Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Rumena lisa - reklamacija
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.02.2012
Prispevkov: 423
Kraj: Novo mesto
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #41   Objavljeno 16.05.2012 13:51:30
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sicer na prvo mesto postavljam dober odnos med prodajalcem in kupcem, ampak sem ugotovil da so trgovci to zaceli izkoriscati v svoj prid. Tako da na trenutke jih mora kdo postaviti na realna tla. Tako da @dejco-ta tukaj cisto podpiram.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27193
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #42   Objavljeno 16.05.2012 13:56:47
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Bravo dejc0 Cool

Sem ze hotel napisati en mail na servis Emonagram ... da bi dobil uraden odgovor, tako kot sem recimo dobil od Pro Servisa in EPLja glede garancije za iPhonekupljen v tujini ... pa kot kaze ne bo potrebno... vsaj zaenkrat ne...

Bom pocakal, da vidimo kako se bo zadeva iztekla ...

Po ze omenjenih clenih iz oblagicijskega zakonika morajo dati novo garancijo... in tukaj se Apple pac ne more kar sam izmisljevati nekih svojih pravil... Ce se jih pa ze, je pa uvoznik oz. trgovec odgovoren za to, da se zadeve uredijo na tak nacin, da zadovoljijo lokalno (slovensko) zakonodajo ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #43   Objavljeno 16.05.2012 16:58:35
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Go dejc0 Wink

Ne pusti se jim zdaj zajebavat, da ti napišejo novo garancijo. To bi morali že prej naredit. Zdaj se je pa šefe usrau.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 22.06.2009
Prispevkov: 287
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #44   Objavljeno 16.05.2012 17:04:23
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@dejc0 odlično si odreagiral. Upam, da kmalu zrihtaš vse skupaj Wink
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3752
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #45   Objavljeno 16.05.2012 17:22:34
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
gpc17 je napisal/a:
Go dejc0 Wink

Ne pusti se jim zdaj zajebavat, da ti napišejo novo garancijo. To bi morali že prej naredit. Zdaj se je pa šefe usrau.


Nevem kaj se je dogajalo na oni strani telefona samo ko sem vodji razložil situacijo me je sam pozval da popravijo garancijo jutri grem tko v Lj na emonagram nesem svoj iPhone ker je preveč izgub omrežja ne sam callfailed
Upam da se bo vse dobro končalo upam da bo tudi drugim prišlo tole prav kot je nekdo napisal prodajalci so začeli izkoriščat kupce žal.

_________________
Lp,Dejc

Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 16.05.2009
Prispevkov: 556
Kraj: Tuki
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #46   Objavljeno 16.05.2012 22:35:03
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To sem govoril že zdavnaj!!!

Pač naši zakoni veljajo v Slo?!? Halooo!!!

Upam, da boš čimboljš zrihtal Wink

vseeno velik sreče...Wink
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 16.05.2009
Prispevkov: 556
Kraj: Tuki
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #47   Objavljeno 16.05.2012 22:38:38
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:


Po ze omenjenih clenih iz oblagicijskega zakonika morajo dati novo garancijo... in tukaj se Apple pac ne more kar sam izmisljevati nekih svojih pravil... Ce se jih pa ze, je pa uvoznik oz. trgovec odgovoren za to, da se zadeve uredijo na tak nacin, da zadovoljijo lokalno (slovensko) zakonodajo ...


Jah, ko si uradni uvoznik, pač nimaš samo dobička, moraš spoštovati tudi zakone, tako je pač v pravnih državah, kar naj bi mi bili Very Happy Cool Zip it
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27193
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #48   Objavljeno 17.05.2012 05:24:09
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kuul007 je napisal/a:
Jah, ko si uradni uvoznik, pač nimaš samo dobička, moraš spoštovati tudi zakone, tako je pač v pravnih državah, kar naj bi mi bili Very Happy Cool Zip it


Tudi za neuradne uvoznike velja enak zakon... Tako, da to velja tudi za tiste iPhone-e, ki jih je prodajal Tusmobil... Vendar jih tam niso pomoje kaj dosti menjavali, ampak so jih popravljali kar sami... Wink

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 16.05.2009
Prispevkov: 556
Kraj: Tuki
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #49   Objavljeno 17.05.2012 09:12:59
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja, itak...

Mislil sem predvsem prodajalce (na območju Slo, velja Slo zakonodaja), kako so jih dobili in popravljali je pa njihov problem...in politika Appla...ki jim "dopušča/omogoča"...čeprav niso uradni uvozniki in njhovi reselerji...kar je pa spet njihov "problem" Wink
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #50   Objavljeno 31.05.2012 13:04:55
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
darkjedislo je napisal/a:
Jaz sem imel rumenkota (beri bela barva je rumenkasta) in so mi ga zamenjali. Eni sploh ne vejo oziroma jih to ne moti. Lisa je mal drugacen problem gre za okvaro retina displeja. V garanci menjajo brez problema, po garanciji je pa stvar dogovora....

aja, menjali so telafon ne displeja....


Jst sm pa ravno 2 dni nazaj (29.5.) nesel iPhone 4 16gb na servis na Teleray - oni so pooblaščeni serviserji od Debitela - pri omenjenem operaterju imam tudi naročniški paket, in se mi je taista lisa pojavila cca. 3 tedne nazaj in se poveča, ko je telefon na soncu oz. če dolgo govorim ali pišem mail. Tudi tipka home-button mi je že cca. 3,5 meseca nazaj začela nagajati, tako da sem skušal potrpeti, vendar sedaj še s to liso, pa mi je šlo čez rob....drugače sem SUPER zadovoljen z vsemi jabuk izdelki (doma imam MBA 13 SSD).

no zgodba se dober začne pri tem, da sem 29.5. več kot pol ure klicaril na Teleray na navadno tel. št, potem pa še na obe gsm št....in ni bilo nobenega...kot da jih ni...sredi dneva. Zato sem klical na prodaja Nokia (beri: sosednja stavba), kljer so mi povedal da se naj kar oglasim, saj imajo delavnik od 7-17 ure. In res pridem tja jih povprašam zakaj se ni noben javil in dobim odg. da fuuulll delajo...ja pa ja de....ejga bidona, a res?

Potem zadevo pustim, da ne omenjam, da nimajo niti iphone ključka za izmet sim kartice - uporabljajo navadno sponko...sej me ne moti, človek se pač znajde, vendar če je to "kao" pooblaščeni servis, potem bi to morali imeti, a ne?

No zadeva pa me je najbolj jezi/smeši, ko sem jih danes cca. 45 min. nazaj poklical in povprašal, kje zadeva stoji oz. kaj so ugotovili njihovi vrli serviserji oz. kje se nahaja telefon (če so ga že poslali za zamejnavo - vem kako zadeve potekajo)....in dobim sledeč odgovor (buahahaha):

Naš strokovnjaki še vedno preučujejo vaš telefon, nekje v roku 2 dni tj. v pon. vam sporočimo, kaj so ugotovili, potem pa vam javimo kako bo vnaprej. Ali bo telefon popravljen ali bomo morali poslati zahtevo za zamenjavo.

Nakar jim povem, da sem se pozanimal, da je to napaka displeja in da bo sigurno zamenjava z novim telefonom, ker Apple v takšnim primerih to naredi...njihov odg.:

Zadeva je seveda bolj kompleksna kakor vaša trditev, saj imamo vrhunske strokovnjake, ki zadeve popravijo....pričakujte klic ali sms v naslednjem tednu. Žal vam v tem trenutku ne morem več pomagati.

No zdaj pa zaključek: če bi njihovi "vrli" serviserji samo za 1 min. po Guglai in tukaj na vašem forumu našli podobne zgodbe, bi lahko takoj poslali tel. v centralni servisni Apple center v EU in bi v roku 48h prejeli nov telefon, katerega bi jaz že jutri imel. Ker pa še vedno preučujejo serisno napako, predvidevam, da ne bo nič prej kakor čez teden dni....če bom imel seveda srečo.

Pa še ženska na srejemu, ko sem nesel na servis mi je povedala, da ni gužve in da sem 3 v čakalni vrsti....tko da....ja to je naš Teleray....

Ko dobim nove indormacije, pa vam javim kaj se je novega zgodilo.... pa lep "moker" dan želim vsem...

Lp Cool
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #51   Objavljeno 04.06.2012 10:33:09
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
HDLB1000 je napisal/a:
Jst sm pa ravno 2 dni nazaj (29.5.) nesel iPhone 4 16gb na servis na Teleray - oni so pooblaščeni serviserji od Debitela - pri omenjenem operaterju imam tudi naročniški paket, in se mi je taista lisa pojavila cca. 3 tedne nazaj in se poveča, ko je telefon na soncu oz. če dolgo govorim ali pišem mail. Tudi tipka home-button mi je že cca. 3,5 meseca nazaj začela nagajati, tako da sem skušal potrpeti, vendar sedaj še s to liso, pa mi je šlo čez rob....drugače sem SUPER zadovoljen z vsemi jabuk izdelki (doma imam MBA 13 SSD).

no zgodba se dober začne pri tem, da sem 29.5. več kot pol ure klicaril na Teleray na navadno tel. št, potem pa še na obe gsm št....in ni bilo nobenega...kot da jih ni...sredi dneva. Zato sem klical na prodaja Nokia (beri: sosednja stavba), kljer so mi povedal da se naj kar oglasim, saj imajo delavnik od 7-17 ure. In res pridem tja jih povprašam zakaj se ni noben javil in dobim odg. da fuuulll delajo...ja pa ja de....ejga bidona, a res?

Potem zadevo pustim, da ne omenjam, da nimajo niti iphone ključka za izmet sim kartice - uporabljajo navadno sponko...sej me ne moti, človek se pač znajde, vendar če je to "kao" pooblaščeni servis, potem bi to morali imeti, a ne?

No zadeva pa me je najbolj jezi/smeši, ko sem jih danes cca. 45 min. nazaj poklical in povprašal, kje zadeva stoji oz. kaj so ugotovili njihovi vrli serviserji oz. kje se nahaja telefon (če so ga že poslali za zamejnavo - vem kako zadeve potekajo)....in dobim sledeč odgovor (buahahaha):

Naš strokovnjaki še vedno preučujejo vaš telefon, nekje v roku 2 dni tj. v pon. vam sporočimo, kaj so ugotovili, potem pa vam javimo kako bo vnaprej. Ali bo telefon popravljen ali bomo morali poslati zahtevo za zamenjavo.

Nakar jim povem, da sem se pozanimal, da je to napaka displeja in da bo sigurno zamenjava z novim telefonom, ker Apple v takšnim primerih to naredi...njihov odg.:

Zadeva je seveda bolj kompleksna kakor vaša trditev, saj imamo vrhunske strokovnjake, ki zadeve popravijo....pričakujte klic ali sms v naslednjem tednu. Žal vam v tem trenutku ne morem več pomagati.

No zdaj pa zaključek: če bi njihovi "vrli" serviserji samo za 1 min. po Guglai in tukaj na vašem forumu našli podobne zgodbe, bi lahko takoj poslali tel. v centralni servisni Apple center v EU in bi v roku 48h prejeli nov telefon, katerega bi jaz že jutri imel. Ker pa še vedno preučujejo serisno napako, predvidevam, da ne bo nič prej kakor čez teden dni....če bom imel seveda srečo.

Pa še ženska na srejemu, ko sem nesel na servis mi je povedala, da ni gužve in da sem 3 v čakalni vrsti....tko da....ja to je naš Teleray....

Ko dobim nove indormacije, pa vam javim kaj se je novega zgodilo.... pa lep "moker" dan želim vsem...

Lp Cool


Sick Angry Ne morem verjet temu TELERAY-u....sem zdele klical na servis, ker me zanima kakšno je stanje...pogleda nalog in masjter pove:

Telefon je še vedno v čakalni dobi, ker morajo tehniki odkriti napako. Ko bodo odkrili in popravili, vam sporočimo na SMS. Pa mu takoj za tem povem, da sem na Jabuk.si strani prebral, da je to napaka retina zaslona in da Apple zamenja z novim telefonom in da je to v max. 5 dne narejeno (pošlejejo tel. na EU servisni center in potem dobijo nazaj)...[i]on pa spet: [/i]Kot sem vam rekel, najprej morajo ugotoviti (dej ne laž sm si mislu), potem bodo popravili in vas obvestimo preko SMS. (pa kaj ne znaš drugega povedat majster, a so te samo to naučil...res lepo kenslaš stranke)...pravi da upa da bo do konc tega tedna... Rolling Eyes

No pa da vidmo...tko da boh pomagaj takim servi(serjem).

LP Cool
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.02.2012
Prispevkov: 423
Kraj: Novo mesto
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #52   Objavljeno 04.06.2012 11:34:29
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ej si kr predstvaljam, kako ti mora v glavi zaveret, ko ti serviser tako prijavi, da se samo jokas.

Sploh si ne predstavlajm, kako se lehko nekdo oznaci za vrhunskega serviserja, pa je v bistvu njegova naloga, da zgolj posilja telefona v nadaljni postopek. No dobro, odpre ga, potem pa itak nic ne ugotovi, pa ga zapre in lepo dalje.

Isto je bilo pri mojem macbooku. Maticna skurjena, da je res disalo po spaljeni plastiki. Oni so pa rabili 3 oz. skoraj 4 tedne, da so ugotovili da je sla maticna in da mi priprada nov. Drugo je spet to, da je nov racunalnik prisel iz avstrije, iz glavnega skladisca. In to spet traja 3 dni. Namesto da bi na servisu pospravili en vogal sobe, kamor lahko spravis garantirano vsaj po en artikel celotne apple zbirke. Zame osebno se mi zdi sramota, da samo preskrba novega racunalnika traja tri dni, usklajevanje z zavarovalnico 14 dni, pregled pokvarjenega racunalnika en teden. Ker kot navaden smrtnik si sploh ne znam predstavljati koliko casa ti vzame, da odvijes 8 vijakov na zadnji strani in potem se celovito pregledovanje totalno skurjene maticne.

Edina dobra stvar tega enomesecnega procesa je bila, da sem si precej izboljsal vid, ki si ga po vsej verejtnosti unicujem s celodnevnim buljenjem v ekran.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #53   Objavljeno 04.06.2012 11:47:03
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja verjamem tu tebi....veš vem da je težava v tem, da imamo po zakonu 45 dni, oni dajo med tem časom "izdelek" na off...potem pa zadnji teden uredijo vse...sej imam kolega ki dela pri mobilnem operaterju in pravi da je njihov servis KATASTROFA !!!

Sej prej k sem mel 3gs, kupu v EU, servisiral v EPL-ju in dobil nov telefon v 3 dneh, tle pa kt da ga morjo na Antarktiko poslat.... :alien:

Tko da jim j*** m****....zato pa tudi pišem po forumih, da jih stisnemo, če bo še kdo imel podobne težave....navadni lenuhi !

Ja mi pa vre vse bolj in bolj....evo updatam ko izvem kaj novega.

Lp
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #54   Objavljeno 04.06.2012 12:21:16
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
HDLB1000, dejansko gre v takem primeru servisa le za zamenjavo, ki je teoretično opravljena v enem dnevu-najhitreje ali pa je vmes kakšna ovira na poti iz centralnega skladišča do Slovenije.

Prvi dan šteje vsak oddan in popolnoma diagonsticiran izdelek, ter zelo hitro odpošiljanje iz skladišča. Ponavadi je to realno v 2 dneh odkar pride v servis, če pa je vulkanski prah, štrajk v frankfurtu ali pa praznik v eni izmed vmesnih drav se dnevi kar prištevajo.

Pri omenjenem primeru pa je bistveno to, da Teleray ni pooblaščeni prodajalec Apple izdelkov, prav tako ni pooblaščeni serviser Apple izdelkov... očitno se s tem nekako mutno ukvarjajo, kar je očitno tudi iz tvojih izkušenj.

Po serijski številki pa ti lahko na Apple supportu 080 080 321 povedo kje je telefon in kaj se z njim dogaja v vsakem trenutku. Če ni zapisa, potem telfon ni v nobenem pooblaščenem servisu oz. se še nekaj bolj čudnega dogaja z njim...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.02.2012
Prispevkov: 423
Kraj: Novo mesto
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #55   Objavljeno 04.06.2012 12:49:47
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No sej da ne bo kdo mislil, da na servisih samo napake iscem ali kaj podobnega. Sem ze dosti izdelkov dobil znotraj noramlnih cakalnih dob in tudi odnos je bil korekten. Seveda spostujem tiste, ki vedo, da je treba imeti stvari pod kontrolo, ne pa da vsak dela po svoje. Ko pa prekipi, je pa zal prepozno.
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 13.03.2011
Prispevkov: 7136
Kraj: Logatec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #56   Objavljeno 04.06.2012 13:52:57
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če ga imaš najetega pri mobitelu vem da ob primeru okvare dobiš nadomestnega…

_________________
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 20.02.2011
Prispevkov: 93
Kraj: Koper
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #57   Objavljeno 04.06.2012 14:13:07
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sam sem imel enake tezave - torej rumena lisa. V cetrtek ob 12h oddan na Pro-Servisu v Ljubljani na Letaliski, prijazno povejo da lahko traja do enega tedna, da opravijo diagnozo in nadaljujejo proces reklamacije. Na to pa v petek, torej naslednji dan dobil klic, da je reklamacija sprejeta in lahko prevzamem telefon.

Tole je edini stik z servisom, ki je pa vec kot odlicen. Poslovanje in stiki s stranko na odlicni ravni.

PS. Ura med oddajo in prevzemom, neverjetno, manj kot 24ur
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #58   Objavljeno 04.06.2012 15:17:26
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
HDLB1000, dejansko gre v takem primeru servisa le za zamenjavo, ki je teoretično opravljena v enem dnevu-najhitreje ali pa je vmes kakšna ovira na poti iz centralnega skladišča do Slovenije.

Prvi dan šteje vsak oddan in popolnoma diagonsticiran izdelek, ter zelo hitro odpošiljanje iz skladišča. Ponavadi je to realno v 2 dneh odkar pride v servis, če pa je vulkanski prah, štrajk v frankfurtu ali pa praznik v eni izmed vmesnih drav se dnevi kar prištevajo.

Pri omenjenem primeru pa je bistveno to, da Teleray ni pooblaščeni prodajalec Apple izdelkov, prav tako ni pooblaščeni serviser Apple izdelkov... očitno se s tem nekako mutno ukvarjajo, kar je očitno tudi iz tvojih izkušenj.

Po serijski številki pa ti lahko na Apple supportu 080 080 321 povedo kje je telefon in kaj se z njim dogaja v vsakem trenutku. Če ni zapisa, potem telfon ni v nobenem pooblaščenem servisu oz. se še nekaj bolj čudnega dogaja z njim...


Evo zdej sm klical na Apple support in so mi povedal, da operater ( v tem primeru Debitel) na črno prodaja telefone in da če bi šel v katerokoli državo, mi ne bi popravl telefona....tolk o tem...mislm da je podobna zadeva z Mobitelovimi tel.

Tako da jutr naj se na Debitelu pripravjo in na Telerayu...osebno grem tja ! Sick
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #59   Objavljeno 04.06.2012 15:27:50
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
NoFear85 je napisal/a:
Sam sem imel enake tezave - torej rumena lisa. V cetrtek ob 12h oddan na Pro-Servisu v Ljubljani na Letaliski, prijazno povejo da lahko traja do enega tedna, da opravijo diagnozo in nadaljujejo proces reklamacije. Na to pa v petek, torej naslednji dan dobil klic, da je reklamacija sprejeta in lahko prevzamem telefon.

Tole je edini stik z servisom, ki je pa vec kot odlicen. Poslovanje in stiki s stranko na odlicni ravni.

PS. Ura med oddajo in prevzemom, neverjetno, manj kot 24ur


Ja sem bil najprej pri njih, ker vem da PRO-Servis in EPL res hitro in odlično uredijo zadeve, vendar mi je gospa iz PRO-Servisa povedala, ker je bil telefon kupljen preko Debitela, da oni nimajo podpore, zato se moral nesti na Teleray....tam pa že pozante zgodbo....sej jutr se #servis saga" nadaljuje...bojo oni videl šuš-muš....porkafleka a je res v SLO nategovanje in "neki izpod mize prodaja" postal nacionalni šport?

Res človek se vpraša kam to pelje....absolutno grem drugič drugam kupit tel....in ostale jabuk izdelke....norišnica !

Lp
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 24.10.2011
Prispevkov: 40
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #60   Objavljeno 05.06.2012 15:16:27
Re: Rumena lisa na iphone 4 reklamacija
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Evo ponovno sem danes klical in na Debitel (kjer sem kupil tel.) in potem še enkrat na Teleray.

Zgodba:
Na debitelu mi je serviser povedal, da nabavljajo iPhone od Teleraya in Pro-servisa oz. da imajo z njimi servisne pogodbe. Povedal mi je, da so na Pro-servisu zelo hitri in izjmno dobri, nad Telerayom pa zelo, zelo razočarani...predlagal sem jim, da jih naj stisnejo za takšne malomarnosti (vodstvo teleraya)...pa mi je rekel, da nič ne zaleže...že nekaj let.

No potem sem govoril z gospodično, katera mi je vzela iPhone 4 na servis in sem ji povedal vso zgodbo glede Debitela in Pro-servisa, povedal sem ji, da me je nekaj dni nazaj zelo grdo in nesramno odklenkal nek njen kolega (no potem sem izvedel, da je njen nadrejeni g.Darko Mencin). Povedal sem ji tudi, da je to napaka retina zaslona in da se telefon avtomatsko zamenja in da ne rabijo čakati rezervne dele....potem vprašam: katere rezervne dele pa čakate...mi lahko poveste? odg: ja ni tega serviserja tukaj, da bi mi povedal...odgovorim: ok, mi lahko pošljete mail ko se vrne oz. me pokličete...njen odg: glejte ne vem ali vam bo lahko povedal kdaj pride ta rezervni del oz. kdaj bo pripravljen telefon za servis...wtf? kaj vam ni jasno??? potem malo popizd**** in povem da predvidevam da imajo problem ker očitno njihov dobavitelj ne more dobavit novih telefonov (v pro-servisu so mi rekli max. 3-4 dni)....tle že 7 dni čakajo na rezervni del....???? Angry Angry Angry Angry

No potem mi je pa rekla: moj nadrejeni (g. Darko) da naj počakam, da bom dobil SMS in da bo to po zakonu najkasneje v 45 dneh....no zdej ste pa vse priznal...nimate pojma kaj nardit oz. kako boste zadevo rešil, očitno bom 45 dan dobil SMS, da se telefon ni mogel popravit...kaj pa pol....a bom mogoče novga dubu? ja sej če bi blo to na drugem servisu (npr. Pro-servis ali pa EPL) bi to dubu v 3-4 dneh...ajde tud 1 teden bi počakal...tle bom pa isto info dubu čez 45 dni !!!! Angry Angry Angry Sick Sick Sick ... al mi boste kupnino vrnil ???

RES STE ENI ŠALABAJZERJI !!!!! Devil

Sramota da še obstajate v SLO !!!

Pa lep pozdrav vsem....res sem slabe volje... Angry
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani