Kam peljat Maca (v garanciji) na servis?
|
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27200 |
Kraj: Medvode |
|
|
|
Prispevek: #41 Objavljeno 17.01.2009 13:32:22 |
|
MitjaP je napisal/a: | Jest: oba skupaj nimata prav - v praksi nekaj deluje, to pa še ne pomeni, da je to prav - potem pridejo pa pravniki in dokažejo, da ni prav, pol se pa ljudje čudijo..... |
Potem mi pa povej, ali se splaca kravzlat zivce zaradi takih zadev? Ce mas full prevec cajta pa denarja se mogoce...
Pravniki pa tako v takih primerih najbolje pridejo skozi... dobijo placano v vsakem primeru... ce dobijo ali pa ce izgubijo tozbo ...
Sicer smo malo zasli s teme... ampak ce je zakonsko doloceno, da ti morajo garancijsko popravilo odpravit najkasneje v roku 45 dni, potem nimas tu kaj praskat... Ce v tako igro vpletes se pravnike, se to potem zavlece se za vsaj nekaj mesecev... ali celo let...
Citiram: | To je zato, ker so vsi kot fijakarki konji in noben ne zna razmišljat s svojo glavo in izven boxa, pol moramo pa to pravniki pokazat. |
Tole si pa napisal tako, kot da ste pravniki neka vrsta nadljudi, mi ostali pa smo navadni bebci, ki ne znamo razmisljat z lastno glavo
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #42 Objavljeno 17.01.2009 13:37:15 |
|
Ne. Narobe berete tisti člen.
Tam ne piše, da ti morajo. Tam piše: če ti v 45 dne ne, potem ima kupec pravico zahtevati nov izdelek.
Določena je samo sankcija dati nov izdelek, če v 45 dneh ne popravijo.
Kakšne so pa druge sankcije v drugih primerih, pa tam ni določeno, pač pa se to določa po splošnih odškodninskih predpisih in splošnih načelih civilnega prava.
Tega namreč ne razumete. Pa saj tudi ni treba, niste pravniki.
Fijakarski konji: človeška narava je taka, da vsi radi čim bolj na easy pridejo skozi. Mi, pravniki, se venomer srečujemo s situacijami, kjer ne gre na easy skozi - ato poznamo take situacije in nas to nauči razmišljat tud onkratj svoje konfortne cone - o tem sem govoril, ne o nadčloveštvu, pač pa o življenju, ki je za nas malo drugačno.
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 01.03.2007 |
Prispevkov: 788 |
Kraj: Horjul |
|
|
|
Prispevek: #43 Objavljeno 17.01.2009 18:19:24 |
|
Zakon o varstvu potrošnikov
20. clen (1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblašceni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblašceni servis prejel zahtevo za brezplacno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Ce proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplacno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Torej - ob upoštevanju tega zakona, lahko serviser popravlja aparat 45 dni. Tako piše. In tole se ne da nič drugače razumet.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 06.03.2008 |
Prispevkov: 1463 |
Kraj: Celje |
|
|
|
Prispevek: #44 Objavljeno 18.01.2009 09:29:32 |
|
Ne napisano je dvoumno oz kako gledaš pomeni da bo sankcija če to ne naredi do takrat ne pa pomeni da lahko tako dolgo to je rok ki je absolutno pre dolg. Če pa bereš malo drugače pa lahko razumeš da ima toliko časa samo po moje temu ni tako temveč prva verzija je pa res da zelo težko kaj dosežeš potem hitreje kot je ta rok.
Recimo primer:
Moj brat je dal svoj GSM na popravilo ker mu je ves čas nagajal se ugašal ali pa se ga ni slišalo tudi zmrznil je včasih... Ko ga je dobil nazaj po točno 42 dneh je bilo napisano zvrnjena reklamacija ker je telefon polit z tekočino(verjetno z vodo) pa temu ni bilo tako, vendar kako boš dokazal če so umazani na servisih tudi če nabaviš izvedenca ne boš nič dokazal ker so telefon 100% polili oni zato ker ga niso hoteli/znali popraviti. Zanimivo je da ko je telefon prišel nazaj se niti prižge več ne...
Tako da ti ta člen ne pomaga nič... gre mogoče le za princip...
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #45 Objavljeno 18.01.2009 09:47:04 |
|
20. clen (1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblašceni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblašceni servis prejel zahtevo za brezplacno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Ce proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplacno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Laiki ne znate razlagat zakonov. Poleg tega člena je treba upoštevati tudi namen ZVPot (ki pa ni v zaščiti gospodarskega subjekta, ki stopa v razmerje do potrošnika) in splošna načela civilnega prava. Tako kot cbb razlaga ta člen, je v nasprotju z načelom vestnosti in poštenja v civilnem pravu, ker razlaga, da ima serviser pravico, ne glede na obseg te napake, izdelek popravljati 45 dni. V tem je tudi zmota cbbja, ki ni pravnik, ampak inženir.
Že besedica najkasneje, ne pomeni, da je izključena možnost, da kakšna druga pravila ali temeljna načela ne zahtevajo, da bi moral serviser napako odpraviti pred tem rokom, če je po pravilih stroke, običajih, ob ustrezni skrbnosti (skrbnost je tudi načelo civilnega prava)servisa, to mogoče.
Torej cbb. Le čevlje sodi naj kopitar.
To, kar razlaga DzaroG, je pa poskus zlorabe prava, kot so v praksi stalnica, zato smo pa tukaj pravniki, ki takšne poskuse zabijamo z macolo. Šele ko se firmo prijavi na inšpekcijo, odškodninsko toži in hkrati kazensko ovadi, če je to mogoče, se kaj zgane v pravi smeri.
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 24.11.2008 |
Prispevkov: 138 |
Kraj: Celje |
|
|
|
Prispevek: #46 Objavljeno 23.01.2009 00:15:33 |
|
To pa so dobra brezplačna pravna svetovanja!
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 05.01.2008 |
Prispevkov: 420 |
|
|
|
|
Prispevek: #47 Objavljeno 23.01.2009 08:52:47 Osebno priporočilo |
|
Sam sem imel težave z enem od vetilatorjev v novem iMacu (bil je vedno glasnejši in glasnejši). iMac je bil kupljen pri D1, a ko sem želel stvar pripeljati na njihov servis (PRO Servis), sem bil obveščen o času (14 dni da dobijo material, ker nič nimajo na zalogi), in sami so mi priporočili naj si ogledam apple.si in seznam pooblaščenih serviserjev. Tako sem iMaca peljal na servis EPL, kjer so bili nadvse prijazni (konkretno g. Dejan Zdravković). Zadevo so mi pregledali (za točno diagnozo napake), naročili material (medtem sem računalnik lahko odnesel) in me obvestili ko so material dobili. Ventilator pa so mi zamenjeli v enem dnevu. Pripeljal dopoldan, ob 12:00 je bilo gotovo. Vsekakor to ni pravilo, je pa moja osebna izkušnja s servisom!
|
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 10.02.2008 |
Prispevkov: 726 |
|
|
|
|
Prispevek: #48 Objavljeno 23.01.2009 12:54:21 |
|
boris42 je napisal/a: | bordon je napisal/a: | To pa so dobra brezplačna pravna svetovanja! |
Bi bilo mogoče marginalno sprejemljivo, če bi to bil forum pravnik.si, tukaj pa je to čisto navadno petelinjenje in še zelo nevljudno povrh. Dajte raje pisat več o strojni in programski opremi in njeni uporabi in pustite člene in pravnike tam, kjer spadajo.
LP,
Boris Herman |
Sorry, ampak nekatere uporabnike tukaj zanima tudi kako prvno vprašanje v zvezi z njihovimi Maci (garancije, reklamacije ipd), ne le kako kaj nastvait in zakaj kaj ne dela. Zato so take stvari vedno dobrodošle.
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
|
|
Prispevek: #49 Objavljeno 23.01.2009 14:04:56 |
|
jakaracman je napisal/a: | boris42 je napisal/a: | bordon je napisal/a: | To pa so dobra brezplačna pravna svetovanja! |
Bi bilo mogoče marginalno sprejemljivo, če bi to bil forum pravnik.si, tukaj pa je to čisto navadno petelinjenje in še zelo nevljudno povrh. Dajte raje pisat več o strojni in programski opremi in njeni uporabi in pustite člene in pravnike tam, kjer spadajo.
LP,
Boris Herman |
Sorry, ampak nekatere uporabnike tukaj zanima tudi kako prvno vprašanje v zvezi z njihovimi Maci (garancije, reklamacije ipd), ne le kako kaj nastvait in zakaj kaj ne dela. Zato so take stvari vedno dobrodošle. |
Se strinjam z jakaracmanom.
Takšna svetovanja so dobrodošla, sploh ker nas trgovine držijo na dveh nogah hodeče denarnice - oz. kot "consumer" (portrošnik) in je dobro vedet, kakšne pravice in dolžnosti imamo in kaj velja za "drugo stran".
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 05.12.2007 |
Prispevkov: 89 |
|
|
|
|
Prispevek: #50 Objavljeno 23.01.2009 14:15:35 |
|
MitjaP je napisal/a: |
Laiki ne znate razlagat zakonov. Poleg tega člena je treba upoštevati tudi namen ZVPot (ki pa ni v zaščiti gospodarskega subjekta, ki stopa v razmerje do potrošnika) in splošna načela civilnega prava. Tako kot cbb razlaga ta člen, je v nasprotju z načelom vestnosti in poštenja v civilnem pravu, ker razlaga, da ima serviser pravico, ne glede na obseg te napake, izdelek popravljati 45 dni. V tem je tudi zmota cbbja, ki ni pravnik, ampak inženir.
Torej cbb. Le čevlje sodi naj kopitar.
|
Torej, dragi MitjaP. Pričakujem, da se boš držal svojega nasveta in se vzdržal vsakršnega komentiranja stvari, ki ne sodijo v pravno prakso. Akumulatorji so že ena taka stvar in prepustil nam, inženirjem, da pišemo.
Ah, ta napuh!
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
|
|
Prispevek: #51 Objavljeno 23.01.2009 14:52:17 |
|
boris42 je napisal/a: | opeter je napisal/a: | Takšna svetovanja so dobrodošla, sploh ker nas trgovine držijo na dveh nogah hodeče denarnice - oz. kot "consumer" (portrošnik) in je dobro vedet, kakšne pravice in dolžnosti imamo in kaj velja za "drugo stran". |
Pa je lahko diskusija potem vsaj na dostojnem nivoju? Tudi jaz vem kaksno stvar ali dve, ki jih vecina ne ve (glej podpis), pa me ne bo nihce pripravil do tega, da bi ljudi okoli sebe oklical za nevesce laike.
LP,
Boris Herman |
S tem se seveda strinjam.
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 13.09.2007 |
Prispevkov: 53 |
Kraj: Novo mesto |
|
|
|
Prispevek: #52 Objavljeno 15.03.2009 18:40:41 |
|
Moj MBP je v petek prišel s servisa, kjer so mu menjali Logic Board. Sedaj ne vidi (nove) serijske številke + opravit sem moral ponovno autentifikacijo iTunes računa
Čemu je temu tako?
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4758 |
|
|
|
|
Prispevek: #53 Objavljeno 15.03.2009 18:44:32 |
|
aibo je napisal/a: | Moj MBP je v petek prišel s servisa, kjer so mu menjali Logic Board. Sedaj ne vidi (nove) serijske številke + opravit sem moral ponovno autentifikacijo iTunes računa
Čemu je temu tako? |
Na servisu imajo orodje, da bi ti lahko nazaj nastavili prejšnjo serijsko številko. To orodje imam tudi jaz nekje shranjeno, vendar se ne spomnim, kje sem ga snel.
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 13.05.2008 |
Prispevkov: 1076 |
Kraj: SG-LJ |
|
|
|
Prispevek: #54 Objavljeno 15.03.2009 19:02:59 |
|
jaz sem poslal mail na mac&pc in jih vprašal če lahko prinesem macbook na popravilo, ker imam verjetno pokvarjen ventilator. nazaj mi napisejo da lahko vendar moram kljub garanciji plačati 20+ddv za ne vem kake stroške ?!
a je to ustaljena praksa?
lp,m
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 3123 |
Kraj: Lendava |
|
|
|
Prispevek: #55 Objavljeno 15.03.2009 19:10:03 |
|
Kaj pa EPL?
|
|
Stevie Jobs
Pridružen/a: 28.03.2008 |
Prispevkov: 1501 |
|
|
|
|
Prispevek: #56 Objavljeno 16.03.2009 19:02:38 |
|
makonja je napisal/a: | jaz sem poslal mail na mac&pc in jih vprašal če lahko prinesem macbook na popravilo, ker imam verjetno pokvarjen ventilator. nazaj mi napisejo da lahko vendar moram kljub garanciji plačati 20+ddv za ne vem kake stroške ?!
a je to ustaljena praksa?
lp,m |
Da. Pač manipulativni stroški, ČE nisi kupil računalnika pri njih.
Durgače pa vse pohvale in vse najboljše za Mac&PC, mojega iMaca so super poštimali in hitro.
!LP
|
|
Jabi
Pridružen/a: 28.05.2009 |
Prispevkov: 7 |
|
|
|
|
Prispevek: #57 Objavljeno 28.05.2009 10:01:37 |
|
Zivjo,
zanima me, kako je z servisom v garancijskem roku, ce kupis Maca v tujini (recimo v UK na laptops direct)?
Ga lahko neseš na servis v Slo in ti se vedno upostevajo garancijo?
Thnx za odgovor.
|
|
Jabuček
Pridružen/a: 13.09.2007 |
Prispevkov: 53 |
Kraj: Novo mesto |
|
|
|
Prispevek: #58 Objavljeno 28.05.2009 10:03:17 |
|
dAhlila je napisal/a: | Zivjo,
zanima me, kako je z servisom v garancijskem roku, ce kupis Maca v tujini (recimo v UK na laptops direct)?
Ga lahko neseš na servis v Slo in ti se vedno upostevajo garancijo?
Thnx za odgovor. |
naj bi imeli mednarodno ali vsaj EU garancijo as far as i know?
|
|
Jablanator
Pridružen/a: 21.06.2009 |
Prispevkov: 84 |
Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Prispevek: #59 Objavljeno 21.06.2009 17:31:52 |
|
MitjaP je napisal/a: | Jest: oba skupaj nimata prav - v praksi nekaj deluje, to pa še ne pomeni, da je to prav - potem pridejo pa pravniki in dokažejo, da ni prav, pol se pa ljudje čudijo....
To je zato, ker so vsi kot fijakarki konji in noben ne zna razmišljat s svojo glavo in izven boxa, pol moramo pa to pravniki pokazat. |
Mitja, v bistvu bi vsem pomagal, če bi opisal en svoj primer. Lahko s konkretnimi podatki lahko pa tudi z izmišljenimi. Če te prav razumem, si šel v civilno odškodninsko tožbo, kjer je treba toženemu dokazati, da je malomarno opravljal delo (servis) in s tem povzročil nerazumno dolg rok popravila?
|
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 09.09.2007 |
Prispevkov: 1175 |
Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
|
|
Prispevek: #60 Objavljeno 21.06.2009 18:38:37 |
|
Pravnik = Superman?
|
|