Telefon ima obcasno neko tezavo z baterijo, ker se kar naenkrat aparat izklopi in prikazuje kot da je baterija prazna, to se vcasih zgodi ko je baterija med 20-35%.
Ko telefon das na polnilec, se ta ponovno vklopi in prikazuje nivo baterije kjer se je prej izklopil.
Pred posiljanjem telefona na servis sem poskusl razne zadeve, od kalibracije baterije ki sem nasel na raznih forumih, do clean restora. Ker se mi je ta napaka dogajala nekaj mesecev, sem tudi upal da mogoce je kaksen bug in da bo v novejsi verziji iOS odpravljeno, ter sem tako vsakic ko je prisla nova iOS verzija do 9.1.2 , nalozil in naredil clean restore, nekaj casa sem tudi telefon uporabljal kar samo za klice bre kaksnih aplikacij, ampak nic od tega ni odpravilo napake.
Telefon sem zacetkom aprila poslal preko Simobil poslovalnice na garancijsko popravilo na Teleray servis. Zraven telefona sem dodal natanko vse opisano, v kaksnih situacijah se zgodi ta napaka, dokumentiral sem si vsakic ko se je to zgodilo, koliksen je bil % baterije, verzija iOS in podobno, zraven sem jim tudi napisal da naj mi ne prodajajo fint, da bi mi nalozili nov firmware in poslali telefon nazaj, ker to sem sam vse preizkusil in ni obrodilo sadov...
8 dni kasneje so mi telefon poslali nazaj, v servisnem porocilu je bilo zapisano da so delali 0,5h, opravili so ponovno nalaganje iOS 9.2.1, kalibracijo baterije in dijagnostika da je OK.
Napaka se je spet ponovila teden dni kasneje.....
Ko sem jim poslal dopis na email v katerem sem jim zapisal, da zakaj sem jim posiljal vse dokumentirano v dopisu, ce to ocitno sploh niso prebrali in upostevali, ker ce bi prebrali potem ne bi instaliravali nov firmware ampak bi se fokusirali na dejansko napako na bateriji, tako pa so me klasicno odjebali kot nekega idiota ki je vceraj dobil iphone prvic v roke.... na dopis niso nikoli odgovorili.
Po veckratnih klicih sem koncno se pogovoril z normalnim referentom na tem servisu mu pojasnil zadevo in sem jim spet poslal telefon na popravilo, tokrat sem jim spet napisal dopis kjer sem jih opozoril, da prejsnji njihov servisnih podvig ni odpravil napake in da se je ta spet ponovila 2x.
Telefon so na servisu imel 22 dni, vmes sem jih buzeriral vsak teden, kako kaze kaj z mojim telefonom, in so mi 7.dan rekli da bo telefon zamenjan, da bi mi potem 14. dan rekli da je telefon poslan v tovarno na Nizozemsko, ampak da nimajo povratnih informacij.
20.dan niso vedeli vec niti kdaj telefon pride, in potem cudezno so me 22. dan poklicali da je telefon popravljen, ko sem jih vprasal kaj so popravljali mi je gospodicna prijazno prebrala servisni nalog, kjer so zapisali da so zamenjali ZASLON.
Na servisnem nalogu so napisali pod rubriko simptomi, "kljub servisu, se telefon izklopi med 20-30%... slaba kapaciteta baterije..."
Pod napako pa so navedli: "Zaslon ne deluje" "Popravilo zamenjava zaslona." "Cas popravila 0,5h".
Gospodicno sem vprasal, ce so normalni, zakaj so menjali zaslon kateri je bil brez praskice in delujoc, ce pa je tezava z baterijo, in mi je odgovorila da ne more verjeti, da ocitno je prislo do pomote... in da ona ne ve kako , kaj da naj poklicem njihoveg vodjo servisa, ta seveda se ni oglasil ne na mail, ne na klic.
Potem me je neki njihov serviser poklical in prepriceval da je to samo oznacba njihova interna na delovnem nalogu, da pac ko se menja baterija se zapise šifra zamenjave zaslona... Sem jim rekel, ce je to samo pac oznaka na papirju, da ni problema, papir vse prenese...
Telefon sem naslednji dan dobil po posti, prikljucim ga na Macbook kjer imam aplikacijo coconut battery, in pogledam INFO glede baterije in ugotovim, da baterija ima enako stevilo ciklov kot "tista baterija" ki je bila pred servisnim posegom v telefonu, dejansko sploh baterije niso zamenjali, ceprav mi je serviser po telefonu zagotavljal da so zamenjali baterijo...
Teleray me je 22 dni zavajal in lagal, ker potem takem baterije niso zamenjali, ampak so zamenjali samo zaslon, kateri je bil delujoc in brez praske ko sem jim aparat poslal na servis.
Zakaj so zamenjali zaslon, lahko samo ugotavljam,,,..mogoce so ga sami na servisu zjebali in so potem kupovali cas ter mi prodajali pravljice o popravilih na Nizozemskem,..
Ker tezko verjamem, da po 2. servisnih poskusih nekdo zamenjuje zaslon, ne pa baterijo katera s katero je tezava.... tu nekaj smrdi...
Da je zadeva bolj pestra, napaka z baterijo se mi je danes zjutraj spet ponovila, in sem besen da bi se res zepeljal v Teleray in s takim uzitkom nekomu razbil gobec....
Kako naj clovek pride do konca tej zadevi ? Ko sestejem 2x sem posiljal telefon za isto napako na servis, bil sem brez njega 30 dni, napaka ni odpravljena, razen da so mi zamenjali zaslon....
Ves cas se sprasujem, ali na tem servisu so ti serviserji res retardirani, ali nalasc to delajo da nocejo popravit telefona, ali pa ne znajo ?
Najbolj pa od vsega me je razocaral Simobil, ker oni se imajo za neko dobro firmo, potem pa taksen fail od pooblascenega servisa...
Res smo banana drzava, v normalni drzavi nemores prodajat izdelka, da nimas uradnega serviserja, tako pa Simobil veselo prodaja telefone, katere posilja potem na popravilo na neuradni servis. To je podobno kot da kupis Mercedes, potem pa ga na garancijsko popravilo peljes na KIA servis.... to je res skregano z vsako logiko...in naslednji iPhone defitinvno ne bom kupil vec pri Simobilu...
Dvomim da lastnik A1 Austrija ki je hkrati lastnik tudi Simobila posilja v Avstriji iPhone telefone na neuradni servis na popravilo... to je mogoce le v banana drzavi kot smo mi...