imaš kakšno hitrejšo varianto za popravilo, sploh če telefon potrebuješ in nimaš nadomestnega ga ne nosi tja - na moje povpraševanje kaj je tako narobe da popravilo traja toliko časa ( nesel sem ga ker se ni hotel več zagnati ) je njihov odgovor konstanten, vsak teden, že pet tednov - "ni nobenega problema, telefon bo zagotovo konec tedna, sicer pa, zakonsko imamo čas 45 dni, po tem času ste upravičeni do novega telefona - ki pa ga trenutno ni na zalogi". tako da samo upam da svojega dobim čim prej nazaj, saj ga tja ne bom več nosil...

samo v opozorilo, mogoče je pa to samo slučaj in osamljeni primer...Smile


še eno opozorilo uporabnikom tuš garancije:

...ker telefona ni bilo tudi ta konec tedna, in ker je preteklo 45 dni, sem ponovno povprašal kako je s telefonom...no nasproti zagotovilom da ni nobenega problema je sedanja situacija takale: telefon se ne bo popravljal, dobim novega, tu pa se zaplete...novih pa nimajo...najbrž čez 14 dni, me obvestijo. bom potrpel še 14 dni vendar pa glede na skoraj dvomesečna zagotavljanja da je vse ok in da ga dobim zdaj zdaj, me teh 14 dni prav pošteno skrbi...

če se da telefon popravit kakorkoli drugače, pozabite na garancijo in raje dajte tistih nekaj evrov da vam nekdo ki zna stvar uredi...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 12.09.2006
Prispevkov: 748
Kraj: Vulcan
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 18.08.2008 14:15:11
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sem slisala, da so pri Tusu vmes zamenjali serviserja. Confused
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 09.06.2008
Prispevkov: 3
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 21.08.2008 16:48:12
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jap, tuš očitno pojma ''garancija'' za njihove iPhone ne priznava tako kot bi ga moral. Tudi sam se bodem z njimi zaradi pokvarjene spodnje vrstice ekrana (ki je nastala med tem, ko je bil telefon na servisu!! -zaradi pomotne nadgradnje seveda).

Telefon je bil dvakrat na servisu, prvič sem ga nesel tja osebno, drugič so ga poslali iz Tuš centra v upanju za boljšo rešitev težave. Sedaj pišem pritožbo na njihovo pravno službo; serviserji so mi obakrat svetovali, naj popravilo plačam sam (180 eur), kljub temu da priznavajo možnost nastanka napake v času, ko je bil telefon v njihovih rokah. Ni grozno drago, vendar ne mislim plačat za napako za katero se ne počutim krivega!


Naj omenim, da imam na firmi pri njih sklenjene tri naročniške pakete - očitno jim je hudo vseeno za njihove stranke, takoj ko jih majo pravno vezane za dve leti.

Hvala lepa Tuš. Bomo videli, kako imajo pravno službo polikano.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 08.08.2008
Prispevkov: 767
Kraj: Lavrica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 25.08.2008 19:15:26
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Si že rešil zadevo?
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 09.06.2008
Prispevkov: 3
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 25.08.2008 19:59:12
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne še, mi še čas ni dopuščal spisat obširne pritožbe, mamo malo gužvo v službi. Bom probal uredit ta teden, seveda pa o razlpetu poročam.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 08.08.2008
Prispevkov: 767
Kraj: Lavrica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 25.08.2008 20:02:40
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No super.

Vsekakor podpiram tvoje dejanje. Ukrepaj, če se le da. A si mogoče prebral kaj Zakon o varstvu potrošnikov glede garancijskih pogojev in podobno... ?

Res dobro prebrat ali še bolje se posvetovati s kakim kolegom pravnikom ali odvetnikom...
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 28.08.2008
Prispevkov: 3
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 28.08.2008 23:11:52
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Živjo!

Tudi sam sem uporabnik tušovega iphona, in imam podobne težave z garancijo!

Zvočnik je nehal delovat!

Tel. sem dal v servis 8.7. in do danes ga še vedno ni! V podjetju Sgerm kjer naj bi tuš imel servis za iphone pa so totalno neresni! Vsakič znova, ko sem jih poklical, kdaj bo telefon, so mi dejali da drug teden pa sigurno...ampak ta teden, žal ni prišel... 45. dan jih pokličem in obvestim, da so mi dolžni dat nov aparat, ampak so mi spet rekli, naj jih pokličem čez dva dni! Neuspešno, ker aparat še ni popravljen. Potem so trdili, da štejejo le delovni dnevi, kar pa ni res.
Kličem na tuš, kaj storiti? Napotili so me v prodajalno, kjer sem kupil iphona, kjer sem oddal zahtevek za nov aparat!
Teh telefonov pa trenutno ni na zalogi, tako da spet čakam en teden...
Na tušu, pa tudi sami ne vejo, kdo mi je dolžan aparat zamenjat!? Prodajalec pravi, da ga pošljejo iz tuš-a, v tušu pravijo da ga mora dat Sgerm, tam pa da mi ga je dolžan zamenjat prodajalec!

Ne vem, kakšno politiko se sicer grejo pri Tušmobilu, ampak jaz se bom vsekakor šel pošteno!

Klical sem tudi že na urad za varstvo potrošnikov, kjer mi je pripravljen pomagat gospod, vse podrobno razložil!
Po 45. dneh od predaje telefona v servis, so mi dolžni zamenjat aparat z novim, enakim ali boljšim brez doplačil, takoj ko je to mogoče. Zakonsko določenega roka za zamenjavo ni, tako da lahko čakam pol leta! Pravico imam do vračila kupnine, ki pa je bila 1 EUR!? Pravico pa imam tudi enostransko odstopit od pogodbe (v tem primeru aneks). Ampak to meni še vedno ne koristi. Jaz kot potrošnik, sem v tem primeru nomočen in lahko le čakam na dobro voljo Tuš-a Neutral
V skrajnem primeru, se bom obrnil tudi na tržni inšpektorat, kateri lahko oglobi podjetje Sgerm in Tuš, za 40.000 EUR! Upam, da je ta denar vreden mojega Iphona Confused

Toliko v razmislek vsem, ki se odločate v nakupu Iphona pri Tuš-u.

Meni osebno je žal, da sem prestopil k Tuš-u Sad


LP, Matic!
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 25.08.2008
Prispevkov: 1636
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 28.08.2008 23:19:23
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mserko je napisal/a:
Živjo!

Tudi sam sem uporabnik tušovega iphona, in imam podobne težave z garancijo!

Zvočnik je nehal delovat!

Tel. sem dal v servis 8.7. in do danes ga še vedno ni! V podjetju Sgerm kjer naj bi tuš imel servis za iphone pa so totalno neresni! Vsakič znova, ko sem jih poklical, kdaj bo telefon, so mi dejali da drug teden pa sigurno...ampak ta teden, žal ni prišel... 45. dan jih pokličem in obvestim, da so mi dolžni dat nov aparat, ampak so mi spet rekli, naj jih pokličem čez dva dni! Neuspešno, ker aparat še ni popravljen. Potem so trdili, da štejejo le delovni dnevi, kar pa ni res.
Kličem na tuš, kaj storiti? Napotili so me v prodajalno, kjer sem kupil iphona, kjer sem oddal zahtevek za nov aparat!
Teh telefonov pa trenutno ni na zalogi, tako da spet čakam en teden...
Na tušu, pa tudi sami ne vejo, kdo mi je dolžan aparat zamenjat!? Prodajalec pravi, da ga pošljejo iz tuš-a, v tušu pravijo da ga mora dat Sgerm, tam pa da mi ga je dolžan zamenjat prodajalec!

Ne vem, kakšno politiko se sicer grejo pri Tušmobilu, ampak jaz se bom vsekakor šel pošteno!

Klical sem tudi že na urad za varstvo potrošnikov, kjer mi je pripravljen pomagat gospod, vse podrobno razložil!
Po 45. dneh od predaje telefona v servis, so mi dolžni zamenjat aparat z novim, enakim ali boljšim brez doplačil, takoj ko je to mogoče. Zakonsko določenega roka za zamenjavo ni, tako da lahko čakam pol leta! Pravico imam do vračila kupnine, ki pa je bila 1 EUR!? Pravico pa imam tudi enostransko odstopit od pogodbe (v tem primeru aneks). Ampak to meni še vedno ne koristi. Jaz kot potrošnik, sem v tem primeru nomočen in lahko le čakam na dobro voljo Tuš-a Neutral
V skrajnem primeru, se bom obrnil tudi na tržni inšpektorat, kateri lahko oglobi podjetje Sgerm in Tuš, za 40.000 EUR! Upam, da je ta denar vreden mojega Iphona Confused

Toliko v razmislek vsem, ki se odločate v nakupu Iphona pri Tuš-u.

Meni osebno je žal, da sem prestopil k Tuš-u Sad


LP, Matic!


po prebranem tudi mene skrbi, ker imam jaz tudi pri njih 24 mesečno garancijo. če bo z aparato kaj narobe, verjetno napaka ne bo odpravljena in tudi novega telefona po vsej verjetnosti nebom dobil!
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 01.03.2008
Prispevkov: 146
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 29.08.2008 08:45:03
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hja, novega iPhona pomoje neboš dobil, saj nevem od kje naj bi jih imeli več .... mislim starih...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 12.09.2006
Prispevkov: 748
Kraj: Vulcan
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #36   Objavljeno 29.08.2008 10:32:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
v takem primeru so dolžni dat nove, ali pa prekineš aneks, na kar moogče celo računajo Confused
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 14.06.2008
Prispevkov: 1959
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #37   Objavljeno 29.08.2008 10:41:05
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mserko je napisal/a:
Živjo!

Tudi sam sem uporabnik tušovega iphona, in imam podobne težave z garancijo!

Zvočnik je nehal delovat!

Tel. sem dal v servis 8.7. in do danes ga še vedno ni! V podjetju Sgerm kjer naj bi tuš imel servis za iphone pa so totalno neresni! Vsakič znova, ko sem jih poklical, kdaj bo telefon, so mi dejali da drug teden pa sigurno...ampak ta teden, žal ni prišel... 45. dan jih pokličem in obvestim, da so mi dolžni dat nov aparat, ampak so mi spet rekli, naj jih pokličem čez dva dni! Neuspešno, ker aparat še ni popravljen. Potem so trdili, da štejejo le delovni dnevi, kar pa ni res.
Kličem na tuš, kaj storiti? Napotili so me v prodajalno, kjer sem kupil iphona, kjer sem oddal zahtevek za nov aparat!
Teh telefonov pa trenutno ni na zalogi, tako da spet čakam en teden...
Na tušu, pa tudi sami ne vejo, kdo mi je dolžan aparat zamenjat!? Prodajalec pravi, da ga pošljejo iz tuš-a, v tušu pravijo da ga mora dat Sgerm, tam pa da mi ga je dolžan zamenjat prodajalec!

Ne vem, kakšno politiko se sicer grejo pri Tušmobilu, ampak jaz se bom vsekakor šel pošteno!

Klical sem tudi že na urad za varstvo potrošnikov, kjer mi je pripravljen pomagat gospod, vse podrobno razložil!
Po 45. dneh od predaje telefona v servis, so mi dolžni zamenjat aparat z novim, enakim ali boljšim brez doplačil, takoj ko je to mogoče. Zakonsko določenega roka za zamenjavo ni, tako da lahko čakam pol leta! Pravico imam do vračila kupnine, ki pa je bila 1 EUR!? Pravico pa imam tudi enostransko odstopit od pogodbe (v tem primeru aneks). Ampak to meni še vedno ne koristi. Jaz kot potrošnik, sem v tem primeru nomočen in lahko le čakam na dobro voljo Tuš-a Neutral
V skrajnem primeru, se bom obrnil tudi na tržni inšpektorat, kateri lahko oglobi podjetje Sgerm in Tuš, za 40.000 EUR! Upam, da je ta denar vreden mojega Iphona Confused

Toliko v razmislek vsem, ki se odločate v nakupu Iphona pri Tuš-u.

Meni osebno je žal, da sem prestopil k Tuš-u Sad


LP, Matic!


meni tudi ni deloval zvocnik
telefon sem parkrat restoral in ga pustil par tednov
po enem mescu mi je zvocnik zacel delovat
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 09.11.2007
Prispevkov: 372
Kraj: Domžale
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #38   Objavljeno 29.08.2008 12:14:31
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@mserko:

Pač se ti je iPhone pokvaril v zelo nepravem trenutku, ker iPhonov 2G ni več moč dobiti... sedaj enkrat bojo dobili iPhone 3G in nevem zakaj se ne zmenič, da dobiš novega?

Mojemu bratu se je zgodilo enako... že več kot 45dni nazaj se mu je pokvaril in čaka zdej na iPhone 3G, ker starega se neda več dobiti.. ta čas uporablja pač drug mobilc.

Očitno si ti tako naiven, da te pošiljajo okol.. in zato taka agresija in razmišljanje o tožbi/prijavi na urad.

Pokliči v trgovino, kjer si iPhona nabavil, razloži situacijo.. bodi odločen in zahtevaj iPhone 3G... tako bo volk sit in koza še vedno služila na tebi.
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 28.08.2008
Prispevkov: 3
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #39   Objavljeno 29.08.2008 13:57:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
frik:

Saj ravno v tem je problem, ker nikjer ne dobim pravega odgovora! V Prodajalni sem že dal zahtevek za nov aparat, ampak to še kar traja. Saj v zakonu pa itak piše, da so dolžni aparat zamenjat z enakim ali boljšim, tako da je tukaj potem edina opcija, da dobim 3G...

Kdo mogče ve, kdaj jih dobijo?
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 11.04.2008
Prispevkov: 57
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #40   Objavljeno 29.08.2008 14:47:16
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Baje da v začetku septembra, nekje tm okol 10, ku se začne sejem v Celju.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani