iMac - Apple Care | |||||
Naredil sem svoj Apple ID račun, nato sem začel postopek registracije in izbral Slovenijo, nakar mi je izpisalo "We're sorry, but there are no AppleCare products available for your location. For more information, please contact us.". Zanima me kako ste vi rešili ta problem, računalnik sem kupil v Cancom Avstrija, kjer so mi omenjeno garancijo ponudili, kot garancijo katera velja tudi pri nas. Bral sem že nekaj v arihivu foruma, da se da zadeva telefonsko urediti, ampak težava je v tem, da ne govorim tekoče angleško, da bi poklical na njihov klicni center. |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Pred leti sem imel podoben problem s prijavo na AppleCare, pa sem Cancom enostavno prosil za pomoč. Rekli so da me bodo prijavili oni. Po dveh dneh sem videl registracijo na Apple.com! Za AppleCare je najbolj pomembno, da je pri Applu registracija AC povezana z računalnikovo ser. številko. Po prijavi so mi poslali vse podatke za dostop, kjer sem videl vse informacije: od imena, AC št., in ser. št. računalnika. AC sem potem 3x izkoristil za popravila tipičnih napak tiste serije računalnikov. Računalnik še po 6 letih vedno dela, ni hiter kot današnji je pa dovolj za osnovne potrebe epošte in spleta. Sem pa računalnik peljal vedno v Avstrijo, ker je popravilo trajalo največ 3 dni. V Sloveniji so popravljali mašinko cel mesec. Smo dobili nadomestno, meni kot privat osebi pa niso želeli dati nadomestne, ker sem jo kupil (takrat! pol ceneje) v Avstriji... ni vredno besed in časa. Večkrat sem se pogovaral s serviserji in so povedali da so potrebovali 1 dan za odkrivanje in naročilo delov in 1-2 dneva za dobavo in popravilo s testiranjem. Mnogo hitreje kot v Sloveniji. V januarju mislim kupiti iMaca in Macbooka s CancomCare, ki je veljaven samo v Avstriji, Nemčiji, Švici in mislim da Angliji. Pokvarjen računalnik prineseš in greš po nakupih ! V par dnevih te obvestijo. Cenovna razlika med AC in CC ni tako velika kot je bila včasih. Najboljše pa je ker so hitri in prijazni. Vse kar me je zanimalo so mi pokazali/demonstrirali/uredili. |
|||||
seznamu kontaktov mi nikakor ne uspe razbrati e-poštnega naslova.
Bom poslal e-pošto, samo na Če zastopim pravilno naj bi za takšne stavari poklicali najprej agenta na servisnem centru. Na seznamu telefonskih številk sem našel tudi klicni center v Sloveniji (0800 80321), ampak ne vem, če je to pravi naslov za omenjeni problem? Drugače pa glede CancomCare je pa tako, niso mi jo hoteli prodati, češ, da ne velja v Sloveniji, čeprav mi je čisto vseeno ali peljem računalnik v Gradec ali Ljubljano . |
|||||
CANCOM Care36 (Vor-Ort) für Apple iMac CANCOM Care36 (Bring-in) für Apple iMac CANCOM Care60 EDU (Bring-in) Garantieverlängerung für Apple iMac AppleCare Protection Plan für iMac, 3 Jahre Hersteller-Garantieverlängerung iMaca sem dobil iz Nemčije torej katero garancijo mi bogo "hoteli" prodati in da bom lahko servis potem uveljavljal pri njih v Avstriji v kolikor bo to potrebno? Hvala |
|||||
AppleCare - kjerkoli po svetu Cancom care36 - 36 mesecev Cancom care60 EDU - 60 mesecev in samo za izobraževalne delavce in ustanove Bring-in - prineseš k njim Vor-Or - pridejo oni ponj kjerkoli v Avstriji/Nemčiji |
|||||
Torej, kakšen nasvet? |
|||||
Lp |
|||||
|
|||||
http://reviews.ebay.com/FAKE-APPLECARE-APPLE-CARE-A-warning-to-buyers_W0QQugidZ10000000011731235 Ne namigujem, da je ta ponudba lažna, samo opozarjam, da se je dobro prepričati. |
|||||
|
|||||
lp |
|||||
Cancom me je enostavno odbil in dejal naj se obrnem na Apple support, kjer pa seveda ne najdem pametnega kontakta kam naj bi se obrnil glede te garancije. Če bom klical EPL, ki je naveden za Slovenijo pričakujem, da me bodo odpili, kajti oni ponujajo svojo garancijo in računalnik tudi ni bil kupljen pri njih. Mi lahko kdo kunkretno pove kako je registriral Apple Care in ga potem mogoče že uveljavil Skoraj ne verjamem, da na foruma ni nobenega, ki ni imel še izkušnje s tem... |
|||||
|
|||||
Registracijo sem na koncu moral izvesti na državo nakupa (Avstrija), vse ostale podatke sem pa vpisal svoje. Naj na tem mestu pohvalim še PRO Servis, ki me je res pozitivno presenetil. E-poštno sporočilo s mojo problematiko sem jim poslal v petek (2.4) misleč, da mi bodo odgovorili na mojo težavo še le po praznikih, ampak so me zelo pozitivno presetili s odgovorom že v nedeljo na Velikonočni praznik. S njihovim serviserjem sem bil tako na vezi s dopisovanjem v nedeljo in ponedeljek. Tako, da si zaslužijo res vse pohvale, kajti redko-kdaj doživiš, da si kdo vzame čas za takšne malenkosti tudi čez vikend, kaj še le čez praznike. |
|||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |