Jabuk
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Naslednja
Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Jabi

Jabi

Pridružen/a: 04.01.2013
Prispevkov: 5
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 04.01.2013 11:07:51
Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če so tudi vam pokvarjenega iPad-a V GARANCIJSKEM ROKU zamenjali pri EPL-u, ste bili po vsej verjetnosti tudi vi OGOLJUFANI!

Po slovenski zakonodaji (21. b člen Zakona o varstvu potrošnikih) velja, da bi morali okvarjeno blago zamenjati z "enakim, NOVIM in brezhibnim blagom". Jaz pa sem dobil 1 LETO STAR "REFURBISHED" iPad.
Za 500 čisto dobrih EUR v Sloveniji torej dobiš najprej iPad z okvaro, nato pa eno leto staro rabljeno napravo. Še ena zmaga za pravno državo!

Več indicev kaže, da gre za sistemsko delovanje in ne enkratno "napako". Zato prosim preverite serijsko številko svojega iPada: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

Trenutno pripravljam prijavo na tržno inšpekcijo, ki pa trgovca ne more prisiliti, da moje blago zamenja, lahko jim le napiše kazen (verjetno kakih 16 EUR). Zato prosim vse, ki ugotovite isto goljufijo, da se javite. Ko nas bo dovolj razkurjenih, bomo lahko storili kaj v smeri skupne tožbe.

Da ne bo samo nakladanje, nekaj dejstev:



E-konverzacija s prijazno Kajo na Big Bangu:

Spoštovani gospod Štular,

dovolite, da se vam najprej zahvalimo za poslano sporočilo.
Vašo situacijo razumemo, vendar vas obveščamo, da ima v zvezi z menjavami izdelkov podjetje Apple svojo politiko, mimo katere na žalost ne moremo.
V kolikor z rešitvijo vaše reklamacije niste zadovoljni, imate pravico, da se obrnete na za to pooblaščene inštitucije. 
Lepe praznike vam želimo,
Kaja 
Komunikacijska točka Big Bang | Big Bang Customer Service 
Tel: 080 22 64 | potrosniki@bigbang.si | www.bigbang.si
 
Vaše sporočilo(ID#8780):
(moje e-pismo)
Spoštovani

V vaši trgovini sem že pred časom kupil izdelek Apple iPad 2 z dodatno "se zgodi" 3-letno garancijo. Ko sem na izdelku odkril napako, sem ga - še znotraj 1 letnega garancijska roka proizvajalca - v popravilo predal na vašem prevzemnem mestu (BTC), ta pa pooblaščeni servisu. Po nekaj dnevih sem dobil drugo napravo s pojasnilom, da tovrstnih napak niti ne odpravljajo ter da sem dobil NOVO napravo.
Že takoj sem začutil drobno spremembo v kakovosti izdelave, ki sem jo pripisoval drugi seriji izdelka. Šele po daljši uporabi pa sem občutil slabše delovanje baterije in preko serijske številke preveril starost.
Preverjanje serijske številke je pokazalo, da so mi kot nadomestno napravo predali leto dni staro napravo, ki je bila obnovljena (ang. refurbished), kar dokazuje serijska številka. Da gre za načrtno dejanje s strani pooblaščenega serviserja dokazuje tudi servisni list, v katerega so v rubriko "serijska številka sprejetega izdelka" takoj zapisali serijsko številko nadomestnega izdelka. Originalno serijsko številko vem samo zato, ker hranim originalno embalažo.

Opisano je seveda v nasprotju z v Sloveniji veljavno zakonodajo, o čemer priča tudi tolmačenje Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (glej priponko).

Popolnoma se zavedam, da je vzrok problema pooblaščeni serviser in ne vaša trgoina. Vendar sem izdelek, vključno z dodatno "se zgodi" storitvijo, kupil pri vas ter pri vas izdelek tudi oddal v servis in torej kot vaša stranka nastali položaj lahko uredim le pri vas.
 
Ker se zavedam, da gre za nevsakdanji položaj sem najprej klical vaš potrošniški center na št. 080 22 64 od koder so me prevezali v trgovino Big Bang City Park (kjer je bil izdelek kupljen). Dobil sem le nasvet, naj se obrnem na ta e-naslov. Kako lahko kar najhitreje rešimo zaplet?
 
Originalna dokumentacija, ki jo hranim:
- originalna embalaža iz katere je razvidna serijska številka
- originalni račun
- potrdilo 3-letne "Se zgodi" storitve
- servisni list
- dopis iz Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Direktorat za notranji trg, Sektor za varstvo potrošnikov in konkurence
- izpis o zgodovini izdelka na podlagi serijske številke (prvotnega izdelka in obnovljenega izdelka)
 
Že v naprej se vam zahvaljujem za hiter odgovor in vam želim Srečno Novo Leto
 
Benjamin Štular

* Da ne bo kakšne nervoze s strani EPL-a, z besedo "goljufija" v tem besedilu opisujem s pisnimi dokazi podprto utemeljeno domnevo kršenja 21. b člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 04.01.2013 11:16:15
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ce prav razumem, ti ne uveljavljas stvarne napake,... ?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3752
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 04.01.2013 12:44:05
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Škoda živcev v tej lopovski državi itak ne boš dosegel nič tko da pozabi vse skupaj oziroma ga vrži čez okno in kao padel ti je po nesreči če maš "se zgodi garancijo" in ga meči tolik časa dokler ne dobiš kar želiš.

_________________
Lp,Dejc

Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 04.01.2013 12:46:55
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Benjamin, je kjerkoli v tem tvojem dopisu karkoli EPL ali je to iz nekega drugega sveta???

Namreč ponavljaš in ponavljaš BigBang, nikjer ni v nobenem dopisu, spisu omenjen EPL in pri nas nikakor nihče še ni dobil rabljenega iPad-a, zamenja se z novim in v primeru, da je kupljen v Sloveniji ima ob zamenjavi eno leto garancije.

Lahko napišeš serijsko številko tvojega originalnega ali zamenjanega izdelka pa ti preverim od kje tolikšna zmota v tvojem pisanju, seveda pa bi bilo mogoče lažje če bi najprej napisal to k nam na mail in bi ti že preverili a kot že v prvem odstavku pišem ni nikjeri omembe EPL-ja razen v negativnem blatenju, da naj bi koga goljufali.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 04.01.2013 12:51:29
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ce jst njega razumem,... Bi on rad nov zapakiran iPad, z novim racunom, kablom, skatlo... Ampak nikjer nisem opazil, ce on uveljavlja stvarno napako? ...
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 04.01.2013 13:29:35
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Le kdo bi ga razumel pri toliko besedah in "podkrepitvah" naredi "100" napak... V EPL zapisa na ime Banjamin Štular nimamo, niti v servisu niti v prodaji, zato prosim če to blatenje imena EPL Benjamin ali admin nemudoma odstrani.
Iz "blatnega" zapisa je evidentno da je izdelek kupljen v BigBangu, tako je to podjetje odgovorno za eventuelne stvarne napake, prav tako je bil izdelek oddan v servsi v podjetju BigBang, prejet iz servisa v podjetju BigBang-vsaj tako piše dotični Benjamin... res bi bilo krasno, čeprav gre za forum, da bi pisali konstruktivno in ne kar nekaj v tri dni, zagotovo pa nihče iz BB ne bo komentiral na forumu tako kot se trudimo vsi v EPL.

Še jasno slovensko Apple pisanje na temo zakonodaje, da ne bo dvomov kaj in kako ter kdaj krije katera garancija:

http://www.apple.com/si/legal/statutory-warranty/

V vsakem primeru pa se lahko vsak od vas na forumu ob kakršnemkoli vprašanju obrne name na mail ali ZS in z veseljem pojasnim, da se nebi pojavljale kar neke pavšalne nebuloze.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 04.01.2013 14:12:48
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Eni kr strelajo v tri... Omenja na zacetku EPL, potem pa pise o Big Bangu. Naj se spravi na le tega.

Refurbished iOS napravo pa dobi vsakdo, ki jo da v servis. Ker je pac ne popravljajo, ampak le zamenjajo. Taksna praksa je ze zadnja leta.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 04.01.2013 14:23:04
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Naj popravim, da vsak za popravilo dobi NOVO napravo, dejansko pa obstajata dve novi napravi oz. možnosti, drugi možnosti nekateri pogovorno pravijo refurbished, kar pa je zmotno in seveda lahko tudi sporno.

Nova naprava-iPad v trgovini je v škatli in ima priložen napajalnik, slušalke, navodila. Ob uveljavljanju stvarne napake, prodajalec izdelek zamenja s takšnim novim (škatla in vse)
Nova naprava-iPad v servisu je nov iPad bez slušalk, napajalnika, navodil saj to ni okvarjeno. Novo leto garancije seveda velja za iPad, napajalnik in slušalke pa imajo ob zamenjavi naprej originalno leto garancije saj z njimi ni bilo nič narobe.

Takšna ali drugačna nova naprava nikakor ne more imeti nobene zgodovine, ki jo je možno vedno preveriti online:
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27193
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 04.01.2013 14:27:02
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
...zato prosim če to blatenje imena EPL Benjamin ali admin nemudoma odstrani.


Zaenkrat pocakajmo se na odgovor avtorja teme ... Itak je z ene strani zadeva pojasnjena... naj se druga stran navede svoja stalisca.
Ce temo pobrisemo, bo spet "jok in stok" ... V temi pa je veliko informacij, ki znajo priti se komu prav... Te koristne informacije bom ob priliki izluscil in dodal v podforum "navodila", ki je "read only" ...


Nazadnje urejal/a Jest Pet 04. Jan 2013 14:28; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2011
Prispevkov: 151
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 04.01.2013 14:28:35
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Dejstvo je, da refurbished naprave se NE bi smeli dajati v kolikor gre za popravilo pod garancijskimi pogoji. To JASNO navaja tudi zakon. Tudi, če se to dela leta še ne pomeni, da je pravilno. Tolmačenje direktorata je tudi takšno, da če servis ne popravlja že kupljenega izdelka, potem mora zagotoviti novega, refurbished pa ni novi.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 04.01.2013 14:35:06
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mwayin je napisal/a:
Dejstvo je, da refurbished naprave se NE bi smeli dajati v kolikor gre za popravilo pod garancijskimi pogoji. To JASNO navaja tudi zakon. Tudi, če se to dela leta še ne pomeni, da je pravilno.

Apple v Sloveniji ne prodaja, menja... karkoli refurbished naprav. Refurbished pomeni, da je bil izdelek v nekogaršnji lasti, proizvajalec ga obnovi in proda kot obnovljenega v ZDA so takšne naprave prodane cca. 1/4 ceneje imajo pa tudi posebne garancijske pogoje, kar v naši državi ni možno nuditi.

Seveda je zakon JASEN, Apple je JASEN, žal pa obstaja cel kup NEJASNEŽEV, ki trosijo slabo voljo z nekimi nepreverjenimi in pavšalnimi zaključki kar vprek... neumno nekonstruktivno...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 04.01.2013 14:44:08
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kakor sem Benjamina razumel,... Se je njemu iPad pokvaril,... Cez cas,... Mogoce mesec,.. Mogoce 7 mescov,... Ni pomembno,... In zdej po dolocenem casu, bi on uveljavljal stvarno napako, kar pa nekateri ne razumete, da ni mozno,... Stvarno napako se uveljavlja v roku 3 dni od nakupa, ce se ne motim,... Ker mi tega niso odobrili (NORMALNO DA NISO) so mu dali refurbished napravo, ki je enaka kot nova, kar je 100% boljse, kot pa da ti pokvarjeno stvar nekdo sraufa in popravlja, tako kot so meni sraufali in popravljali racunalnik, kater vec NIKOLI ni delal, tako kot mora.... Very Happy Meni je vse jasno, z vsem se strinjam, pa se vsec mi je taka politika servisiranja iPhona oz. iPada,... Very Happy
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2011
Prispevkov: 151
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 04.01.2013 14:54:32
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Apple v Sloveniji ne prodaja, menja... karkoli refurbished naprav. Refurbished pomeni, da je bil izdelek v nekogaršnji lasti, proizvajalec ga obnovi in proda kot obnovljenega v ZDA so takšne naprave prodane cca. 1/4 ceneje imajo pa tudi posebne garancijske pogoje, kar v naši državi ni možno nuditi.

Seveda je zakon JASEN, Apple je JASEN, žal pa obstaja cel kup NEJASNEŽEV, ki trosijo slabo voljo z nekimi nepreverjenimi in pavšalnimi zaključki kar vprek... neumno nekonstruktivno...


Obnovljeno ne pomeni novo. Zanimivo bi bilo dobiti mnenje tržne inšpekcije o obnovljenih produktih kot brezhibnih oziroma ali ga lahko označi servis z oznako novo.

Pa trgovinam z apple izdelki mnogokrat ni jasno (ne vem več katera), ko se je neka trgovina selila in je imela oglaševane selitvene popuste tudi na jabuk.si, je recimo prodajala macbook air s 6 mesečno garancijo. To seveda nima nobene zakonske osnove in je šlo za grobo kršitev zakona.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 04.01.2013 15:01:16
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zarad taksnih kot si ti, potem se ostali trpijo,... Sklepam da je bila cena obcutno nizja s toliksno garancijo,... TI bi lahko akcijo spregledal in si kupil malo drajzjo z 12 mesecno garancijo,... Oz. doplacal in kupil Aplpe Care za se vec garancije ?!?!?!? mar ni lazje spregledat akcije, ki se vam ne dopadejo ?!?!? Je res treba za vsako bedarijo pomislit na trzno inspekcijo ? ....
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2011
Prispevkov: 151
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 04.01.2013 15:08:29
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tudi, če je izdelek 90% ceneje se ne sme prodati z manj garancije. Ne more podjetje iti čez zakon. To je enak kot argument ljudi, da prej si dal na Hrvaškem policaju 100 kun pa je bilo OK, ker pa se je država pričela boriti proti korupciji mora plačati polno kazen.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 04.01.2013 15:15:09
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Iz napisanega sklepam, da ti taksna akcija nebi bila vsec,... 90% ceneje BREZ garancije,... No, naj povem da bi meni bila vsec,... In ce bi ti prijavil to trzni inspekciji, jst mogoce nebi ujel taksne akcije,... Ce pa tega NE prijavis, jst mogoce ujamem to akcijo, ti pa v nobenem primeru nebi bil nic na slabsem oz. boljsem,... Zato se vprasam, kaj imas od tega, da bi kaj taksnega prijavil inspekciji ? ... ISKRENO VPRASANJE
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.03.2007
Prispevkov: 788
Kraj: Horjul
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 04.01.2013 15:19:03
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
benjamin543 je napisal/a:
Če so tudi vam pokvarjenega iPad-a V GARANCIJSKEM ROKU zamenjali pri EPL-u, ste bili po vsej verjetnosti tudi vi OGOLJUFANI!

Po slovenski zakonodaji (21. b člen Zakona o varstvu potrošnikih) velja, da bi morali okvarjeno blago zamenjati z "enakim, NOVIM in brezhibnim blagom". Jaz pa sem dobil 1 LETO STAR "REFURBISHED" iPad.
Za 500 čisto dobrih EUR v Sloveniji torej dobiš najprej iPad z okvaro, nato pa eno leto staro rabljeno napravo. Še ena zmaga za pravno državo!

Več indicev kaže, da gre za sistemsko delovanje in ne enkratno "napako". Zato prosim preverite serijsko številko svojega iPada: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

Trenutno pripravljam prijavo na tržno inšpekcijo, ki pa trgovca ne more prisiliti, da moje blago zamenja, lahko jim le napiše kazen (verjetno kakih 16 EUR). Zato prosim vse, ki ugotovite isto goljufijo, da se javite. Ko nas bo dovolj razkurjenih, bomo lahko storili kaj v smeri skupne tožbe.

Da ne bo samo nakladanje, nekaj dejstev:



E-konverzacija s prijazno Kajo na Big Bangu:

Spoštovani gospod Štular,

dovolite, da se vam najprej zahvalimo za poslano sporočilo.
Vašo situacijo razumemo, vendar vas obveščamo, da ima v zvezi z menjavami izdelkov podjetje Apple svojo politiko, mimo katere na žalost ne moremo.
V kolikor z rešitvijo vaše reklamacije niste zadovoljni, imate pravico, da se obrnete na za to pooblaščene inštitucije. 
Lepe praznike vam želimo,
Kaja 
Komunikacijska točka Big Bang | Big Bang Customer Service 
Tel: 080 22 64 | potrosniki@bigbang.si | www.bigbang.si
 
Vaše sporočilo(ID#8780):
(moje e-pismo)
Spoštovani

V vaši trgovini sem že pred časom kupil izdelek Apple iPad 2 z dodatno "se zgodi" 3-letno garancijo. Ko sem na izdelku odkril napako, sem ga - še znotraj 1 letnega garancijska roka proizvajalca - v popravilo predal na vašem prevzemnem mestu (BTC), ta pa pooblaščeni servisu. Po nekaj dnevih sem dobil drugo napravo s pojasnilom, da tovrstnih napak niti ne odpravljajo ter da sem dobil NOVO napravo.
Že takoj sem začutil drobno spremembo v kakovosti izdelave, ki sem jo pripisoval drugi seriji izdelka. Šele po daljši uporabi pa sem občutil slabše delovanje baterije in preko serijske številke preveril starost.
Preverjanje serijske številke je pokazalo, da so mi kot nadomestno napravo predali leto dni staro napravo, ki je bila obnovljena (ang. refurbished), kar dokazuje serijska številka. Da gre za načrtno dejanje s strani pooblaščenega serviserja dokazuje tudi servisni list, v katerega so v rubriko "serijska številka sprejetega izdelka" takoj zapisali serijsko številko nadomestnega izdelka. Originalno serijsko številko vem samo zato, ker hranim originalno embalažo.

Opisano je seveda v nasprotju z v Sloveniji veljavno zakonodajo, o čemer priča tudi tolmačenje Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (glej priponko).

Popolnoma se zavedam, da je vzrok problema pooblaščeni serviser in ne vaša trgoina. Vendar sem izdelek, vključno z dodatno "se zgodi" storitvijo, kupil pri vas ter pri vas izdelek tudi oddal v servis in torej kot vaša stranka nastali položaj lahko uredim le pri vas.
 
Ker se zavedam, da gre za nevsakdanji položaj sem najprej klical vaš potrošniški center na št. 080 22 64 od koder so me prevezali v trgovino Big Bang City Park (kjer je bil izdelek kupljen). Dobil sem le nasvet, naj se obrnem na ta e-naslov. Kako lahko kar najhitreje rešimo zaplet?
 
Originalna dokumentacija, ki jo hranim:
- originalna embalaža iz katere je razvidna serijska številka
- originalni račun
- potrdilo 3-letne "Se zgodi" storitve
- servisni list
- dopis iz Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Direktorat za notranji trg, Sektor za varstvo potrošnikov in konkurence
- izpis o zgodovini izdelka na podlagi serijske številke (prvotnega izdelka in obnovljenega izdelka)
 
Že v naprej se vam zahvaljujem za hiter odgovor in vam želim Srečno Novo Leto
 
Benjamin Štular

* Da ne bo kakšne nervoze s strani EPL-a, z besedo "goljufija" v tem besedilu opisujem s pisnimi dokazi podprto utemeljeno domnevo kršenja 21. b člena Zakona o varstvu potrošnikov.


še en prepotenten mulc, ki ne ve kako in kaj klobasa...

_________________
_____________
Macbook Pro 15", 2.53GHz, iPod Classic 30 GB, iPod Nano 4 GB, Airport Extreme, iPhone 4S, iPad 32 GB 4G, iPphone 6, iPhone 7
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2011
Prispevkov: 151
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 04.01.2013 15:21:02
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zato, ker tudi jaz ne grem sredi noči v trgovino in izdelka vzamem 100% ceneje. To je tudi moj zadnji komentar v zvezi s tem, ker se pač ne morem prerekati zakaj mora neko podjetje spoštovati zakon. Države, kjer je to vseeno pa so predvsem znane kot banana republike.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #19   Objavljeno 04.01.2013 15:26:34
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Noben te ni vprasal, za koliko denarja ceneje bi ti kupil neko stvar,... Moje vprasanje je bilo jasno,... Kaj imas TI od tega, da prijavis nekoga ? ... In seveda nebos odgovarjal,... Vazno je, da mal grenis zivljenja nekomu,... Tipicno za zagrenjene ljudi,...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 25.06.2010
Prispevkov: 229
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #20   Objavljeno 04.01.2013 15:36:52
Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Citiram:
da ima v zvezi z menjavami izdelkov podjetje Apple svojo politiko, mimo katere na žalost ne moremo.

Laughing Torej ima Apple svojo lastno jurisdikcijo v Sloveniji. Ne bit tko naivni lol.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani