Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Telemachov Iphone 4S
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 13.03.2011
Prispevkov: 7136
Kraj: Logatec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #61   Objavljeno 09.10.2013 10:47:55
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
se mi zdi da @Ajcloud,nisem pa 100%,kontaktiraj ga...

_________________
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 14.10.2011
Prispevkov: 48
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #62   Objavljeno 17.10.2013 07:53:46
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Je telemachov i4s zaklenjen na njihovo omrežje?
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #63   Objavljeno 17.10.2013 14:18:48
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kokr js vem so odklenjeni vsi.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #64   Objavljeno 29.11.2013 11:37:43
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ali kdo ve, če za vse serviserje v sloveniji velja, da se iPhone 5 ne odpira in po njih šraufa?

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #65   Objavljeno 29.11.2013 13:36:05
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ajCloud je napisal/a:
Ali kdo ve, če za vse serviserje v sloveniji velja, da se iPhone 5 ne odpira in po njih šraufa?

Ne velja Very Happy
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #66   Objavljeno 29.11.2013 14:17:54
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Velja za vse uradne serviserje,.... Very Happy Ne velja pa za Telemach, Tuš,... Very Happy Lahko pa probas eno drugo foro,... Nesi telefon direkt na EPL ali pa Pro Servis,... Ne nic omenit, da je kupljen pri Tušu al pa Telemachu,... Reci da je kupljen v,.... Italiji ?!?! Very Happy In da si zalozil racun,... MISLIM da bi ti ga sprejeli,... Very Happy
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #67   Objavljeno 29.11.2013 14:59:31
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja dobra ideja. Ampak odvisno iz kje so prešvercani.. Če so res iz nemčije al pa italije se res splača kej tacga nardit..... Poklič tja pa reč da če se jim da preverit al pa pejt kr osebno tja pa reč da neveš iz kje je.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #68   Objavljeno 29.11.2013 15:36:38
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Stvar je nekje drugje in mi je že pošteno požrla živce. 21.11. sem Telemachov iPhone 5 odnesel na VAR-MBM saj na garanciji piše, da so uradni serviser za iPhone. iPhone je na servis romal:

- ker sem imel pogosto težave z baterijo, saj se je že nekajkrat kar od enkrat aparat spraznil na 10% in začel težiti da je prazen, čeprov je bil šele dobro odklopljen z celonočnega polnjenja. Ko sem takih primerih iphone priklopil na štrom se je le ta začel polnit, vendar se ga še ni dalo vžgati, saj naj bi bila baterija čisto prazna. Po nekaj minutah se je iPhone prižgal in zopet kazal skoraj polno baterijo.

- vem da se ob daljši uporabi lahko iPhoni kar dobro segrejejo, vendar pri mojem je pogosto začel tudi ob strani utripati ekran. Utripanje se je dogajalo tudi ob hard resetu iPhona, in utripalo je še nekaj minut, potem se je stvar velikokrat umirila. Če se ni sem za nekaj časa izklopil iPhone in znova prižgal in je delalo normalno.

- obe zgoraj našteti stvari sta mi šli že na živce, vendar je bil iPhone nekako še vedno uporaben in se mi ni dalo ukvarjati z servisom če res ni bilo treba. No sodu je izbilo dno, ko mi je začela crkovati slušalka. Slušalka je delala, pa spet ne, pa spet delala in spet ne,... pač kakšen dan je bilo vredu, potem spet ne itd... No in tukaj sem se odločil da gre iPhone definitivno na servis.

*Naj povem še da so se vse te tri napake pojavljale od iOS 6 naprej, tako da zadeva sigurno ni softwerska ampak je nekaj narobe z iPhonom in da so bile težave občasne ampak vedno bolj pogoste.


Torej, 21.11. oddam iPhona na VAR-MBM in opišem glavne težave. Tip mi reče da je najverjetneje kriva matična in da v tem primeru je potrebna menjava iPhona in da me pokličejo ko bo iPhone urejen. Rečem vredu, pač naj se zrihta in preden oddidem ga še opomnim če potrebuje mojo kontaktno številko na katero mi bodo sporočili ko bo iPhone popravljen. Sam me za kontakt ni vprašal. Me zanima kako bi me priklical. 26ga (čez 5 dni) novembra pokličem na VAR-MBM in vprašam kaj se dogaja z mojim iPhonom in verjetno da isti človek mi reče, da ni še nič novega in da me že obvestijo. Vprašam če bo zadeva kaj hitro urejena in mi človek zagarantira, da do konca tedna bo iPhone pri meni. Ok že to se mi je zdelo čudno, vendar sem bil zaradi narave napak pripravljen počakati še kakšen dan. Danes 19.11. (konec tedna) ob 11:00h JAZ kličem njih že precej jezen in povprašam o mojem iPhonu in zakaj mi nič ne sporočijo. Tip nekaj išče in momlja in mi nato reče, da ne najde mojega iPhona in da me pokliče takoj nazaj. Jaz ostanem brez besed in rečem pač da ok, bom počakal. MINE TRI URE IN KLICA NI NAZAJ!! Ob 14:00h pokličem zopet JAZ in rečem, da zdaj imam pa dosti, da mi je rekel da me pokliče in že tri ure nič. Tip znova nekaj išče in potem očitno najde zapisnik in pravi da je z mojih iPhonom vse vredu in da niso našli napake. Pravi da so na servisu naredili test in da iPhona špila. Rečem, nezadovoljen, da potem pa ok, če ga lahko pridem iskat. Tip reče, da verjetno ne bo šlo ker je moj iPhone še vedno nekje na servisu. Jaz že pri sebi popiz**vam in zahtevam, da mi pove kaj se dogaja in kdo je dejansko servisiral moj iPhone. Tip pravi da so iPhone poslali na Pro Servis. Rečem da ok, da grem pa takoj zdaj na Pro Servis in da bom zahteval svoj iPhone. Tip mi reče, da to verjetno ne bo šlo, če oni ne dovolijo Pro Servisu, da ga jaz dvignem. Vprašam v čem je trik in pravi da moram plačati pri njih 25€ za diagnostiko iPhona, ker napake niso našli. Jaz začuden od kje zdaj to, saj je moj iPhone še v garanciji in mu povem da grem takoj sedaj na Pro Servis in vidim kaj se dogaja. Tip nekaj zamomlja in reče da je ravnokar opazil da je moj iPhone dejansko pri njih!!!! HALO? Ne morem opisat svoje jeze. Jaz že pošteno rakurjen pokličem na Pro Servis in vprašam če je bil moj iPhone sploh tam. Operater na podlagi serijske pogleda in pravi da je bil aparat res pri njih, da so ga dobili 25.11. (po 4h dneh), naredili test ki ni pokazal napak in ga 26.11. poslali nazaj. Danes je 19.11., torej po treh dneh gnitja mojega iPhona pri Var MBM me še vedno nihče ni poklical niti mi niso vračali obljubljenih klicev!!! Od Pro Servisa zahtevam še pojasnilo zakaj moram sedaj jaz plačati še 25€, čeprav je iPhone v garanciji, oni pa niti napake niso našli? Operater mi predlaga da pokličem v ponedeljek, ko pride serviser v službo ker danes je pa res že odšel in da tako pač je v primeru diagnostike ko napake ne najdejo. 25,00€!!!

Torej. Danes je 8mi dan odkar sem oddal iPhone v servis, podjetju ki ga sploh ne servisira ampak iPhone pošilja na Pro Servis. Če bi to prej vedel bi na Pro Servis nesel sam, vendar tako je pač pisalo na garanciji. iPhona danes nisem šel dvignit na VAR-MBM ker ne želim plačati 25€ za nek nesposoben pregled, ki ni pokazal napak. Plačilo bi pri VAR-MBM sigurno zahtevali, saj je Pro Servis očitno zaračunal njim. Napake ki sem jih naštel se ne da ugotoviti v enem dnevu, zato sem tudi tako dolgo čakal. Na Pro Servisu verjamem da ga je serviser samo restoral in to je bilo to. V enem dnevu več ne moreš narediti, za take napake že ne. In zdaj mi oni želijo še zaračunati diagnostiko????

Je že kdo imel tak primer? Ker meni se to zdi budalaština in nevem kako mi lahko na Pro Servisu zaračunajo diagnostiko iPhona ki je v garanciji še pol leta??? V ponedeljek ne bom poklical na Pro Servis ampak se bom zapeljal direktno tja in zahteval nekoga ki mi bo zadevo pojasnil. Mi preostane še kaj drugega? Kaj lahko storim? Inšpektorati itd... ?


edit: VAR-MBM krivim za tako dolgo čakanje saj očitno se je iphone večino časa valjal pri njih. Pro Servis mi pa želi zaračunavati diagnostiko!??

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #69   Objavljeno 29.11.2013 16:03:40
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Meni se je dogajalo,... Very Happy Napake ni pokazal restore,... Ker se je obcasno ponavljala,... In ko se je napaka ponovila, sem jo posnel z zeninim telefonom in ob obogatenem besednem zakladu poslal na Emonagram,... Kjer so mi nato ustregli in zamenjali telefon,... Je pa res da pri njihovem prvem pregledu, kjer niso ugotovili nicesar, niso zaracunali diagnostike,... Kakorkoli,... Telefon nesi sam na Pro Servis ali pa na EPL,... Pa ne rect, da si ga kupil pri Telemachu....
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14553
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #70   Objavljeno 29.11.2013 16:05:57
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Groza kakšen odnos. Definitivno ti NIKAKOR ne smejo zaračunati diagnostike če je TELEFON V GARANCIJI !!!!!!!!

Sicer pa ja jaz mislim da je blo tko, var-mbm je poslal na proservis telefon oni so opravli splošno diagnostiko preko gsx in ni nič pokazalo in poslali nazaj.. Izstavli so pa najbrž tudi že račun var-mbm.. Zdaj ko je telefon že na var-mbm ubistvu nevem kaj sploh lahko še narediš.

Najbolj brez kreganja je, da greš v pondelk tja plačaš 25e in se pobereš ter telefon odneseš na EPL servis v Ljubljani... Brez računa da naujo pogruntal, da je kupljen v Slo oz. sploh nevem če bi temu lahko rekel, da je kupljen v slo, ker so telefoni ubistvu prešvercani in vidiš kakšni so potem problemi pri servisu.

Če se ti pa da kregat jim pa razloži, da v garanciji se ne zaračunava diagnostike, to ima pro servis v pogojih 1000% zapisano in pač reci da neboš plačal nič..
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #71   Objavljeno 29.11.2013 16:08:41
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
gpc17, jst jim nebi placal,... Danes je ze malo prepozno,... Ampak takole bi jst naredil: Poklical bi na VAR-MB (Če hočes, lahko jst poklicem namesto tebe in se predstavim kot tvoj dober kolega) in jim rekel da je telefon pod garancijo, da ti doma ugotavljas napake, cetudi so to samo softwerske in da kot taksnemu ne moerjo zaracunat diagnostike,... Ce bodo se vedno vztrajali, jim omeni trzno inspekcijo, katero bos kontaktiral v ponedeljek,... Moral bi dobit telefon nazaj brez problemov in brez placila izmisljenega racuna,...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #72   Objavljeno 29.11.2013 18:49:57
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sam delam v enem izmed centrov mobilnih operaterjev in se z servisi srečujem že 12 let in takega primera še nisem doživel. V vsem tem času se ni NIKOLI zgodilo da bi bilo potrebno plačati za kar koli, kadar je aparat v garanciji in se servis smatra kot garancijsko popravilo. Na uradne servise sem poslal skoraj da miljone aparatov, tudi take za katere so na servisu trdili da diagnostika ni pokazala ničesar, pa še nikoli ni nobena stranka dobila zaračunane diagnostike. Na zapisnikih pogosto piše: Naložena nova programska oprema, test OK. In to je to. Pač se ne najde napake in aparat je poslan nazaj. Na njihove stroške! Pa nikoli nobenih problemov. In nevem zakaj bi bilo sedaj pa kaj drugače ker gre za iPhone. Vikend bo očitno dolg, naštudiral bom vse zakone in člene kar se tega tiče. In v primeru da se izkaže, da nimajo prav, bom vsako minuto prostega časa posvetil temu, da napake ne bodo ponovili. Ne eni ne drugi. Če pa imajo prav pa je** ga. Bom pač ob 25€ Very Happy

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #73   Objavljeno 29.11.2013 19:47:54
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ajCloud je napisal/a:

Je že kdo imel tak primer? Ker meni se to zdi budalaština in nevem kako mi lahko na Pro Servisu zaračunajo diagnostiko iPhona ki je v garanciji še pol leta??? V ponedeljek ne bom poklical na Pro Servis ampak se bom zapeljal direktno tja in zahteval nekoga ki mi bo zadevo pojasnil. Mi preostane še kaj drugega? Kaj lahko storim? Inšpektorati itd... ?


edit: VAR-MBM krivim za tako dolgo čakanje saj očitno se je iphone večino časa valjal pri njih. Pro Servis mi pa želi zaračunavati diagnostiko!??


Najprej naj te vprašam ali si prebral svoje garancijske pogoje, ki so že na kilometer slišati, milo rečeno, čudni?

V garanciji imaš strojno opremo in ne programske, kar pomeni da če pride v servis je potrebno opraviti reset in restore, narediti diagnostiko in v primeru strojne napake to napako servis odpravi na račun garancije. Drugače pa je potrebno plačati to diagnosticiranje saj očitno težave v strojni opremi ni in dejansko ne gre za garancijsko popravilo. Prav tako je vsako navodilo in prvi napotki spisano v smislu naredi reset in restore pa bo vse o.k, torej če si naredil pa ni bilo o.k potem tudi sedaj ne bo o.k in boš dobil 25€ nazaj... če pa tega nisi storil ali pa ne želiš, "ne znaš"... pa je to neka storitev, ki je seveda servis ne počne pro-bono, garant pa je ne plača saj napake ni.

Vedno mora nekdo plačati če se nekaj naredi, kdo bi pa po tvoje moral plačati to storitev ProServisu?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #74   Objavljeno 29.11.2013 20:14:20
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Najprej naj te vprašam ali si prebral svoje garancijske pogoje, ki so že na kilometer slišati, milo rečeno, čudni?

V garanciji imaš strojno opremo in ne programske, kar pomeni da če pride v servis je potrebno opraviti reset in restore, narediti diagnostiko in v primeru strojne napake to napako servis odpravi na račun garancije. Drugače pa je potrebno plačati to diagnosticiranje saj očitno težave v strojni opremi ni in dejansko ne gre za garancijsko popravilo. Prav tako je vsako navodilo in prvi napotki spisano v smislu naredi reset in restore pa bo vse o.k, torej če si naredil pa ni bilo o.k potem tudi sedaj ne bo o.k in boš dobil 25€ nazaj... če pa tega nisi storil ali pa ne želiš, "ne znaš"... pa je to neka storitev, ki je seveda servis ne počne pro-bono, garant pa je ne plača saj napake ni.

Vedno mora nekdo plačati če se nekaj naredi, kdo bi pa po tvoje moral plačati to storitev ProServisu?



Omenjene tri težave se pojavljajo že od iOS 6. iPhone sem nabavil marca in do marca 2014 tudi velja garancija. Prve težave so se pričele kaj kmalu, vendar kot sem že napisal nikoli ni bilo tako moteče, da bi bil pripravljen se zapeljati na servis in biti brez iPhona. Ko se se začele težave z zvočnik pa enostavno ni več šlo. Ko sem oddal iPhona sem še posebaj opozoril na to, da so težave občasne,... nekj časa dela vredu, spet nato dan ali dva slušalka ne deluje. In glede na to da je dal iPhone čez vse iOSe od 6ke naprej, ne more biti to softwearska napaka. Reset, restore, reset, restore,... miljonkrat,... pa kaj naj delam to vsake dva dni??? Na servisu sem tudi povedal, da ta trenutek ko oddajam njim iPhona slušalka deluje, vendar pa ne morem čakat na momente ko nekaj crkne in nato hitro priteči k njim. Si mislim da drugega kot restore na Pro Servisu niso naredili. Samo na restore iPhona nisem nosil, ker je itak preveč enostavno aparat prklopit na iTunse in stinst en gumbek. In ja, iPhone je odšel na servis restoran. Mene ne zanima kdo njih plačuje za njihovo delo, dejstvo pa je, da če mi iPhone ne deluje ga nesem na servis in ma da se porihta. In še enkrat povdarjam, da je narava napake taka, da se mi je zdelo logično da bi morda pregled res trajal dlje kot dan ali dva, vendar so mi na Pro Servisu rekli da je bil test narejen in drug dan vrnjen na VAR-MBM. Sem tudi rahlo pričakoval, da napake morda ne bodo odkrili, glede na to da se pojavlja in spet ne. Vendar ne pa da želijo da jim sedaj plačam diagnostiko! In kdo bi po moje moral to plačati Pro Servisu? Nevem, vendar jaz sigurno ne. In v primeru da bi slučajno plačal in bi se težava spet pojavila? Naj spet nesem na servis in čakam kako spet nič ne odkrijejo in spet plačam diagnostiko? Lepo prosim no. Kot sem rekel, delam z mobilnimi aparati (slo operater), jih pošiljam na servise in sprejemam z servisa, berem zapisnike... in takega absurda še nisem doživel sori.

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #75   Objavljeno 29.11.2013 20:55:25
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ajCloud je napisal/a:
Omenjene tri težave se pojavljajo že od iOS 6.

Torej imaš težavo z iOS? Reset in restore to težavo rešita ali pa ni težava z iOS...

ajCloud je napisal/a:
iPhone sem nabavil marca in do marca 2014 tudi velja garancija.

Ampak to te ravno sprašujem, kakšna je ta garancija si jo prebral? A ni nekako čudno, da je servis nepooblaščeni servis in to v času garanije?

ajCloud je napisal/a:
In glede na to da je dal iPhone čez vse iOSe od 6ke naprej, ne more biti to softwearska napaka. Reset, restore, reset, restore,... miljonkrat,... pa kaj naj delam to vsake dva dni???

Enkrat mora biti dovolj, ampak v vsh miljon poizkusih si namestil nazaj svoj backup in prekopiral eventuelni sw problem nazaj in tako zapadel v loop?

ajCloud je napisal/a:
Si mislim da drugega kot restore na Pro Servisu niso naredili. Samo na restore iPhona nisem nosil, ker je itak preveč enostavno aparat prklopit na iTunse in stinst en gumbek. In ja, iPhone je odšel na servis restoran.

Če so kvalitetno opravili servis so opravili še diagnostiko na podlagi katere so sploh lahko suvereni, da napake v strojni opremi ni. Je pa res to precej nerodno ugotoviti če se pojavlja občasno in če bi to res testirali teh 8 ali 11 dni... pa bi delalo pol ni kaj.

ajCloud je napisal/a:
Mene ne zanima kdo njih plačuje za njihovo delo, dejstvo pa je, da če mi iPhone ne deluje ga nesem na servis in ma da se porihta.

Brigo moja pređi na drugoga... najlažje, vsako delo je treba plačati in vprašal sem te kdo bi po tvoje moral plačati to storitev, seveda v primeru če ne gre za garancijsko napako?

Zdej drugi del pa je škakljivo napisan. Za programsko opremo si se strinjal z EULA- pa zagotovo nisi prebral in zagotovo si se strinjal-ni druge. Za strojno opremo-sam telefon pa imaš garancijo-še kar ne veš točno kakšno oz. nisi napisal in če je strojna napaka pol so kiksnili in boš dobu 25€ nazaj, če pa le ni to to pol pa je to tvoj strošek. Če maš predlog čigav bi bil še lahko kot sem prej vprašal?

ajCloud je napisal/a:
Sem tudi rahlo pričakoval, da napake morda ne bodo odkrili, glede na to da se pojavlja in spet ne.

Drži to je lahko problematično in temu je namenjena celotna diagnostika, ki dokumentirano potrdi ali je kaj narobe s strojno opremo ali ni...

ajCloud je napisal/a:
Vendar ne pa da želijo da jim sedaj plačam diagnostiko! In kdo bi po moje moral to plačati Pro Servisu? Nevem, vendar jaz sigurno ne.

Najlažje je nevedet pa rečt jaz sigurno ne, argumentirano pa je to malo več za napisati. Torej če tvoje težave ne sodijo v garancijo in nič ni pokvajeno je glede na to, da je naprava tvoja to tvoj strošek. Miš da bi mogu bit npr moj? Čigav sem te pa že 3x vprašal Wink

ajCloud je napisal/a:
In v primeru da bi slučajno plačal in bi se težava spet pojavila? Naj spet nesem na servis in čakam kako spet nič ne odkrijejo in spet plačam diagnostiko? Lepo prosim no.

To me spominja na izjave najstnikov, ko rečejo, da se ne bodo učili 100 let za eno kontrolko... Ne zdej iz enega primera, ko nimaš prav narediti katastrofe za tisoče evrov, normalno da lahko naredijo tudi napako, potem pač reklamacija servisa in če je to neka solidna družba se to seveda vrne in stranki opraviči ter reši težavo.

ajCloud je napisal/a:
IKot sem rekel, delam z mobilnimi aparati (slo operater), jih pošiljam na servise in sprejemam z servisa, berem zapisnike... in takega absurda še nisem doživel sori.

Brez zamere in slabih misli, sam v tole zgoraj dvomim, vsaj glede na tvoje pisanje tule sodeč Zip it
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #76   Objavljeno 29.11.2013 21:53:54
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Torej imaš težavo z iOS? Reset in restore to težavo rešita ali pa ni težava z iOS...


Kako je to težava z iOSa, če problem ostaja z vsemi updejti, clean installi, restori, reseti,..?

No. 1 je napisal/a:
Enkrat mora biti dovolj, ampak v vsh miljon poizkusih si namestil nazaj svoj backup in prekopiral eventuelni sw problem nazaj in tako zapadel v loop?


Nikoli! Vedno clean install oz. set up as new. Nevem kaj se trudiš tukaj dokazat že drugič in po čem sploh to sklepaš. Nisem nek laik kar se tiče iPhonov in vem kaj delam kadar delam. Res je da v 95% restore reši težave,... v tem primeru je pač ne.

No. 1 je napisal/a:
Brigo moja pređi na drugoga... najlažje, vsako delo je treba plačati in vprašal sem te kdo bi po tvoje moral plačati to storitev, seveda v primeru če ne gre za garancijsko napako?


Če ne gre za garancijsko popravilo bi moral storitev plačati jaz. Vendar v mojem primeru gre za očitno hardversko napako, ki se pojavlja tu in tam in jo bom imel očitno problem dokazat, kot sem napisal sedaj že nevem kolikokrat. In v kolikor oni napake ne najdejo oz. jim je tisti en dan iPhone deloval normalno, ni to moj problem. Nevem zakaj bi bil zdaj to moj strošek? Jaz sem dal iPhona v servis ne na hitri pregled.

No. 1 je napisal/a:
Najlažje je nevedet pa rečt jaz sigurno ne, argumentirano pa je to malo več za napisati. Torej če tvoje težave ne sodijo v garancijo in nič ni pokvajeno je glede na to, da je naprava tvoja to tvoj strošek. Miš da bi mogu bit npr moj? Čigav sem te pa že 3x vprašal


Ne! Posebaj izrecno sem jih opozoril da se težava pojavlja občasno. Nihče me ob oddaji iphona ni opozoril, da če napake ne najdejo mi bodo zaračunali nek kvazi pregled. V kolikor bi me opozorili bi verjetno razmislil če je vredno tvegati stroške, glede na to politiko. Pa sem izrecno povdaril za kakše težave gre. Vem da bi se odločil enako, ker težava obstaja. Sploh pa o kakšnih stroških govoriš? Niso mi ničesar menjali? Strošek diagnostike pa je pač njihov riziko, ne moj. Ne rečem da bi jim težil in nosil iPhona tja večkrat z očitno nesmiselnostjo. Ne rečem da je iPhone razbit ali kakor koli drugače bolj fizično obrabljen, da bi jaz imel motiv, da želim novega.


No. 1 je napisal/a:
To me spominja na izjave najstnikov, ko rečejo, da se ne bodo učili 100 let za eno kontrolko... Ne zdej iz enega primera, ko nimaš prav narediti katastrofe za tisoče evrov, normalno da lahko naredijo tudi napako, potem pač reklamacija servisa in če je to neka solidna družba se to seveda vrne in stranki opraviči ter reši težavo.


Čakaj kdo zdaj nima prav in kdo je naredil napako? Kar mi gre v nos je samo to in izključno to, da mi hočejo računat diagnostiko na kateri niso odkrili ničesar. Zaračunavajo mi neko storitev ki ne dokazuje ničesar. Ne želim novega aparata, ne razburjam se ker aparat ni popravljen sajsem vedel da obstaja tudi možnost da napake ne odrkijejo!. In jaz sem opozoril njih na to, oni mene nazaj niso. In nevem po čem ti sklepaš da jaz nimam prav? Vem kaj počneš in si tudi zato nekako na njihovi strani in si se vključil v debato,.. posredno ščitiš sebe. Tega ti ne zamerim.



No. 1 je napisal/a:
Brez zamere in slabih misli, sam v tole zgoraj dvomim, vsaj glede na tvoje pisanje tule sodeč Zip it


Dvomiš v kaj? Stvar je taka kot sem napisal, nevem kako ti dojemaš dejstva ki jih pišem.


Če povzamem: Aparata niso popravili ker niso našli napake, jebi ga, je bila tudi ta možnost. Ne težim ker aparat ni popravljen, ne težim ker nisem dobil novega oz. popravljenega,... težim ker se mi zdi neupravičeno, da mi zaračunavajo pregled aparata, za katerega sem sam izpostavil da je težava naključna tu in tam oni pa me niso opozorili na morebitne stroške v primeru da napake ne najdejo! In to je to. Če bi uporabniki z ostalimi znamkami mobilnih aparatov morali vedno plačati 25€ ko serviser ne odkrije napake,.... si ne predstavljam... linčala bi me vsaka druga stranka.

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #77   Objavljeno 30.11.2013 07:28:36
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ajCloud je napisal/a:

Če povzamem: Aparata niso popravili ker niso našli napake, jebi ga, je bila tudi ta možnost. Ne težim ker aparat ni popravljen, ne težim ker nisem dobil novega oz. popravljenega,... težim ker se mi zdi neupravičeno, da mi zaračunavajo pregled aparata, za katerega sem sam izpostavil da je težava naključna tu in tam oni pa me niso opozorili na morebitne stroške v primeru da napake ne najdejo! In to je to. Če bi uporabniki z ostalimi znamkami mobilnih aparatov morali vedno plačati 25€ ko serviser ne odkrije napake,.... si ne predstavljam... linčala bi me vsaka druga stranka.


Ja če ni napake potem ni kaj popravljat, precej logično. Če to drži potem si plačnik teh minimalni stroškov ti kot uporabnik in lastnik naprave. Dejansko ti ne zaračunavajo tega, da oni ne najdejo napake ampak ti zaračunavajo dokazovanje, da z napravo ni nič narobe.

Če pa so kiksnili pa ni druge kt da so kiksnili Very Happy Zdej al oni nimajo prav al pa ti že v prvem odstavku nimaš prav da je to telefon-ni druge.

Javi kaj se scimi na nekem koncu, lahk mi daš pa imei na zs ko boš mel telefon kake dva dni pa še kaj probava, da bova vsaj mi2 kaj pozitivna in ne samo diskutabilna. Wink
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #78   Objavljeno 02.12.2013 18:52:17
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Torej, danes zjutraj sem odšel na Pro Servis. Še pred tem pa pokličem na vse uradne servise mobilnih aparatov katere sem se tisti trenutek spomnil, da vidim kakšna je praksa pri ostalih. Pri vseh povem, da imam mobilnik take znamke, ki se servisira pri njih. Vedno povem da je težava s slušalko in opozorim, da se težava pojavlja in nato spet ne, ter da me zanima kakšen je proces v primeru, da napake ne odkrijejo in če lahko pričakujem kakršne koli stroške. Kličem…

TELERAY - Nokia:
gospa pravi, da naj mobilnik pač prinesem da se ga pregleda. Servisa nikoli ne zaračunavajo če je aparat v garanciji. V kolikor napake ne najdejo, mi pač vrnejo aparat tak kot je.

TOPTIME - Sony:
ista zgodba,… tip se še zasmeji in pravi, da seveda da ne, vendar kolikor je aparat v garanciji.

RAM2 - Samsung:
tip pravi da se do sedaj nikoli ni zaračunavalo diagnostike oz. pregleda, tudi če ne pokaže napake, važno je le da je aparat v garanciji. Razloži mi tudi celoten proces in postopek kako izgleda vse skupaj.

VAMATRADE - LG:
zelo prijazna gospa pravi, da pregledov ne zaračunavajo če je aparat v garanciji. Kot povsod poudarim, da je napaka zvite narave in se pojavlja in spet ne… gospa pravi naj se oglasim pri njih z aparatom in da v večini primerov urgerajo v prid stranki… torej če je le možno priznajo napako tudi če se tisti trenutek ne pojavi (… to da navalite na LGje Very Happy)


EMONAGRAM - HTC, Apple:
povem da imam HTC One in zopet opišem težavo s slušalko. Gospa (slišati je bila bolj gospodična) odgovori, kot seveda prej vsi ostali, da pregleda aparatov v garanciji ne zaračunavajo nikoli. Se mi zdi da me je ona še začudeno vprašala, če je slučajno kje drugje taka praksa? Odgovorim da ne, da se samo zanimam (kar mi je že žal).
na koncu vprašam še kako je v takem primeru z iPhoni. Odgovor zopet isti: “Pregled aparata v garancijskem obdobju ne zaračunavamo,.. tudi če gre za iPhone”.

EPL - Apple:
nisem klical, ker kolega pravi, da njemu niso zaračunavali diagnostike nikoli, in eden izmed “njih” je vmešan v to debato (brez zamere,… morda pač odgovor nebi bil nepristranski).


Torej NIHČE ne zaračunava diagnostike, pregleda, servisa… če so mobilniki v garanciji in če se napake ne odkrije. Nihče razen dragi Pro Servis.


Vsedem se v avto in odpičim do Pro Servisa. Ne moreš verjeti, ko vstopim se stranka pred menoj nekaj pregovarja glede plačila diagnostike, saj je tip za šalterjem naštel vse stroške, še preden je stranka uspela povedati za kakšne težave gre. Sicer nisem slišal celotnega pogovora, samo nekaj sem ujel, tako da nevem za kaj se je šlo. Med stanjem v vrsti gledam okoli sebe in povsod po steni nalimana opozorila kaj vse lahko oni zaračunajo in kakšne so njihove pravice. Med drugim piše tudi:

"Diagnostika se za aparate izven garancijskega popravila zaračunava v primeru, da se stranka ne odloči za popravilo.” Kar mi je logično in to sprejmem. Pregledam vsa opozorila in obvestila, vendar tistega, ki pravi kako je z aparati v garanciji, za katere napake ne najdejo, ne najdem. Hm…

Stopim do pulta in povem, da sem prejšnji teden na VAR-MBM oddal iPhone 5, da sem jih izrecno opozoril kakšne narave je napaka, da se pojavlja in spet ne, in da me zanima če oni (Pro Servis) resnično zaračunavajo diagnostiko v garancijskem popravilu če se napake ne najde, ker me na VAR-MBM na to niso opozorili. Tip v momentu vstane s stola in mi odvrne, da naj se grem s takimi stvarmi dogovarjat z VAR-MBM. Rečem, da Vem, in da se bom glede tega da me na VAR-MBM niso obvestili o morebitnih stroških čeprav sem jih opozoril na vrsto napake šel dogovarjat k njim. Prosim ga če mi lahko pove kaj se je dogajalo z mojim iPhonom ta čas ko je bil pri njih, pa mi odvrne da mi tega ne more povedat. Povem mu, da sem itak že v petek klical in mi je človek po telefonu vse razložil kako in kaj, kdaj je iPhone prišel, kaj se je na njemu počelo in kdaj so ga vrnili na VAR-MBM. Tip za pultom mi reče da če nimam njihovega delovnega naloga ne bo nič. Ves čas je bil zelo nesramen in vidno razubrjen. Vprašam ga še enkrat, če oni samo mislijo ali dejansko vejo, da lahko zaračunavajo diagnostiko v mojem primeru. Tip me pogleda in zelo odrezavo zabije, da če mi kaj ni všeč naj se pa pač pritožim. Omenim zvezo potrošnikov, inšpektorat, svoje pravice itd… in da želim nadrejenega. Po njegovih besedah so ravnokar vsi odšli na malico in naj pridem čez eno uro. Mu rečem da se še vidiva in oddidem na VAR.

Tam jim pojasnim še enkrat celotno situacijo, naštejem napake, ki si jih pač oni naredili v tem procesu in zopet omenim zvezo potrošnikov, inšpektorat in kakšne so informacije, ki sem jih uspel do tedaj dobiti glede tega. Povem da si bom vzel čas in raziskal kako je dejansko v mojem primeru, kaj servis lahko zaračunava in kaj ne. Povem da Pro Servis bo definitivno dobil pritožbo, če se izkaže da počnejo nekaj kar ne smejo, če pa bom vmešal v to še njih (torej VAR-MBM), pa je odvisno od tega če mi bodo sedaj zaračunali diagnostiko. Nekaj sekund sediva v tišini, nato mi tip izroči iPhone in pravi, da bo brezplačno in da on točno neve kako je dejansko res vse skupaj. Sklepam da je na hitro preračunal da je ceneje popušit 25€ kot pa da jim na vrata resnično stopi kakšen inšpektorat. Prosi me še, da če se izkaže da imam prav, če jih lahko obvestim o tem. Rečem da bom (in resnično bom Very Happy ).

Torej. iPhone sem danes dobil s servisa brezplačno. Sklepam, da pač samo zato, ker sem zatežil kot konj in se niso več želeli ukvarjati z mano. Vsaj na VAR-MBM. Na Pro Servis se nisem več vračal, ker mi je enostavno zmanjkalo časa. Seveda upam da sem na koncu imel pač prav. Zveza potrošnikov, inšpektorat, ter skoraj 10 pravnih podjetij je že dobilo moje vprašanje glede tega (vsaj kjer nudijo brezplačno pravno pomoč Very Happy ). V kolikor se izkaže da imam prav, se bomo z Pro Servisom še slišali. Izkušnje z njimi so velikokrat slabe, kar se tiče odnosov s strankami in nisem osamljen primer. Če bi se danes bili pri njih vsaj nekako pogovarjati, bi verjetno zadevo opustil. Vendar ne, oni so nesramni in do strank ne izkazujejo nikakršnega spoštovanja. Konec koncov smo mi tisti ki jih futramo. Če bo Telekom res imel servis na EPL (kot sem slišal) bom zelo vesel. Sicer nevem kakšna bo politika pri njih, vendar do sedaj so vsaj z menoj ravnali kot se spodobi, večkrat oz. vedno. Ko smo stali v vrsti za iPad 3 so nam še piškote prinesli in vodo če se ne motim Very Happy Meni osebno se zdi, da se takih stvari ne bi smelo zaračunavat in dvomim da se jih sploh lahko,… če imaš jajca ponujati garancijski servis moraš imeti tudi jajca sprejeti nek riziko. Pro Servis pač ni pripravljen na to…. važno da se išče luknje in načine kako oskubit stranke. Z Appla so mi danes odpisali, da njihova praksa ni taka, da bi se diagnostike zaračunavalo, če pa to zaračunavajo drugi pa ne vejo, ker niso Apple. Piše še, da Apple diagnostike v nobenem primeru ne bi zaračunal.

Bomo videli kakšne odgovore bom dobil s strani ZVP in ostalih,… če se izkaže da nisem imel prav in to lahko zaračunavajo pa “bože pomozi” al kako se že reče, nas bodo pač še tukaj skubili. Se mi pa sigurno ne zdi fer. V tem primeru se bom šel morda tudi opravičit na VAR-MBM, vendar dvomim da bi me še kdaj sploh radi videli Very Happy

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #79   Objavljeno 02.12.2013 20:35:47
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ampak kolikor koli Slovensko se sliši, lahko se kregaš, težiš, uveljavljaš svoj prav ali neprav, polemiziraš se mučiš za 25€... nekako pa ne opazim ali si rešil problem, težavo, okvaro ali ne?

Dejstvo da po tvoje nisi, dejstvo kakor pravi Pro servis pa težave nisi imel. Izid?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.10.2011
Prispevkov: 749
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #80   Objavljeno 02.12.2013 21:07:28
Re: Telemachov Iphone 4S
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Ampak kolikor koli Slovensko se sliši, lahko se kregaš, težiš, uveljavljaš svoj prav ali neprav, polemiziraš se mučiš za 25€... nekako pa ne opazim ali si rešil problem, težavo, okvaro ali ne?

Dejstvo da po tvoje nisi, dejstvo kakor pravi Pro servis pa težave nisi imel. Izid?


Ne, in točno to me pa najbolj skrbi. iPhona niso servisirali/menjali ker napake niso našli,... Je pa dejstvo da težava obstaja, ne morem pa je drugače dokazat, kot da se v trenutku ko bo slušalka spet prenehala delovati naslikam na servisu in upam, da dokler nekdo tam dejansko ne sproba slusalka ne dela. Dejansko nevem kaj naredim, ko se problem ponovi naslednjic. Da spet tvegam 25€? Najboljše kar se lahko zgodi je to, da crkne kaj konkretnega in crknjeno ostane... Drugace je isto kot da nebi imel garancije na žalost.

Me pa še zanima če nam lahko zaupaš kako poteka pregled oz. diagnostika? Se iPhone restora, pobriše, dejansko uporablja... Nek standard postopek me zanima?

_________________
 MacBook Pro  iPhone  Apple Watch 
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani