Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Rumena lisa - reklamacija
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 01.04.2011
Prispevkov: 496
Kraj: Franzdorf
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #61   Objavljeno 05.06.2012 17:15:56
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sam sem zaradi iste napake odnesel iphone na epl v petek, v ponedeljek prevzel novega. Torej hitro in pravocasno. Vse pohvale.

_________________
Lp, 5R

 »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.«
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #62   Objavljeno 06.06.2012 09:39:14
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja sej jst bi tud, sam kokr vem, imajo oni politiko, da moraš imeti račun iz tujine...kokr se prov spomnem (enkrat sem pri njih servisiral 3gs iz ITA, pa so bili res hitri in je vse skup trajal ene 3-4 dni), če je pa telefon kupljen v SLO oz. če ni bil pri njih, potem ti ga ne morejo popravit....nisem pa ziher....

Vseeno hvala za vzpodbudo... Cool

LPT
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 30.08.2009
Prispevkov: 231
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #63   Objavljeno 09.06.2012 19:27:01
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Very Happy


Nazadnje urejal/a lost1 Tor 19. Jun 2012 07:54; skupaj popravljeno 1 krat
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 13.03.2011
Prispevkov: 7136
Kraj: Logatec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #64   Objavljeno 09.06.2012 19:28:51
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
lost1 je napisal/a:
Kolega ima problem s to listo pa me je prosil ce malo povprašam.

Kok stane popravilo "rumene lise" ce gres samoplačnisko pri komu v SLO?
Ima 1,5 leto star telefon,tako da drugje nemore garancije uveljavit.


kontaktiraj uporabnika ocnopa… servisira pa se pozanimaj.

_________________
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 13.01.2011
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #65   Objavljeno 02.09.2012 17:04:48
Rumena lisa
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Na mojem iphonu 4s se mi je desno na sredini zaslona pojavila rumena lisa( tocno nad vhodu za sim kartico). Ima kdo kake izkusnje z tem. Lahko uveljavljam garancijo ????
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 13.03.2011
Prispevkov: 7136
Kraj: Logatec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #66   Objavljeno 02.09.2012 17:09:29
Re: Rumena lisa
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
servis…

_________________
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10361
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #67   Objavljeno 02.09.2012 17:11:09
Re: Rumena lisa
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če ti ni padu na tla in ti velja ŠE garancija, seveda lahko uveljavljaš pravico do zamenjava oz. popravilo produkta.

Sicer smo pa o tem že veliko pisali v obstoječi temi, zato sem ti združil.

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 21.02.2008
Prispevkov: 2218
Kraj: Granger
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #68   Objavljeno 06.09.2012 14:46:05
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tile servisi v sloveniji so en kup genijev.


po težavah z EPL julija imam sedaj problem z emonagram.

namreč, ista zadeva kot zadnjič, torej trdijo da je telefon bil v vodi.

telefon v vodi ni bil, je pa, med nami rečeno, bil malo polit.

doma sem gledal, zunanji indikatorji niso rdeči (ampak tut beli ne, črni, predvidevam da od umazanije) na podlagi tega mi glupa študentka za šalterju govori da je garancija nična.

doma sem seveda preventivno odprl zadnjo ploščico, in tudi tam nalepka ni rdeča, je pa seveda kristalno bela, tako da to bi zdej mogl bit to.

in kaj storijo na emonagram? poslali bodo slike notranjosti na apple, kjer bojo rekl al je garancija al ni garancija.

in če apple garancijo zavrne, mi bojo računal 15€

pizda, iz kitajske ti pošlejo zadeve za 5€ poštnine, ti bi pa radi 15€ za email.


in kot naročeno danes apple support (080080321) ne dela, da bi vsaj tja poklicu pa nafehtu za popravilo (dejte no, vete kolk apple robe mam doma)
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 21.02.2008
Prispevkov: 2218
Kraj: Granger
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #69   Objavljeno 07.09.2012 12:48:45
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
evo, glihkar odložu telefon, klical v apple UK.


emonagram NE SME zaračunat za pošiljanje poizvedbe v apple in baba na liniji je skor popizdila k sm ji to povedu, tak da, če čist drugega ne, bojo nafukal na emonagram.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.12.2010
Prispevkov: 9
Kraj: LJUBLJANA
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #70   Objavljeno 03.12.2012 13:48:38
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zdravo,

še en z rumeno liso. Pri meni se je to pojavilo že drugič. Prvič je bil telefon še en mesec v garanciji in so mi pri EPL telefon brez problemov zamenjali. Takrat so mi sicer povedali, da garancija traja 90 dni, kljub temu da sem jim povedal da pri nas veljajo slovenski zakoni. In glej hudiča, skoraj natančno po enem letu se mi je včeraj zopet pojavila rumena lisa. Danes sem pisal mail na EPL in sem dobil odgovor, da telefon ni več v garanciji, čeprav še ni minilo eno leto od menjave.

Kako naj sedaj odreagiram?? Velja sedaj slovenska zakonodaja ali ?? Telefon je bil kupljen v apple storu UK, potem pa menjan pod garancijo pri EPL !!??

Lp, Jaka
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.02.2012
Prispevkov: 423
Kraj: Novo mesto
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #71   Objavljeno 03.12.2012 13:53:38
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Vrejtno velja slovenska zakonodaja za slovenske izdelke. Ce je bil kuplje v tujini se uposteva koncept garancije iz tiste drzave, kjer je bil izdelek kupljen oziroma mednarodna garancija, ce je predpisana za izdelek.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27180
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #72   Objavljeno 03.12.2012 14:17:23
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scottie je napisal/a:
Zdravo,

še en z rumeno liso. Pri meni se je to pojavilo že drugič. Prvič je bil telefon še en mesec v garanciji in so mi pri EPL telefon brez problemov zamenjali. Takrat so mi sicer povedali, da garancija traja 90 dni, kljub temu da sem jim povedal da pri nas veljajo slovenski zakoni. In glej hudiča, skoraj natančno po enem letu se mi je včeraj zopet pojavila rumena lisa. Danes sem pisal mail na EPL in sem dobil odgovor, da telefon ni več v garanciji, čeprav še ni minilo eno leto od menjave.

Kako naj sedaj odreagiram?? Velja sedaj slovenska zakonodaja ali ?? Telefon je bil kupljen v apple storu UK, potem pa menjan pod garancijo pri EPL !!??

Lp, Jaka


Logicno je, da velja UK zakonodaja... ce je kupljen v UK... in ne Slovenska ... torej so ti pri EPL pravilno povedali ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #73   Objavljeno 03.12.2012 14:31:16
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Informacije so javne in vedno dostopne na spletu, EPL ti je le odgovoril kako preveriš te podatke, prilagam tekst maila:

Spoštovani,

status garancije Vašega Apple izdelka lahko vedno preverite online na spodnji povezavi:

https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

Garancija za ta izdelek pa je žal že potekla:

Repairs and Service Coverage: Expired

Our records indicate that your product is not covered under Apple's 1-year limited warranty or AppleCare Protection Plan for hardware repairs and service based on the estimated expiration date.


Drugače pa za vsa pojasnila lahko vedno pokličeš direktno Apple Care na brezplačno številko 080 080 321, kjer ti bodo znali pojasniti kakšni so garancijski pogoji za ta izdelek.
Moje mnenje pa je, da ko kupiš izdelek preveri kakšni so garancijski pogoji ne pa potem, ko je prepozno.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 27.12.2010
Prispevkov: 9
Kraj: LJUBLJANA
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #74   Objavljeno 03.12.2012 16:08:48
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
"Moje mnenje pa je, da ko kupiš izdelek preveri kakšni so garancijski pogoji ne pa potem, ko je prepozno."

Tole mnenje je malo mimo. Telefon je bil res kupljen v UK, ampak menjaj v garanciji pa je bil v Sloveniji. Zato sem tudi vprašal tu na forumu, ker sem videl da nisem edini z takim problemom.

Sicer pa ko kupuješ tako renomiran izdelek res ne pričakuješ, da bo telefon brezhiben samo 1 leto. Sploh ker se mi je to zgodilo 2 krat, pa oba telefona sta praktično brez praske.

Lp, Jaka
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27180
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #75   Objavljeno 03.12.2012 16:20:00
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scottie je napisal/a:
"Moje mnenje pa je, da ko kupiš izdelek preveri kakšni so garancijski pogoji ne pa potem, ko je prepozno."

Tole mnenje je malo mimo. Telefon je bil res kupljen v UK, ampak menjaj v garanciji pa je bil v Sloveniji. Zato sem tudi vprašal tu na forumu, ker sem videl da nisem edini z takim problemom.

Sicer pa ko kupuješ tako renomiran izdelek res ne pričakuješ, da bo telefon brezhiben samo 1 leto. Sploh ker se mi je to zgodilo 2 krat, pa oba telefona sta praktično brez praske.

Lp, Jaka


Ce si iPhone kupil v UK, je nekako logicno, da ne morejo veljati tam nasi zakoni... Torej veljajo njihovi zakoni... oz. splosni garancijski pogoji Apple-a... In ti splosni garancijski pogoji pravijo, da velja 12 mesecni garancijski rok... Ob uveljavljanju garansijke napake je garancijski rok na zamenjavo oz. popravilo 90 dni... Ce torej velja se osnovna 12 mesecna garancija vec kot 90 dni, potem seveda velja ta... ce pa je do konca splosne garancije manj kot 90 dni, ti velja ta 90 dnevni rok...

Slovenska zakonodaja sicer rpavi,d a ce ti zamenjajo vitalen del ali cel izdelek, mora zamenjani izdelek imeti novo 12 mesecno garancijo... ampak to velja samo, ce je bil izdelek kupljen v Sloveniji, kjer velja slovenska zakonodaja.

O tem govori obligacijski zakon ... 483. Člen >> http://www.zakonodaja.com/zakoni/iv/3/oz/cleni/483.clen/483.clen

483. člen - Podaljšanje garancijskega roka


(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.


Ce pa je izdelek kupljen drugje, imas pri pooblascenem servisu samo moznost, da uveljavljas garancijski zahtevek... samo to se ne pomeni, da velja lokalna zakonodaja, ker garancija se izda ob nakupu in takrat veljajo garancijski pogoji drzave, v kateri je bil izdelek kupljen ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 04.11.2012
Prispevkov: 173
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #76   Objavljeno 03.12.2012 17:38:14
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Vsak je že advokat Smile Kje so bili časi, ko sem dobil v roke prvega Iphona, o servisu niti razmišljal nisem...
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #77   Objavljeno 03.12.2012 17:43:33
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scottie je napisal/a:
"Moje mnenje pa je, da ko kupiš izdelek preveri kakšni so garancijski pogoji ne pa potem, ko je prepozno."

Tole mnenje je malo mimo. Telefon je bil res kupljen v UK, ampak menjaj v garanciji pa je bil v Sloveniji. Zato sem tudi vprašal tu na forumu, ker sem videl da nisem edini z takim problemom.

Sicer pa ko kupuješ tako renomiran izdelek res ne pričakuješ, da bo telefon brezhiben samo 1 leto. Sploh ker se mi je to zgodilo 2 krat, pa oba telefona sta praktično brez praske.

Lp, Jaka


Jaka mnenje je mišljeno kot dobronamerni nasvet, ampak še vedno ne veš ne razumeš... pa mnenje ti je malo mimo? A ni to zelo čudno, ugotoviš da je dbronamerno, prepričaš se da nimaš prav... a mnenje je še vedno malo mimo. Very Happy

Renomiran ali nerenomiran izdelek, vsak ima jamstvo proizvajalca-garancijo za katero obdobje proizvajalec jamči.... saj vse piše v garancijskem listu, verjetno pa ga nisi nikoli prebiral, mogoče še eno mnenje, da bi se tudi to splačalo ker potem lahko bolj objektivno sodiš-seveda pa je izbira vedno tvoja.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 02.01.2009
Prispevkov: 64
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #78   Objavljeno 10.07.2013 11:13:27
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Evoga, tudi pri mojem 4s se je pojavila rumena lisa na desni zgornji strani, telefon ni več v garanciji, star je leto in dva meseca, vzel sem ga pri simobilu, zanima pa me kako naj zadevo čimprej in čimbolj elegantno rešim. Kam na servis, oziroma ali se popravilo tega še da spraviti pod kakšno reklamacijo, ker pač berem, da je ta problem kar pogost in je krivda na strani Appla, prosim za informacije Wink

hvala

--
Borut
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27180
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #79   Objavljeno 10.07.2013 11:19:28
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
BorutS je napisal/a:
Evoga, tudi pri mojem 4s se je pojavila rumena lisa na desni zgornji strani, telefon ni več v garanciji, star je leto in dva meseca, vzel sem ga pri simobilu, zanima pa me kako naj zadevo čimprej in čimbolj elegantno rešim. Kam na servis, oziroma ali se popravilo tega še da spraviti pod kakšno reklamacijo, ker pač berem, da je ta problem kar pogost in je krivda na strani Appla, prosim za informacije Wink

hvala

--
Borut


Lahko probas upsotevat tale nasvet:

No. 1 je napisal/a:
... lahko vedno pokličeš direktno Apple Care na brezplačno številko 080 080 321 ...


Vcasih je kaksna napaka taka, da jo odpravijo tudi izven garancijskega roka... Moras pa obvezno klicati na to stevilko (pogovor poteka v anglescini) ... ce oni odobrijo, potem te napotijo na pooblascen servis najblizje tebi ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 12.09.2009
Prispevkov: 60
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #80   Objavljeno 22.01.2015 19:36:05
Re: Rumena lisa - reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Živjo ravno danes sem zaradi iste težave prejel novi iphone.

_________________
 iPhone 5s 
 iPhone 3GS iOS 
 iMac i5 27" Mid 2012 
 Mac Pro Quad-Core 2009 
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani