Jabuk
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjetja!
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 04.12.2013
Prispevkov: 7
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 05.12.2013 11:29:19
Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjetja!
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Za tiste, ki se vam ne da brati moje izkušnje s podjetjem Pro servis ter i-store.si - polagam vam na srce izognite se ju v velikem loku. Verjamite, če boste naleteli na težave vam bo prihranjeno marsikaj! Vam pa vseeno predlagam, da si preberete napisano, ker vse skupaj že meji na tragi-komiko Confused

Pred leti sem v i-store.si kupil prenosnik Macbook Pro skupaj s podaljšano garancijo, ki se je tedaj imenovala Garancija Plus in naj bi krila nenamerno nezgodo. Pred meseci se mi je zgodila nesreča pri kateri je bil prenosnik polit s tekočino. S tem se je pričela moja zgodba v kateri sem spoznal kako nekorektni so v podjetju Pro Servis d.o.o. iz Ljubljane, ki je del skupine podjetja FMC d.o.o.

Torej, prenosnik je bil med prenosom zaščiten v torbici, ki je bila kupljena v i-store.si in tako primero in pravilno zaščitena. Žal je bil poleg nje dana še nova, neodprta plastenka s tekočino, ki je imela tovarniško napako zaradi katere je kasnej prišlo do odprtja zamašaka in razlitja tekočine po torbi prenosnika ter samem prenosniku. Zavarovalnica je zahtevek zavrnila, ker naj bi po njeno prišlo do nezgode zaradi moje malomarnosti in naj se obrnem na proizvajalca plastenke. Ne vem čemu potem služi in kaj sploh krije ta njihova Garancija Plus (sedaj se imenuje Smart Plus - pravila pri njej so še strožja, dodanih je še kup novih členov in omejitev)? Nenamerno nezgodo zagotovo ne. Za vsako nezgodo se lahko reče, da je posledica "malomarnost", "višje sile" pa ne vem česa vse še. Saj zato pa vzameš to zavarovanje, da bi bil zavarovan v teh primerih ampak to je itak bolj kritika na zavarovalnico ITONIA, ki pravzaprav sploh nima sedeža v Sloveniji in jih je praktično nemogoče kontaktirati. Poden podna od zavarovalnice. Sedaj pa na kritiko podjetja in mojo izkušnjo s Pro Servisu. Bom zapisal kar v alinejah.

1. Zavarovanje imam sklenjeno s podjetjem FMC d.o.o. in ne zavarovalnico. Zadolženi pri podjetju pa so mi nato pošiljali dopise od zavarovalnice, češ "glej oni so zahtevek zavrnili nič ne bo s kritjem škode". Seveda se ti vse skupaj zdi zamalo in želiš sam kontaktirati zavarovalnico, da jim poveš svoje ampak že tukaj se je zalomilo. Ko sem vprašal odgovorne na Pro servisu naj razkrijejo ime zavarovalnice, je bil odgovor, da je zavarovalnica tuja in podatkov o njej ne morej razkriti. WTF? Recimo pri podjetju Anni je na strani zapisano, da je zavarovanje od ITONIA oni pa so ime skrivali, zakaj že?! Zavarovalnica jim je pred stranko! Pravzaprav ti dajo edino možno, plačaj ali pa se "poberi". Seveda se nisem pobral ampak sem stopil v stik z odvetnikom, ki jih je nato kontaktiral in nato so pa lepo razkrili ime zavarovalnice ITONIA. Po vnovičnem kontaktiranju zavarovalnice še vedno niso želeli poravnati stroška popravila. Preostala mi je le še tožba.

2. Pri podjetju Pro Servis človek dobi občutek, da jim je stranka zadnja skrb. Ko plačaš izdelek je vse lepo in prav, ko je potrebno koristiti garancijo si jim pa kar naenkrat v napoto. Na prenosnik (na koncu prejel nepopravljenega) sem čakal mesece (skoraj 3 mesece, 3 mesece!) in med tem časom se jim ni zdelo vredno, da bi vsaj oni odpisovali v razumnem roku, če že zavarovalnica vse zavlačuje. Ne, odgovarjali so mi tudi po en teden oz. na določena vprašanja odgovora niti nisem prejel. Ko sem kontaktiral podjejte FMC d.o.o., da jim malo sporočim, kaj se grejo na Pro Sevisu pa po 3 tednih odgovora niti nisem prejel. Res, poden od podna je njihov odnos do strank. Pa še to email zadovoljstvo@fmc.si sploh ne deluje. Nanj naj bi se pošiljala kritika, lol Smile Za zjokat, no.

3. Največja tragi-komika pri vsem skupaj pa je, da ko res nisem več mogel čakati na prenosnik in so zavlačevali z odgovori 100 na uro sem jim rekel, naj mi prenosnik popravijo ter da bom potem preko tožbe od njih izterjal vpračilo stroška popravila. In na Pro Servisu spet niso bili sposobni odgovoriti skoraj cel teden tako, da sem jih imel dosti in sem nato zahteval naj mi pošljejo neporavljen prenosnik. Tako je bil po skoraj 3 mesecih nepopravljen prenosnik spet pri meni doma in ne boste verjetli kaj? Prenosnik sem prižgal in deluje. Na Pro servisu bi mi skoraj šli popravljati prenosnik, ki je deloval in seveda za to mastno zaračunali!

Torej želeli so mi zamenjati tipkovnico (strošek 300EUR+), ki deluje brezhibno in brez težav. Naj omenim, da ko sem prenosnik poslal k njim, ga nisem uspel prižgati. Zamenjati so želeli tudi napajalni kabel (strošek cca. 100EUR) in včeraj sem samo zamenjal nastavek (tisti, ki imate imate Macbook Pr veste, da dobite dva nastavka, enega daljšega in enega krajšega) in ne boste verjetli, tudi napajalni kabel DELUJE. Edina stvar, ki ne deluje je baterija. Pa še pri bateriji tem na Pro Servisu ni bilo jasno kaj je narobe. Sem jim lepo rekel, da je baterija pred nesrečo 100% brezhibno, odlično delovala oni pa niti niso vedeli ali deluje ali ne. Rekli so, da deluje slabo in da ne vejo ali je to od prej ali zaradi politja tekočine? Vn bi jo dali in preverili napetost, jo dali v drug prenosnik pa bi tkoj videli al deluje ali ne! Sicer mi pa mi trenutno piše "No batteries avaliable" torej očitno ne deluje. Je bilo to tako težko?

5. Da ne bom pozabil. Garancija Smart Plus oz. moja Garancija Plus naj bi veljala 5 let, ker je prišlo do nezgode kao po moji krivdi mi jo razvelajavijo. Ja, res je, prenosnik bi popravil na uradnem servisu na svoje stroške ampak ti kr ne glede na to razveljavijo preostane garancije (v mojem primeru 3 leta, ker sem vzel garancijo za 5 let).

Za na konec pa še to. Najprej sem mislil iti v tožbo zaradi nedelujočega prenosnika sedaj bo pa potrebno dokazovati, da prenosnik pravzaprav deluje in da mora že zaradi tega garancija veljati naprej. Prvokategorna komedija.

Slaba je ta Pro Servis in ta njihova garancija Smart Plus!


Močno vam odsvetujem, da karkoli kupite v i-store.si, koristite Pro Servis ali FMC d.o.o.


Nazadnje urejal/a macbook pro Pet 30. Okt 2015 16:39; skupaj popravljeno 4 krat
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 04.12.2013
Prispevkov: 7
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 05.12.2013 12:22:44
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pa še tole, podjetju (FMC d.o.o.) sem prav dal možnost, da v izogib nevšečnostim oni poravnajo strošek zavarovalnice (plačati bi morali okoli 200EUR), saj imam z njimi sklenjeno pogodbo. Seveda hvala Bogu, da niso, ker bi mi šli menjati delujočo tipkovnico! Sem jih pa korektno obvestil, da bom o njih obvestil kar se da veliko potencialnih kupcev in veste kaj, odgovora od njih sploh nisem prejel. Neprofesionalnost in ignoranca na višku! Poden od podna je ta Pro Servis d.o.o., FMC d.o.o. in s tem tudi njihova trgovina i-store.si... Izpod vsake kritike.


Nazadnje urejal/a macbook pro Pet 30. Okt 2015 16:41; skupaj popravljeno 1 krat
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3752
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 05.12.2013 12:27:45
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mene zdaj resno skrbi ker jaz imam dokupljeno isto garancijo plus 5 let in zdaj bom prav poklical da preverim kaj se dogaja.

Hvala lepo si to spisal.

_________________
Lp,Dejc

Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 05.12.2013 12:42:14
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Dokler stranka kupuje, placuje obljubljajo marsikaj,... Ko je pa tist marsikaj treba izkoristit, pride do komplikacij,... Zal,... :-\ Za zdej samo cez EPL d.o.o. ni pritozb,...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 11.03.2013
Prispevkov: 585
Kraj: Sac,CA
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 05.12.2013 12:49:43
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Me prav zanima kako bojo obravnavali moje razbitje stekla na miniju Confused
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 05.12.2013 12:56:14
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kako si ga pa razbil?....
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 14.10.2011
Prispevkov: 48
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 05.12.2013 12:56:16
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tudi z mojo punco sva bila na Proservisu. Ima Macbook Air mid 2011 z dokupljeno podaljšano garancijo. Ima težavo in sicer ekran ne stoji samostojno, ampak se samodejno zapira proti tipkovnici ali pa na nasprotno stran tako, da je čisto poravanan s tipkovnico. V iStoru so nama povedali naj ga odneseva na popravilo na Pro Servis in da je ta napaka šteta v tej garanciji.

Nič, se odpraviva proti Pro Servisu, izpolniva obrazec in se meniva z serviserjem. Zelo presenečen pravi, da bo moral to malo pogledati, ampak da verjetno to ne bo v celoti krito s strani zavarovalnice. Vprašal sem ga zakaj potem ta garancija velja? Na dolgo in široko je razglabljal, da to ni odvisno od njih ampak od zavarovalnice... Zakaj potem velja garancija?!?! Pravi, da bova mogla plačati tretjino popravila - v tem primeru bo to cca. 200e. Ker je ta napaka kar nadležna stvar, vendar je prenosnik še vedno uporaben, sem se zmenil, da ga pustiva tam, da ga pogleda. Pozanimal sem se tudi, koliko časa lahko tam prenosnik stoji, v primeru da ne bo odgovora s strani zavarovalnice. Slišal sem namreč, da se lahko takšne stvari zavlečejo tudi po kakšen mesec ali več brez odgovora (!). Malo absurdno se mi je zdelo, da bo prenosnik tam stal en mesec, nato bodo pa zahtevek zavrnili ali pa bo strošek popravila 200e kljub garanciji.

Ker punca nujno potrebuje prenosnik za delo na faxu in je prenosnik še vedno delujoč, sva se na koncu odločila, da ga ne pustiva tam in da ga bova odnesla takrat, ko ne bo imela toliko dela na faxu in ga ne bo potrebovala.

Že sam odnos na servisu je bil obupen in totalno neprofesionalen, občutek sem dobil da vse počnejo malo po domače.


Lp
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 23.10.2013
Prispevkov: 56
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 05.12.2013 13:08:41
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Adidas003 je napisal/a:
V iStoru so nama povedali naj ga odneseva na popravilo na Pro Servis in da je ta napaka šteta v tej garanciji.



Ze tu je meni malo sumljivo.
Dober prodajalec bi po moje moral izdelek sprejet, napisat reklamacijski zapisnik ter on v imenu kupca urejat glede popravila.

_________________
LP Andrej
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 11.03.2013
Prispevkov: 585
Kraj: Sac,CA
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 05.12.2013 13:13:20
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scoop je napisal/a:
Kako si ga pa razbil?....


Nimam pojma, prišel domov in je steklo bilo počeno Confused

Že vidim, da bo pestro.....


Nazadnje urejal/a Frips Čet 05. Dec 2013 13:16; skupaj popravljeno 3 krat
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 05.12.2013 13:13:46
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ni nikdo pred casom tukaj na jabuk.si na vlko folk posiljal k pro Servisu kao da so najboljsi bla bla bla...?! Smile
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 14.06.2008
Prispevkov: 1959
Kraj: Kamnik
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 05.12.2013 14:27:03
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Meni so na prosevisu zastonj menjali celoten ekran na imacu čeprav je bil že izven garancije. Pravtako so v garancijo vzeli ipod s pokvarjenim ekranom (pokvaril se je ob padcu) in rekli da so se z applom zmenili da se vseeno menja v okviru garancije.

_________________
Jailbreak navodila: http://www.iclarified.com/jailbreak/
Unlock navodila: http://www.iclarified.com/unlock/
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 13.05.2010
Prispevkov: 23
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 05.12.2013 23:02:11
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz vam lahko pohvalim Zavarovalnico Triglav. Podobna nesreča politje soka po TIPKOVNICI. Zadev sem uredil v 14 dneh. Ker je bilo popravilo več, kot vrednost računalnika, sem dobil odškodnino - 25 % manj (ker je bil star eno leto), kot je trenutno vreden računalnik.

_________________
Otroška oprema
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 04.12.2013
Prispevkov: 7
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 06.12.2013 01:14:18
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Z zavarovalnico Triglav imam tudi sam dobre izkušnje. Tale ITONIJA je pa poden podna, na strani nimaš ne kontaktnih podatkov, edini jezik je nemščina... res poden podna in s temi ima Pro Servis sklenjeno pogodobo. Se vidi, da podobni "skupaj letajo".

V glavnem, samo stran od PRO SERVISA in i-store.si!

Da ima Pro Servis licenco za popravilo Apple izdelkov, je pa po mojem mnenju sramota za Apple ampak v Sloveniji je vse možno...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 18.11.2013
Prispevkov: 47
Kraj: Mordor
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 07.12.2013 10:11:27
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem imel podobne izkušnje, in sicer sem kupil iPad mini retina pri trgovini iStyle. Po treh dneh sem ugotovil napako, da se nenormalno greje, zato sem se odločil, da ga dam na servis. Ker je uradni servis te trgovine ProServis, ga je trgovina poslala tja. Najprej sem uveljavljal garancijo na izdelek. Seveda servis te napake ni priznal, rekli so da se res greje, ampak ker iPad ne javi napake deluje brezhibno. Po tem sem moral vključiti odvetnika, da sem uveljavljal stvarno napako na izdelku.
Trgovina je poslala izdelek na isti servis, čeprav ne bi smela, saj servis nima s tem nobene veze, ampak se to nanaša na prodajalca. No, servis je tudi tokrat odgovoril z: ½Naprava deluje brezhibno, zatorej napaka ni prisotna.½ To je bila njihova obrazložitev. Ko sem imel že vsega dovolj, sem napravo odnesel v EPL, kjer so napako opazili takoj in niso nič komplicirali. Izdelek so mi tudi zamenjali za novega. Like
Kot je že bilo napisano, se izogibajte ProServisu!
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 07.12.2013 11:16:53
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Da ne pišem še enkrat, moja izkušnja je opisana tukaj: http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?t=33976&start=60

Od vsega skupaj me najbolj jezi njihov flegma ignorantski in zelo nesramen odnos do strank, ki ga opisuje že več uporabnikov samo na tem forumu. Prva stvar, ki sem jo dobil pod nos, ko sem šel osebno tja se poskušat kulturno pomenit kako in kaj se je dogajalo z mojim iPhonom je odgovor: "Če ti kaj ne paše napiši pritožbo".

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 05.02.2008
Prispevkov: 3710
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 07.12.2013 13:21:00
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sam sicer slabih izkusenj nimam s pro-servisom. Pa ne zaradi apple, amapak dell.

Je pa katastrofa FMC, kot prodajalec. Za moje pojme so zelo ne profi in nesposobni. Nimajo pojma. Lahko bi jim dal kaksno učno uro. Dobre ljudi so odpustili, slabi pa prisli. Jaz prav komej cakam in privoscim, da se vse skupaj potopi! Grrrrr. Jezen sem na njih! Podrobne info. bom pa zase zadržal, ker ni vredno mojega časa.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 18.07.2008
Prispevkov: 30
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 30.10.2015 13:53:37
epl problems
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če se lahko navežem na problematiko reklamiranja... Pred časom sem pri EPL kupil imac 27" retina, zraven dobil magic mouse in še eno kupil za drugo mašino. Pri eni miški je bil problem klik na desni strani, veliko težje se je klikalo kot na levi. Z meseci se je malenkost "ulaufala", ampak še vedno ni čisto OK in sem se odločil za reklamiranje, ker kmalu poteče garancija.
Pri EPL so vsi stikali glave in testirali miško, na koncu s posmehom ugotovili da miška vendarle dela in da g. Miloš naših kapric ne bo plačeval iz lastnega žepa, ker seveda bi to apple servis zavrnil.
Klinc pa ta miška, danes jo razbijem s kladivom, ker je ne morem cel dan klikat enako na obeh straneh in si naročim novo v Nemčiji.
Upam da se to EPL res splača, to ni bil moj prvi nakup tam, je pa bil zagotovo zadnji, pa vse zaradi neumnega odnosa.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 29.05.2011
Prispevkov: 606
Kraj: Dragomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 30.10.2015 15:40:56
Re: epl problems
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
knezu je napisal/a:
Če se lahko navežem na problematiko reklamiranja... Pred časom sem pri EPL kupil imac 27" retina, zraven dobil magic mouse in še eno kupil za drugo mašino. Pri eni miški je bil problem klik na desni strani, veliko težje se je klikalo kot na levi. Z meseci se je malenkost "ulaufala", ampak še vedno ni čisto OK in sem se odločil za reklamiranje, ker kmalu poteče garancija.
Pri EPL so vsi stikali glave in testirali miško, na koncu s posmehom ugotovili da miška vendarle dela in da g. Miloš naših kapric ne bo plačeval iz lastnega žepa, ker seveda bi to apple servis zavrnil.
Klinc pa ta miška, danes jo razbijem s kladivom, ker je ne morem cel dan klikat enako na obeh straneh in si naročim novo v Nemčiji.
Upam da se to EPL res splača, to ni bil moj prvi nakup tam, je pa bil zagotovo zadnji, pa vse zaradi neumnega odnosa.


Ne je razbit. Daj jo raje komu, kot pa da jo uničiš. Very Happy

_________________
A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)

 Macbook M1 pro 14 (2021)
 Thunderbolt display 27
 iPhone 11pro
 Apple TV 4th generation
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3752
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #19   Objavljeno 30.10.2015 15:52:15
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Vse kaže na to, da bo pri meni tudi ena velika komplikacija na koncu me bojo scat pelal mam zelo slab občutek glede tega istora že ceu teden čakam, da mi odgovorijo glede smart plus garancije že vidim glavobolje Sad

_________________
Lp,Dejc

Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 06.01.2011
Prispevkov: 28
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #20   Objavljeno 30.10.2015 21:54:12
Re: Pro Servis in i-store.si izkušnje - katastrofa od podjet
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
DeJc0 je napisal/a:
Vse kaže na to, da bo pri meni tudi ena velika komplikacija na koncu me bojo scat pelal mam zelo slab občutek glede tega istora že ceu teden čakam, da mi odgovorijo glede smart plus garancije že vidim glavobolje Sad


Sam sem skušal priti v iStore do osebe zadolžene za garancije... Na koncu sem pomislil, da ta oseba (Teja Kajvemkakosepiše) sploh ne obstaja, da je kot Siri. In sem pisal mejl na vse naslove, ki jih premore ta čuvena firma. No, potem se je premaknilo. Z muko. In nato "Google translate" zavarovalnica. Zgodba kot v Alan Fordu. Če mi roko lomijo ne prestopim več njihovega praga. Amen.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani