Zavrnili reklamacijo | |||||
Iphone 5s sem nesel na popravilo v sklopu garancije na mobitel. Telefon se je večkrat resetiral in bile so motnje pri polnjenju. Telefon je malenkost poškodovan na robovih in zadnji strani, nekajkrat mi je padel na tla, zaradi tega so mi zavrnili popravilo. Jaz menim in tudi vem, da te poškodbe nimajo veze z samodejnim resetiranjem telefona... Kaj sedaj storiti? Delefon sem nesel na Mobitel 14 decembra in mi še ga vedno niso vrnili, med tem je tudi že potekla enoletna garancija. Ali ne obstaja tudi to pravilo, da če ga predolgo popravlajo, da mi morejo dati novega? Kako je z tem? |
|||||
To, da ti pripada nov telefon ali vrnitev kupnine po dolocenem casu (45 dni) velja le, ce ga ne morejo popraviti. V tvojem primeru pa je ocitno reklamacija zavrnjena zaradi mehanskih poskodb. Sam bos tezko dokazal, da okvara ni posledica padcev... Poleg tega je telefon verjetno tam zato, ker ga ti ne gres iskat (glede na to,d a so ti ze sporocili, da je reklamacija zavnjena)... in to NI razlog za to, da popravilo traja tako dolgo ... Seveda lahko vztrajas pri svojem... in poskusas se naprej... vendar pa bos to moral urejati pri njih in ne tukaj preko foruma ... |
|||||
|
|||||
|
|||||
14.12. Sem telefon nesel na popravilo na telekom. 31.12. So mi posredovali mail iz mobitela, da so zavrnili zaradi poškodb, vendar sem jih klical jaz. Niso me pa še obvestili da je telefon že prispel in ga lahko dvignem. Bom danes poklical in povprašal. Telefin mi je 3krat padel po asvaltu, tato kr hude poškodbe na rubu, če bi mi padel doma po parketu, ne bi bilo poškodb. Vsi pa vemo, da padec ni razlog, da telefon ne deluje pravilno. Vem da tukaj ne morem rešit tega, tukaj samo sprašujem kaj naredit... In še to je pomembno, da mi je med tem potekla garancija. Sploh lahko sam nesem direkt na popravilo, če sem kupil telefon pri mobitelu? Je možno da menjam ohišje na pooblaščenem servisu in nato zopet pošljem na popravilo? Vendar broblem je potekla garancija... |
|||||
Ce neses na uradni servis, ponavadi traja 2-3 dni in v tem casu ponavadi zamenjajo telefon z novim ali pa zavrnejo garancijo. Na uradnem servisu ne menjajo samo ohisja. |
|||||
Sam sem bil poleti udeležen v prometni nesreči, in me je avto zbiu, sam sem pa biu na motorju in mi je telefon padel iz žepa po tleh... Telefon je biu razbit (sicer malenkost manj kot tvoj) ampak mi ga na servisu niso hotli zamenjat, ker so rekli da se to za njih šteje kot nov telefon, kljub temu da je zavarovalnica hotela plačat za celo popravilo telefona... Servis je pa bil vsem priljubljen Emonagram.. |
|||||
Glede na to, da so enkrat že zavrnili popravilo odločitve verjetno ne bodo spreminjali. _________________ |
|||||
Glede garancije pa je tako, da glede na to, da je garancija potekla ravno medtem, ko je se na servisu, bi morali to upostevati in za toliko dni, kot je bil aparat na servisu, podaljsati garancijo. Verjetno pa bos moral osebno stopiti do servisa in se tam direktno pomeniti... "Lepa beseda lepo mesto najde" pravijo ... Glede tega ali lahko neses direktno na servis so ti drugi ze odgovorili... pa to ti verjetno tudi pise v garancijskem listu... da je pooblasceni servis EPL ... Vcasih se da problem resiti tudi s klicem na Apple Support >> 0800 80321 (klic je brezpalcen, delajo do 17ih... pogovor pa ptoeka v anglescini). Lahko da bodo tam odobrili garancijsko menjavo... in potem dobis "case number" s katerim gres na EPL in bodo uredili... Ce ga EPL vzame v takem stanju v garancijsko menjavo, bo skoraj gotovo dobil zavrnjeno s strani Apple-a in bodo morali sami placati nov telefon ... Ce pa dobijo ta "case number" od Apple Supporta, pa so kriti ... Druga moznost pa je, da ga zamenjajo kot psokodovanega... V tem primeru pa placas nekaj, dobis pa nov aparat, ki ima 90 dni garancije. Koliko to stane ti bodo pa pocedali na EPLju po posredovanju serisjke stevilke (se mi zdi, da nekje med 250 in 400 €, odvisno od modela) ... V tem primeru pa je dobro se pogledati, ce ne bos dobil mogoce kaksnega rabljenega kje na bolhi ceneje ... |
|||||
_________________ lpS |
|||||
2.) V emailu lepo piše da zaradi mehanskih poškodb aparata, ne gre v garancijsko menjavo zato se garancija zavrne. Zdaj se najbrž čaka tvoj odgovor ali boš ta aparat popravljal ali ne in aparat stoji v servisu. Če nekaj časa ne odgovoriš se aparat vrača nazaj na Telekom, ker poteče predračun. Tvoj aparat NI v garanciji, če je tako poškodovan. Zato je vseeno do kdaj je tebi garancija veljala in kdaj potekla. Potrebno se je držati Applovih VMI pregledov in tvoj aparat je preveč poškodovan za menjavo. Tukaj imaš primer tega - http://www.tested.com/tech/ios/454866-apples-iphone-5-warranty-guidelines-uncovered/ 3.)Edina možnost popravila je exchange aparata za 5S je to 343,22€, ker je kupljen pri Telekomu dobiš tudi novo 1 letno garancijo katero lahko uveljaviš v Sloveniji pri pooblaščenem serviserju - EPL. 4.)Zelo majhne možnosti imaš da kličeš 080 080 321, pošlješ slike in ti odobrijo CS kodo kot je povedal Jest in se ti pač naredi izjema in naredi zastonj menjavo aparata. Ampak sem skoraj siguren da bi ti po teh slikah zavrnili vse skupaj. Če imaš še kakšno vprašanje, vprašaj. |
|||||
Ce dam primer recimo izpred mnogih let, ko je bila se Svema pooblesceni servis za aparate Ericsson in kasneje Sony Ericsson ... Kolega je prinesel na servis aparat, pri katerem so crknili panti (oz. povezava med zaslonom in tipkovnico - slo je za preklopni telefon). Odgovor Sveme je bil, da aparata ne bodo porpavljali, ker so na oz. v konektorju za povezavo z racunalnikom nasli umazanijo in sledove korozije... In so rekli, da mora najprej dati popraviti oz. zamenjati konektor na lastne stroske, potem bodo pa garancijsko zamanjali oz. popravili pante. Potem se mi zdi, da je vkljucil se inspekcijske sluzbe in so mu morali potem aparat popraviti pod garancijo... ker konektor za povezavo nima nobene direktne povezave s panti, ki so popustili ... Tole je pac moje razmisljanje... ki pa verjetno ne bo pripomoglo k temu, da bi se zadeva uredila ... Je pa tudi to res, da ce se postavim na stran servisa... da je tezko dokazljivo, da okvara ni posledica padca in fizicne poskodbe ... |
|||||
- ce bi jaz imel tak telefon ga nebi niti upal na servis nest pod garancijo - ce bi bil jaz v vlogi serviserja bi uporabnika mal po zdravju vprasal, ce se heca da je to na servis prinesel - ja...poškodbe so velika verjetnost za tezave ki se pojavljajo ob uporabi (ugašanje), primer kot ga je že navedel jest. - kot je ze gpc17 omenil: menjaj aparat z novim in placas tistih 340€. Men se niti ne zdi tolk grozna cifra (če seveda cena drži). Bo spet nov in 1 letna garancija. Jah...vsaka šola nekaj stane. |
|||||
+1 Napisano vse |
|||||
|
|||||
Fant moj, še dobro, da nisem na servisni strani pulta, ker bi te prijel za čelo in potipal, če maš vročino...pri popolnoma zj...nem telefonu, obtolčenem kukr hruška, ki pade z drevesa, bi ti uveljavljal garancijo, ker nekaj ne dela....aja, to, da ti je parkrat padel po asfaltu, to najbrž ni vzrok, ccccccc..... |
|||||
|
|||||
Prav nam je Balkancem _________________ iPhone XR 64GB Red iPad mini 2 Wi-Fi 32GB - Space Gray |
|||||
Tudi jaz dvomim, da bi ti katerikoli servis odobril popravilo v garancijskem roku, ko pa je telefon v takem stanju in pri tolikih padcih. |
|||||
_________________ Apple TV 4K 32 GB (21) Apple Watch Series 8 Apple Watch Series 6 Iphone 14 pro 128 GB |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |