No pa sem še jaz doživel hladen tuš pri omenjenem podjetju oz. njihovem podaljšanem jamstvu (besedo garancija je v teh primerih tržni inšpektorat leta 2013 prepovedal).
Crknil mi je računalnik MacBook Air star 3 leta.
Zavarovalnica (z mano preko Google translate komunicira Aqilo GmbH) je zahtevek potrdila in sporočila, da moram plačat lasten delež. S tem nimam težav, moti pa me, da so mi ponudili v zamenjavo spodnja računalnika, katerih vseh specifikacij mi niti ne želijo razkriti.
1.
Asus UX305FA
Diagonala zaslona33,8 cm (13,3") Ločljivost zaslona 1920 X 108248,1Procesor
Intel Core M Procesor Intel M-5Y10 0.80 GHz RAM 4GB
HDD 128GB SSD Opis grafike Intel HD Graphics
2.
Asus ZenBook UX32
Diagonala zaslona 33,8 cm (13,3") Ločljivost zaslona 1920 X 1080 Procesor Intel i7
RAM 4GB HDD 500GB Grafika NVIDIA GeForce
Opis grafike NVIDIA GeForce GT620M 1GB
To so žal vse karakteristike, ki sem jih dobil od omenjenih računalnikov, zato njihovo vrednosti na internetu težko najdeš.
Zanimivo je tudi, da mi je PRO SERVIS odgovoril, da so zavarovalnici v zamenjavo ponudili Apple izdelek.
Od dneva mojega nakupa in podpisa knjižice za jamstvo plus, so večkrat dodelali splošne pogoje v svojo korist, na katere me sedaj tudi lovijo. Samo primer; v knjižici z mojimi podatki piše, da v primeru totalne škode prejmem nov nadomestni izdelek, ki je tehnično enak staremu, sedaj pa so dodali še ", ki ni vezan na blagovno znamko ali ceno".
Načelo me to niti ne moti, vendar se mi ponujena računalnika ne zdita tehnično enaka, oz. mi celotnih tehničnih karakteristik ne želijo poslati, verjetno z razlogom.
Poleg tega je na moji brošuri naveden PRO SERVIS d.o.o., na novi pa je navedeno:
Škodni primer prijavite online na naslovu:
www.itonia.com/sislo
Za pomoč pri izpolnjevanju online
obrazca lahko pokličite prodajno
mesto iStore na telefonsko številko:
059-209-395.
Poleg tega je sedaj dopisano še:
Izjava: Ugotovitev škodnega primera zavarovalnice je končna. Na ugotovitev zavarovalnice ni možna pritožba.
Podjetje ISTORE d.o.o. ne prevzema odgovornosti ter stroškov za neodobritev škodnega primera s strani zavarovalnice
Ker te stvari ne spadajo v pristojnosti tržnega inšpektorata pač pa stvari ureja obligacijski zakonik, lahko pravico iščem na sodišču.
No ja, glede na to, da sem na datum t.i. podpisa pogodbe takrat le-to sklenil s podjetjem PRO-SERVIS bom tako postopal tudi naprej.
Sam sem sicer že leta 2013 rekel, da teh dodatnih jamstev pri naslednjem izdelku ne bom več kupil pri tem pa upam, da je ne bom rabil. Ostalim pa svetujem enako, ne kupujte dodatnih jamstev, ker boste vaše pravice zelo težko dokazovali.