Tiskanje iz WindowsXP
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 13.04.2006 06:52:53
Tiskanje iz WindowsXP
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče nekateri ne morete tiskati prek windows XP na tiskalnik, ki ga imate priključenega na Mac računalnik. Macosxhints pravi, da je mogoče za to krivo ime vašega tiskalnika v skupni rabi, ki ne sme vsebovati vezajev, podčrtajev in presledkov.

Poskusite spremeniti svoje ime le v črkovne znake nabora ANSI vključno s številkami, brez zgoraj omenjenih znakov in pokusite, ali skupna raba tiskalnika nato deluje.

originalna novica je napisal/a:
I recently had to purchase a new printer, and so I took time to choose one to network. I chose an HP Deskjet 5940. The box said it was compatable with both OS X and XP, and the documentation inside claimed it could be shared on any network.

But I could not convince the iBook and the XP machine to share the printer with each other. Apple said it was the router (D-Link); D-Link said it was the printer (HP); and they said it was my AirPort!

After several weeks of research, I discovered that a Mac quirk with OS X and XP is that OS X will not recognize printer names that have special characters in them (like spaces, underscores, dashes, etc.). This little piece of information would have saved me hours and hours on the phone to the various tech support groups.

Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani