Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 52, 53, 54, 55  Naslednja
iTunes account
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1041   Objavljeno 24.10.2016 17:03:08
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jerca je napisal/a:
Ti bodo vrnili, brez skrbi...počakaj do jutri z vnosom podatkov....tudi meni ko falim se zgodi isto...naslednji dan pa gre skozi brez problema


Fora je v tem da pod opcijami za kartice imam še vedno None, 12€ pa je slo dol s kartice. Prvic sem probal 20.10. in danes spet, oh sranje. Kako dolgo traja da se taka zadeva uredi, mislim da vrnejo denar nazaj naTRR?

_________________
Namaste!
iSam
In Love
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.07.2010
Prispevkov: 2514
Ženska

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1042   Objavljeno 24.10.2016 17:36:48
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pri meni ponavadi je naslednji dan bilo, vprašanje kaj je razlog pri tebi. Podatki so vsi pravilno vpisani? Država accounta je ista kot država v kateri je izdana kartica? In ja "none" bo dokler ti kartice ne prime.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1043   Objavljeno 24.10.2016 17:41:03
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jerca je napisal/a:
Pri meni ponavadi je naslednji dan bilo, vprašanje kaj je razlog pri tebi. Podatki so vsi pravilno vpisani? Država accounta je ista kot država v kateri je izdana kartica? In ja "none" bo dokler ti kartice ne prime.


Prvič sem probal 20.10. več krat zato so mi 6x po 1,98€ odtegnili, denarja še pa nisem dobil nazaj nič. Podatki so pravilno vpisani, account je slo in kartica tudi slo. Sad

_________________
Namaste!
iSam
In Love
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14472
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1044   Objavljeno 24.10.2016 17:46:15
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
iSam je napisal/a:
Prvič sem probal 20.10. več krat zato so mi 6x po 1,98€ odtegnili, denarja še pa nisem dobil nazaj nič. Podatki so pravilno vpisani, account je slo in kartica tudi slo. Sad

Ponavad traja 7 dni da ti vrnejo.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1045   Objavljeno 24.10.2016 18:15:04
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
iSam je napisal/a:
No da povem še da mi je Apple vtrgal vec krat po 1,98€ in sedaj res nimam vec teh 13€ gor ampak samo 1,5€. Kaj lahko naredim? Kartice mi niso sprejeli, odtegnili pa so mi 6x po 1,98 torej 12€?????


Za vsak poskus, kjer si vpisal oravilne podatke, se rezervira ta znesek... resetira se pa v kaksnem dnevu ali dveh... vcasih traja tudi kaksen teden,,, odvisno od banke... Ne gre pa za dvig ampak samo za rezervacijo sredstev... da se preveri, ce so podatki pravilni... To pomeni, da je transakcija prisla do banke... vendar je bila iz nekega razloga blokirana... Kaksen je ta razlog, ti bodo povedali v procesnem centru... zato jih le poklici... vcasih je lahko problem, ce imas v imenu kaksne sumnike ... ali ce se naslov razlikuje od tistega, ki ga imas vpisanega...

Kot sem napisal... poklici jih... Wink ... pa pred naslednjim poskusom nalozi gor nekaj €...ker dokler se te rezervacije ne stornirajo, ti zneski niso na voljo...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1046   Objavljeno 24.10.2016 20:08:52
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
Za vsak poskus, kjer si vpisal oravilne podatke, se rezervira ta znesek... resetira se pa v kaksnem dnevu ali dveh... vcasih traja tudi kaksen teden,,, odvisno od banke... Ne gre pa za dvig ampak samo za rezervacijo sredstev... da se preveri, ce so podatki pravilni... To pomeni, da je transakcija prisla do banke... vendar je bila iz nekega razloga blokirana... Kaksen je ta razlog, ti bodo povedali v procesnem centru... zato jih le poklici... vcasih je lahko problem, ce imas v imenu kaksne sumnike ... ali ce se naslov razlikuje od tistega, ki ga imas vpisanega...

Kot sem napisal... poklici jih... Wink ... pa pred naslednjim poskusom nalozi gor nekaj €...ker dokler se te rezervacije ne stornirajo, ti zneski niso na voljo...


Razumem Jest. Sem poklical na podporo za kartice in tam pravi da nimam več stanja dovolj na računu. Seveda ne če sem imel 13€ in so mi trgali 6x po 1,98 €. Se pravi če prav razumem: Naložim € na Viso in probam čez 3 dni spet da se resetira ali kako? In ko bo kartica sprovedena bom dobil vse te odtegljaje nazaj?

_________________
Namaste!
iSam
In Love
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1047   Objavljeno 24.10.2016 20:20:02
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
iSam je napisal/a:
Razumem Jest. Sem poklical na podporo za kartice in tam pravi da nimam več stanja dovolj na računu. Seveda ne če sem imel 13€ in so mi trgali 6x po 1,98 €. Se pravi če prav razumem: Naložim € na Viso in probam čez 3 dni spet da se resetira ali kako? In ko bo kartica sprovedena bom dobil vse te odtegljaje nazaj?


Nafilaj dobroimetje... in probaj. Ce bo zavrnjeno, takoj poklici na procesni center ter preveri, kaj je narobe...

Stanje se bo postimalo samodejno, ne glede na to, ali bos uspesen pri povezovanju kartice z iTunes racunom ali ne...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1048   Objavljeno 24.10.2016 20:25:46
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
Nafilaj dobroimetje... in probaj. Ce bo zavrnjeno, takoj poklici na procesni center ter preveri, kaj je narobe...

Stanje se bo postimalo samodejno, ne glede na to, ali bos uspesen pri povezovanju kartice z iTunes racunom ali ne...


Ok. Hvala za odgovore. Like Bom naložil dobroimetje in počakal kakšna 2 dni, upam da se mi bo med tem samodejno uredilo, če ne pa bom probal in poklical na procesni center v primeru težav.
Poglej še prosim sliko.


_________________
Namaste!
iSam
In Love
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1049   Objavljeno 24.10.2016 20:49:22
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Na iTunes racunu se ne bo nic samo porihtalo... tam ne bo kartice, dokler je ne bos uspesno dodal...

Samodejno se bo postimalo samo stanje na tvoji kartici... ko bodo vse rezervacije stornirane... koliko casa bo to trajalo, ti mogoce lahko povedo na banki oz. v procesnem centru...

Kaj se bo zgodilo s tistim dobroimetjem pa ne vem... lahko da bo ob prvem nakupu najprej pobralo to, razliko pa iz kartice... to ti bodo pa znali povedati na Apple supportu Wink

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1050   Objavljeno 25.10.2016 11:30:47
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hvala vsem za odgovore. Danes sem uredil, mi je šlo in sedaj imam Viso gor v mojem accountu. 😜😃😃😃 Kako dolgo bo trajalo da dobim denar ki mi ga je Apple odtrgal nazaj na bančni račun?

_________________
Namaste!
iSam
In Love
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.07.2010
Prispevkov: 2514
Ženska

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1051   Objavljeno 25.10.2016 11:40:26
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kakšen teden Wink
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.03.2011
Prispevkov: 219
Kraj: Vesolje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1052   Objavljeno 26.10.2016 09:06:45
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Evo pa toliko da boste vedeli: Če ima kdo kaj € iz naslova darilne kartice na appstore računu, mu je ob plačilu s kreditno kartico obračunano tudi dobroimetje.


_________________
Namaste!
iSam
In Love
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 12.10.2008
Prispevkov: 2047
Kraj: Kočevje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1053   Objavljeno 14.11.2016 12:21:45
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kje bi se dalo dobiti us itunes kartico, da jo lahko kupiš preko paypala?

ter če kdo ve, če se da preko spleta plačati, naprimer en del preko paysava in nekaj preko paypala?
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1054   Objavljeno 14.11.2016 12:45:01
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
codeguru je napisal/a:
kje bi se dalo dobiti us itunes kartico, da jo lahko kupiš preko paypala?

ter če kdo ve, če se da preko spleta plačati, naprimer en del preko paysava in nekaj preko paypala?


http://www.pcgamesupply.com/Category/Gift-Cards/

Hehe... se ti si celo dal link do njih tukaj >> http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=440658#440658 Smile

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 12.10.2008
Prispevkov: 2047
Kraj: Kočevje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1055   Objavljeno 14.11.2016 13:11:12
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jest je napisal/a:
http://www.pcgamesupply.com/Category/Gift-Cards/

Hehe... se ti si celo dal link do njih tukaj >> http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=440658#440658 Smile


hehe pa se mi je zdelo, da sem o tem že enkrat nekje govoril
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1056   Objavljeno 18.01.2017 08:54:08
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zadnje case se mi dogaja, da se mi iCloud racun stalno zaklepa ... Imam nastavljen mail v Outlooku... in ta zacne jamrati, da se ne more prijaviti in preveriti poste... Potem grem na www.icloud.com ... se prijavim... napise, da je racun zaradi varnostnih ralogov zaklenjen ... (This Apple ID has been disabled for security reasons)... Potem kliknem na link za odklep, izberem odklep preko varnostnih vprasanj... vpisem odgovore na varnostna vprasanja in racun je odklenjen...

Cez kaksen dan ali dva se to spet ponovi ... Sad ...

Se mogoce se komu dogaja kaj podobnega?

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 06.04.2013
Prispevkov: 1283
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1057   Objavljeno 18.01.2017 09:38:19
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče kdo poskuša vdreti z brute-force, pa zaklenejo? Microsoft ima dobro prakso, ker lahko v podatkih accounta pregledaš, kdaj in od kje so bili zadnji poskusi prijave oz. prijave (in ustrezno ukrepaš, če je treba). Tu pa nič. Sad
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 14.10.2009
Prispevkov: 1487
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1058   Objavljeno 18.01.2017 13:08:54
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
bi prej rekel, da je težava v Outlook-u. Ta se poskuša povezati, očitno ne gre, poskuša večkrat in ti s tem zaklene iCloud... Jaz bi najprej probal pobrisat račun v outlook-u in še enkrat vnesel, pa vidiš, če gre skozi..
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 25233
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1059   Objavljeno 18.01.2017 13:39:35
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tomazpog je napisal/a:
bi prej rekel, da je težava v Outlook-u. Ta se poskuša povezati, očitno ne gre, poskuša večkrat in ti s tem zaklene iCloud... Jaz bi najprej probal pobrisat račun v outlook-u in še enkrat vnesel, pa vidiš, če gre skozi..


Dosedaj ze nekaj let deluje preko Outlooka BP ... do pred kratkim ... Outlook imam konfigurairan na dveh iMacih ... in vecinoma sta oba prizgana ves cas ...

Ravno gledam po mailih (ker vedno, ko racun odklenem, dobim mail) ... in ni tako zelo pogosto, kot sem mislil, da je... noja... v zadnjih dveh dneh je pogosto Smile ... prej pa 27.12., 6.1., 16.1. vceraj in danes zjutraj ... Sem mislil, da ima mogoce se kdo podobne probleme in da je mogoce problem znan... Mogoce res kdo poskusa z bruteforce metodo pohekat in s tem zaklene racun ... Res bi bilo fajn, da bi bilo tako kot pri Gmailu, da vidis iz katerega IPja so bili narejeni dostopi ... uspesni ali neuspesni ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 14.08.2010
Prispevkov: 584
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1060   Objavljeno 18.01.2017 14:36:27
Re: iTunes account
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Meni se je to zgodilo sredi decembra. Preden sem sel na rekreacijo sem dal Maca v sleep,iphona sm pustu doma.Pridem dam pa vidm neki tazga na iphonu:this apple has been disabled for security reasons... Vem da je na koncu prov se pisalo "too many attempts" al neki podobnega. Tko da za moj primer je zih slo za brute-force. Zgodil se mi je pa samo enkrat, hvala bogu ker sem ze tko imel tezave posodobit login password na macu ker se je keychainu zmesal. Za login na macu je skoz sam ta star pass sprejel,ni se hotu posodobit, po loginu so pa vse storitve ala icloud rable ta nov pass in je itak sam error okna metal.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2014 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani