Jabuk
Problem z in-app purchase
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 28.03.2008
Prispevkov: 1501
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 20.12.2013 09:13:16
Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Živijo,

otrokom je v eni igrici uspelo klikniti za nakup žetonov in na iPadu se sedaj neprestano pojavlja okno za Confirm Your In-App Purchase (4,49 €). Ne glede ali kliknem Buy ali Cancel se okno ponovno pojavi čez trenutek in to v nedogled že pol ure. iPad je tako neodziven, ne morem niti v Settings niti v multitasking, nič. Poizkušal sem že restart, hard reset. Restore ne morem naredit, ker imam backup v iCloud in ne pridem v Settings.

Kakšna ideja?
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 18.02.2008
Prispevkov: 2137
Kraj: Nova Gorica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 20.12.2013 09:19:30
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
A si poskušal mogoče izbrista tisto aplikacijo, v kateri so to "nabavili"?

Lp

_________________
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 28.03.2008
Prispevkov: 1501
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 20.12.2013 11:42:12
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Opozorila imajo na iOS vedno prednost in dokler ga ne potrdiš je iPad neodziven, ko pa pritisnem Cancel ali Buy opozorilo izgine in se takoj spet pojavi in to v nedogled.
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 18.02.2008
Prispevkov: 2137
Kraj: Nova Gorica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 20.12.2013 12:23:42
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scotapipa je napisal/a:
Opozorila imajo na iOS vedno prednost in dokler ga ne potrdiš je iPad neodziven, ko pa pritisnem Cancel ali Buy opozorilo izgine in se takoj spet pojavi in to v nedogled.



Uff to je pa res dosadno, pa ni mi jasno kako da reset ne pomaga...Nisem se dozivel kaj podobnega. Jaz bi verjetno ze popenil in naredil restore.

lp

_________________
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.01.2012
Prispevkov: 523
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 20.12.2013 12:42:37
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
A si na wifiju/3g?

Pa restore lahko narediš v iTunes, pač izbereš iCloud backup.


Nazadnje urejal/a Sergei Pet 20. Dec 2013 12:43; skupaj popravljeno 1 krat
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 29.08.2011
Prispevkov: 89
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 20.12.2013 12:42:40
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
dvoklik na home button ne pomaga?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 28.03.2008
Prispevkov: 1501
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 20.12.2013 14:10:29
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne, ničesar nisem mogen naredit, ker se opozorilo pojavi takoj v trenutku in v tem času iPad ne registrira dvoklika, niti nimaš časa kliknit Settings. Še nikoli se mi ni nobena iOS naprava tako obesila v nedogled, da niti hard reset ne pomaga. Takoj ko sem iPad spet prižgal, je začel pošiljati to obvestilo.

Na koncu sem se spomnil, da lahko iPad izbrišem preko iClud.com in sem naredil restore od včeraj zjutraj. Zaenkrat izgleda da bo ok.
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 18.02.2008
Prispevkov: 2137
Kraj: Nova Gorica
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 20.12.2013 14:14:42
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Bi bil to zanimiv problem za izpostavit direkt Apple....ker da je treba factory defaults dat gor je obup.

_________________
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 28.03.2008
Prispevkov: 1501
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 20.12.2013 14:16:34
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Saj bi naredil video pa mi v službi ni zneslo, moral pa sem zrihtat do 14 pm, ker me ne bo cel vikend.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 20.12.2013 17:38:54
Re: Problem z in-app purchase
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scotapipa je napisal/a:
Saj bi naredil video pa mi v službi ni zneslo, moral pa sem zrihtat do 14 pm, ker me ne bo cel vikend.


Čaki, čaki, reset ni prijel? Home button + on off dokler se bel jabček ne pojavi? Nekak ne kupim... Idea
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani