Jabuk
!!! MacBook 2.0 bele barve (plastika poka) !!!
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 06.11.2007
Prispevkov: 8
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 06.11.2007 02:08:54
!!! MacBook 2.0 bele barve (plastika poka) !!!
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Surprised a se še komu dogaja, da ima razpoko na zadnji strani prenostnika, tam kjer je izhod za ventilator... meni je po celi colžini grdo napokala plastika!!
Kaj mi bojo naredili, če ga nesem na servis, saj je še pod garancijo (star je 5 mesecev)

Hvala za nasvete...
LP aNtRx
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.11.2006
Prispevkov: 164
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 06.11.2007 11:04:42
Re: !!! MacBook 2.0 bele barve (plastika poka) !!!
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aNtRx je napisal/a:
Surprised a se še komu dogaja, da ima razpoko na zadnji strani prenostnika, tam kjer je izhod za ventilator... meni je po celi colžini grdo napokala plastika!!
Kaj mi bojo naredili, če ga nesem na servis, saj je še pod garancijo (star je 5 mesecev)

Hvala za nasvete...
LP aNtRx


Sem imel isti problem, samo na sprednji strani. Odnesel sem na servis, kjer so mi pod garancijo zamenjali celoten spodnji del ohišja. Tako, da go for it.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 06.11.2007
Prispevkov: 8
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 06.11.2007 14:15:50
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
koliko časa so za to potrebovali??? Very Happy rabm računalnik Very Happy
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.11.2006
Prispevkov: 164
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 06.11.2007 14:22:12
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aNtRx je napisal/a:
koliko časa so za to potrebovali??? Very Happy rabm računalnik Very Happy


Odnesi in pokaži; zatem naj naročijo rezervni del ti pa računalnik prinesi spet, ko dobijo del; zamenjava traja le nekaj uric; Vedno pa lahko zahtevaš nadomestnega.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 06.11.2007
Prispevkov: 8
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 06.11.2007 14:56:54
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
a to gre? :shock: nism lih vajen, da dobiš nadomestni kompjuter.. hvala za nasvet... dons ga nesm Very Happy kr tm pr evropi.. mnda tm popravljajo Very Happy
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 272
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 06.11.2007 15:48:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
aNtRx je napisal/a:
a to gre? :shock: nism lih vajen, da dobiš nadomestni kompjuter.. hvala za nasvet... dons ga nesm Very Happy kr tm pr evropi.. mnda tm popravljajo Very Happy


Zakon ti omogoča nadomestni izdelek, če ti ga nimajo, pa so ti dolžni povrniti stroške. To ti načeloma še bolj ustreza, ker si greš računalnik nekam sposodit, račun pa oni plačajo.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 13.06.2007
Prispevkov: 50
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 06.11.2007 16:12:01
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mathjazz je napisal/a:
aNtRx je napisal/a:
a to gre? :shock: nism lih vajen, da dobiš nadomestni kompjuter.. hvala za nasvet... dons ga nesm Very Happy kr tm pr evropi.. mnda tm popravljajo Very Happy


Zakon ti omogoča nadomestni izdelek, če ti ga nimajo, pa so ti dolžni povrniti stroške. To ti načeloma še bolj ustreza, ker si greš računalnik nekam sposodit, račun pa oni plačajo.


To res drži glede zakona ? Ko sem sam nazadnje spraševal slovenske trgovce (istyle, EPL) so mi rekli da mi v primeru servisa ne bodo dali nadomestnega in bom ta čas brez in da tako velja za navadne fizične osebe...
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 12.06.2007
Prispevkov: 153
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 06.11.2007 16:50:47
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
moowy je napisal/a:
To res drži glede zakona ? Ko sem sam nazadnje spraševal slovenske trgovce (istyle, EPL) so mi rekli da mi v primeru servisa ne bodo dali nadomestnega in bom ta čas brez in da tako velja za navadne fizične osebe...

Zakon o varstvu potrošnikov:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288
20. člen, 2 in 3 odstavek
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Če ne dobavijo nadomestnega modela lahko torej potrošnik zahteva povračilo škode.

Problem je verjetno ugotavljanje te škode. Ugibam da je logika takšna, če z računalnikom služiš denar si imel škodo (v tem času nisi mogel služiti denarja), če pa si domači uporabnik, ki med servisom ni mogel surfati po internetu, škode nisi utrpel.

LP
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 06.11.2007 16:55:21
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To je zato, ker imajo nekvalitetne odvetnike. Ker zanje delajo odvetniški pripravniki bolj slovečih odvetniških družb.

OZ je napisal/a:
Zahteva za popravilo ali zamenjavo

482. člen

(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
(2) Pravico ima tudi do povračila škode, ki mu je nastala zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


ZVPot je napisal/a:
20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


ZVPot specialno ureja potrošniška pravna razmerja. vendar se v primeru, če ZVPot česa ne ureja, uporablja OZ.

To, da citirani člen ZVPot v 2. odstavku piše, da LAHKO zagotovi nadomestni izdelek, pomeni, da se tako lahko izogne odškodninski odgovornosti po 3. odstavku istega člena oz. 2. odstavka citiranega člena OZ. Če ti torej tega ne zgaotovijo, ker niso dolžni, si lahko NAJAMEŠ izdelek drugje, od njih pa po koncu servisa zahtevaš plačilo računa. Če bi moral to sodno uveljavljati, bi zmagal. Pazljivo moraš samo vse dokumentirati. Recimo dati ti morajo izjavo, da ti ne bodo dali nadomestnega računalnika oz. jih moraš o tem pisno povprašati in imeti potrdilo o oddaji pošiljke itd.

Kot kupci in potrošniki se boste morali naučiti nekaj, kar je pomen "kupca kralja": trgovce se ničesar ne sprašuje v pravicah - oni so nagnjeni h goljufanju, zato je gotovo, da ti ne bodo povedali po resnici. To je pač tak profil ljudi, ki rad prinaša druge okoli. O pravicah se pozanimaš vedno pri pravnem strokovnjaku in ne pri zavezancu po zakonu ali pogodbi! Od trgovca se samo ZAHEVA izpolnitev njegove obveznosti. Ko ti pa začnejo pametovati, da ni tako, pa de na morejo, jih moraš pa hladno odvrniti z argumentacijo oz. z navedbo zakonski ali pogodbenih določil. Če to ne pomaga, prijaviš njihovo kršitev določil zakonov (zlasti ZVPot) tržni inšpekciji.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 06.11.2007 16:56:39
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
LinuxMan je napisal/a:

Problem je verjetno ugotavljanje te škode. Ugibam da je logika takšna, če z računalnikom služiš denar si imel škodo (v tem času nisi mogel služiti denarja), če pa si domači uporabnik, ki med servisom ni mogel surfati po internetu, škode nisi utrpel.
LP


To ne drži. Vsakdo utrpi škodo, ki ne more uporabljati izdelka, za katerega teče amortizacijska doba, pa če ga uporablja za službo ali za lastno zabavo. Škoda je tudi najem nadomestnega izdelka, ki je enostavno dokazljiva.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 31.08.2007
Prispevkov: 34
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 06.11.2007 19:33:22
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
MitjaP je napisal/a:

Kot kupci in potrošniki se boste morali naučiti nekaj, kar je pomen "kupca kralja": trgovce se ničesar ne sprašuje v pravicah - oni so nagnjeni h goljufanju, zato je gotovo, da ti ne bodo povedali po resnici. To je pač tak profil ljudi, ki rad prinaša druge okoli. O pravicah se pozanimaš vedno pri pravnem strokovnjaku in ne pri zavezancu po zakonu ali pogodbi! Od trgovca se samo ZAHEVA izpolnitev njegove obveznosti. Ko ti pa začnejo pametovati, da ni tako, pa de na morejo, jih moraš pa hladno odvrniti z argumentacijo oz. z navedbo zakonski ali pogodbenih določil. Če to ne pomaga, prijaviš njihovo kršitev določil zakonov (zlasti ZVPot) tržni inšpekciji.


So true!!!!!!!!!!!! Res je škoda, da je naša družba tak orientirana, da dokler nekdo ne dobi kazni ne ve (noče vedet), da počne nekaj narobe. Že kar precejkrat sem imel težave z našimi trgovci in serviserji. Dokler stvari kupuješ je še nekak, ko pa prideš z stvarjo nazaj in če ne poznaš točno, kaj ti zakon omogoča pa znajo bit prav nesramni in se vedno obnašajo tak da dobiš občutek, kot da si sam kriv da je stvar crknala in da ni človeka na svetu ko bi ti znal pomagat.

Prejšnji teden sem pisal na svetovanje od tržne inšpekcije glede teh zadev. Zvedel nisem nič kaj presenetljivo novega. Omembe vredna je mogoče samo interpretacija tistih skupnih 45 dni, kolikor časa je lahko naprava na servisu in sicer, da je prenosnik lahko na popravilu skupaj 45 dni zaradi iste napake (čas se sešteva), če se neka napaka še ni pojavila imajo novih 45 dni....

Trenutno moja hardwerija sicer deluje ampak se je bolje v naprej pripravit in poznat pravice, da ne prideš potem sklonjene glave iz trgovine, ko te na hitro odslovijo.

Tretnutno veljaven zakon o varstvu potrošnikov je na naslovu (Garancija od člena 15b dalje): http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200498&dhid=71713


Ima kdo izkušnje s povračilom stroškov izposoje prenosnika za fizične osebe?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 06.11.2007 21:11:57
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz imam le izkušnje z avstrijci, kjer če vprašaš, dobiš novo mašino s tolk rama kot je v tvoji na posojo. Sicer dobiš najcenejšo prenosno ali najcenejšo namizno, ampak vsaj nekaj je.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani