Problem z in-app purchase
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 20.12.2013 09:13:16 Problem z in-app purchase |
|
Živijo,
otrokom je v eni igrici uspelo klikniti za nakup žetonov in na iPadu se sedaj neprestano pojavlja okno za Confirm Your In-App Purchase (4,49 €). Ne glede ali kliknem Buy ali Cancel se okno ponovno pojavi čez trenutek in to v nedogled že pol ure. iPad je tako neodziven, ne morem niti v Settings niti v multitasking, nič. Poizkušal sem že restart, hard reset. Restore ne morem naredit, ker imam backup v iCloud in ne pridem v Settings.
Kakšna ideja?
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 18.02.2008 |
Prispevkov: 2137 |
Kraj: Nova Gorica |
|
|
|
Prispevek: #2 Objavljeno 20.12.2013 09:19:30 Re: Problem z in-app purchase |
|
A si poskušal mogoče izbrista tisto aplikacijo, v kateri so to "nabavili"?
Lp
_________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
|
|
Prispevek: #3 Objavljeno 20.12.2013 11:42:12 Re: Problem z in-app purchase |
|
Opozorila imajo na iOS vedno prednost in dokler ga ne potrdiš je iPad neodziven, ko pa pritisnem Cancel ali Buy opozorilo izgine in se takoj spet pojavi in to v nedogled.
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 18.02.2008 |
Prispevkov: 2137 |
Kraj: Nova Gorica |
|
|
|
Prispevek: #4 Objavljeno 20.12.2013 12:23:42 Re: Problem z in-app purchase |
|
scotapipa je napisal/a: | Opozorila imajo na iOS vedno prednost in dokler ga ne potrdiš je iPad neodziven, ko pa pritisnem Cancel ali Buy opozorilo izgine in se takoj spet pojavi in to v nedogled. |
Uff to je pa res dosadno, pa ni mi jasno kako da reset ne pomaga...Nisem se dozivel kaj podobnega. Jaz bi verjetno ze popenil in naredil restore.
lp
_________________
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 18.01.2012 |
Prispevkov: 523 |
|
|
|
|
Prispevek: #5 Objavljeno 20.12.2013 12:42:37 Re: Problem z in-app purchase |
|
A si na wifiju/3g?
Pa restore lahko narediš v iTunes, pač izbereš iCloud backup.
Nazadnje urejal/a Sergei Pet 20. Dec 2013 12:43; skupaj popravljeno 1 krat
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 29.08.2011 |
Prispevkov: 89 |
|
|
|
|
Prispevek: #6 Objavljeno 20.12.2013 12:42:40 Re: Problem z in-app purchase |
|
dvoklik na home button ne pomaga?
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
|
|
Prispevek: #7 Objavljeno 20.12.2013 14:10:29 Re: Problem z in-app purchase |
|
Ne, ničesar nisem mogen naredit, ker se opozorilo pojavi takoj v trenutku in v tem času iPad ne registrira dvoklika, niti nimaš časa kliknit Settings. Še nikoli se mi ni nobena iOS naprava tako obesila v nedogled, da niti hard reset ne pomaga. Takoj ko sem iPad spet prižgal, je začel pošiljati to obvestilo.
Na koncu sem se spomnil, da lahko iPad izbrišem preko iClud.com in sem naredil restore od včeraj zjutraj. Zaenkrat izgleda da bo ok.
|
|
Jabuk Staff
Pridružen/a: 18.02.2008 |
Prispevkov: 2137 |
Kraj: Nova Gorica |
|
|
|
Prispevek: #8 Objavljeno 20.12.2013 14:14:42 Re: Problem z in-app purchase |
|
Bi bil to zanimiv problem za izpostavit direkt Apple....ker da je treba factory defaults dat gor je obup.
_________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
|
|
Prispevek: #9 Objavljeno 20.12.2013 14:16:34 Re: Problem z in-app purchase |
|
Saj bi naredil video pa mi v službi ni zneslo, moral pa sem zrihtat do 14 pm, ker me ne bo cel vikend.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1388 |
|
|
|
|
Prispevek: #10 Objavljeno 20.12.2013 17:38:54 Re: Problem z in-app purchase |
|
scotapipa je napisal/a: | Saj bi naredil video pa mi v službi ni zneslo, moral pa sem zrihtat do 14 pm, ker me ne bo cel vikend. |
Čaki, čaki, reset ni prijel? Home button + on off dokler se bel jabček ne pojavi? Nekak ne kupim...
|
|