Jabuk
itunes zmrznejo
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 20.07.2007
Prispevkov: 30
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 30.07.2007 08:09:28
itunes zmrznejo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Zakaj se mi dogaja da pri sinhronizaciji zmrznejo itunsi. To se je zgodilo tudi ko sem imel prazen library, ker sem hotel izbrisati vse datoteke na ipodu.

Kakšna ideja?
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 22.08.2007
Prispevkov: 9
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 10.09.2007 17:09:34
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
no jz nism hotla odpirat nove teme.Problem je da mi je iPod nano zmrznu 2 mesca po nakupu potem še enkrat po 2 mescih, zdej mi pa je po enmu mescu. a je najbolš ga potem nest na servis oz. če ma gdo še te težave naj pove. no potem počakam da se sprazni baterija in potem dela normalno. hvala
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 21.04.2007
Prispevkov: 1036
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 10.09.2007 17:20:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kar nesi ga na servis. Ce bi ga vsakic do zdej pa ti nebi odpravil, pol bi zdej ze dobila novga. Ce ti namrec ne odpravijo napake v 3 poskusih, 4. dobis nov izdelek iz aktualne linije Very Happy
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 22.08.2007
Prispevkov: 9
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 10.09.2007 18:09:47
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
hvala..dubla bom nouga..yey Razz Very Happy
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 10.09.2007 18:13:33
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
yurry je napisal/a:
Ce ti namrec ne odpravijo napake v 3 poskusih, 4. dobis nov izdelek iz aktualne linije Very Happy


Tole velja le za avstrijske servise in druge v tujini (zahodni Evropi). Pri nas to ne velja!
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 21.04.2007
Prispevkov: 1036
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 10.09.2007 19:13:44
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Aja? Se en primer balkanske logike?
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 07.08.2007
Prispevkov: 63
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 10.09.2007 19:29:02
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
MitjaP je napisal/a:
yurry je napisal/a:
Ce ti namrec ne odpravijo napake v 3 poskusih, 4. dobis nov izdelek iz aktualne linije Very Happy


Tole velja le za avstrijske servise in druge v tujini (zahodni Evropi). Pri nas to ne velja!


Mitja, v veliki meri je to odvisno tudi od kupca. Avstrijski kupci precej bolje poznajoo svoje pravice kot naši, zato jih prodajalci niti ne "preizkušajo" toliko kot pri nas. Žalostno je, da se naši prodajalci niti zavedajo ne, da je pravzaprav od njih v največji meri odvisno, ali se bo kupec še vrnil ali ne.

Jaz sem kupil računalnik pri Istyl-u. Imac 20", vendar star model. Ko sem ga kupil, še niso imeli novega cenika, zato je bil precej drago, dražji od novega. Vendar je v novem ceniku Apple IMC, ki velja tudi za Istyl-e že od 15.8.07 (cenik je objavljen pozneje) maloprodajna cena za tovrstni iMac 1.277 EUR, kar pa je celih 228 EUR manj. Takoj po moji urgenci so mi poslali dobropis.

Pravzaprav bi bilo korektno, da bi oni sami ugotovili preveč zaračunano blago. Ampak, ko sem interveniral, so mi vseeno takoj priznali razliko. Od Appla pričakujem tudi uradni odgovor glede politike softwarea. 22.8. ko sem jaz kupil računalnik, je Apple že dobavljal iLife 08 kot standardno opremo. Me prav zanima, ali je opremljanje s starim softwareom posledica Applove politike ali nesposobnosti trgovcev...

Kupci smo tisti, ki šolamo prodajalce. Če smo venomer in vsepovsod zadovoljni... potem ne smemo pričakovati, da se bodo prodajalci spremenili na bolje kar tako, sami po sebi. Saj smo zadovoljni, a ne??? Vsaj tako delujemo v trgovini. Šimfanje zunaj trgovine pa ni izražanje naših želja. Jajca je treba meti pri trgovcu...

Very Happy
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 10.09.2007 20:02:07
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Največ od njihovega dobavitelja. Če on ima politiko zamenjave ob 4. popravilu ali ne. Apple IMS Slovenija nima. Zato tudi ne bo noben slovenski prodajalec menjeval. Tisti, ki pa bo zamenjal, bo pa prodal zadevco sigurno naprej. zamenjali bodo tako ali tako v SLO samo, če se napaka res ne da drugače odpravit.

Ko bi ti vedel, kako je, če se na forumih pišejo negativne in hkrati resnične stvari o njih. Tako to prebere več kupcev in ima večji učinek. Tega se zelo bojijo, zato so še toliko bolj previdni.

En nezadovoljen kupec, pripravljen deliti svojo negativno izkušnjo, naredi veliko več škode kot 1000 zadovoljnih. Zat se morajo truditi, da bodo vsi vsaj zadovoljeni v svojih minimalnih zahtevah. Je pa res, da imajo nekateri višja, drugi pa manjša pričakovanja. Zatorej: standardi odpadejo.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 22.08.2007
Prispevkov: 9
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 10.09.2007 21:28:31
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ja kaj naj zdej.ga nesem nazaj?in če bo še naprej zmrzoval kaj potem?lahko dobim novega? :shock:
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 07.08.2007
Prispevkov: 63
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 11.09.2007 07:54:09
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Danes sem dobil odgovor od Apple IMC. Trgovec pri iStyl-u mi je napačno tolmačil, saj imam pravico do nadgradnje.

Dobro, nadgradnja pri nas stane skupaj z DDV 20 EUR (jaz sem davčni zavezanec), vendar je to še vedno veliko manj, kot če bi kupoval paket za nadgradnjo. Nadgradnja velja samo za nove računalnike, ki vsebujejo iLife 06 in se prodajajo v času, ko je že na trgu iLife 08.

Very Happy
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 07.08.2007
Prispevkov: 63
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 11.09.2007 08:06:19
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
appleček je napisal/a:
ja kaj naj zdej.ga nesem nazaj?in če bo še naprej zmrzoval kaj potem?lahko dobim novega? :shock:


Ja seveda odnesi. Saj je zato garancija. In če ga ne bodo mogli popraviti, ga bodo morali zamenjati.

Da ne bo pomote. Veliko pravic kupcev in obveznosti prodajalcev je zapisano v Obligacijskem zakonu, ki je po svoji vsebini svetovni zakon, v Nemčiji se ne razlikuje bistveno od istega v Sloveniji. Dobro, Obligacijskega zakona ne poznaš, vendar tvoje pravice, pravice kupca ostanejo neodvisno od Appla ali kogarkoli kot dobavitelja že. In potem jih uveljavljaj!!

Very Happy
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 11.09.2007 08:57:43
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
artist je napisal/a:
Da ne bo pomote. Veliko pravic kupcev in obveznosti prodajalcev je zapisano v Obligacijskem zakonu, ki je po svoji vsebini svetovni zakon, v Nemčiji se ne razlikuje bistveno od istega v Sloveniji. Dobro, Obligacijskega zakona ne poznaš, vendar tvoje pravice, pravice kupca ostanejo neodvisno od Appla ali kogarkoli kot dobavitelja že. In potem jih uveljavljaj!!


To je moj poklic. Pa ne samo v OZu tudi v ZVPot (Zakono o varstvu potrošnikov); in celo primarno v tem, v OZ pa le subsidiarno.

Se pa obligacijske norme vseeno razlikujejo v Nemčiji in Sloveniji. Predvsem v delih, ko gre za obveznosti oz. pogoje uveljavljanja. Naš, slovenski, pa je zaradi tradicije še najbolj navezan na ODZ (ABGB), ki je nekdanji Avstro-Ogrski obligacijski zakonik. Avstrijski, danes, se že nekoliko razlikuje.

Problem je drugje. Lepo in prav, ko vse piše v zakonu, vendar trgovci v trgovinah niso izobraženi ljudje, zato njemu OZ nič ne pomenu. Pomeni pa mu beseda nadrejenega. Problem je torej pri izvajanju. Velikokrat celo nadrejeni in firme pri usposabljanjih napačno učijo svoje prodajalce. In ničkolikokrat sem bil že v situaciji, ko bi bilo potrebno za razrešitev poklicati kar tržnga inšpektorja. Pa ne, da bi to v konkretni situaciji kaj zaleglo, ker inšpektor pač ne rešuje konkretnih sporov, ampak zato, da bi jih bilo vsaj stran tiste globe, ki jim jo lahko izreče. Seveda govorim tu zdaj na splošno, ne le za Apple in ne le za IT produkte.

Ko rečeš: "Potem jih uveljavljaj," to v končni fazi pomeni tudi sodno pot, kot edini način rešitve spora med dvema sprtima stranema. Seveda so tudi tu pogajanja, ampak velikokrat naletiš na steno - nikakršne pripravljenosti za pogajanja, kaj šele izvrševanje OZ.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 22.08.2007
Prispevkov: 9
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 11.09.2007 19:59:03
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
no useeno hvala:D
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 13.08.2006
Prispevkov: 12
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 14.09.2007 19:55:21
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jou. Ne spada cist pod to temo, ampak da ne odpiram nove:
zadnjic sem si nalozila iTunes 7 in dons odprem program - ni playlist Confused samo ena od miljonih, ki sm jih mela, je ostala. Kako jih lahko dobim nazaj in kaj se je zgodil?
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani