http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=7450
Tema je odprta z namenom komentiranja članka, ki se nanaša na servisiranje Apple izdelkov in se nahaja na naslovu Servisiranje pri nas in v tujini | |||||||
|
|||||||
|
|||||||
Pa sedaj? |
|||||||
Zdaj pa je Nadomestni računalnik za čas servisiranja so definitivno dobrodošli. Jaz si kot novinar tako rekoč ne morem "privoščiti" servisa (čeprav mi nagaja power button na Mac Booku in je računalnik pač v sleepu ta čas), ker enostavno ne bi mogel pogrešiti računalnika za več kot nekaj ur. In ker imajo servisi (na splošno) navado, da se računalnik nekaj časa medi pri njih, preden se ga lotijo - no izjema je kolega, ki ima servis za PC-je in se mojih PC težav loti takoj - ampak verjetno je krivo to, da se poznava. Delovanje servisov me še najbolj spominja na to, kot če bi šel k zobarju, pa mu pustil glavo nekaj dni v ordinaciji, da bi on v miru popravil. |
|||||||
Prvič je šlo za okvaro matične plošče in baterije, ravno ta teden pa moj PB prestaja servisiranje v Avstriji. verjetno gre za isti problem. Bedno je, ker v kolikor se ti pripeti okvara strojne opreme, si v godlji. |
|||||||
sej pri nas ti ravno tako morajo zamenjati stvar ce je 3x na servisu za isto zadevo. drugace pa pri nas me moti edino ker se ni applecare uveden drugace pa nimam z servisom nic negativnega. prej obratno lp Avi |
|||||||
Resno? Super! Meni so z iStyla sicer neuradno rekli, da tega pri nas ne počnejo. Če počne pa kdo drug, te pa prosim, da napišeš kdo, da bodo uporabniki vedeli. Bi bilo super! |
|||||||
Pa tudi ko pogledaš na websajte, ki spremljajo defekte na Apple računalnikih je teh - glede na ceno in renome znamke - rahlo preveč. Lahko se tolažimo, da so Kitajci krivi, ker sestavljajo Mac-e in zraven jejo rižev narastek, pa tu in tam kakšno riževo zrno zaide v Mac-a. No, je pa zato vsaj softver stabilnejši od Winsow. |
|||||||
Ja res je, dokler nismo imeli Intel procesorjev - ali še bolje rečeno, dokler ni bilo G5 procesorjev, je vse delovalo zelo stabilno, kar se tiče hardware-a. |
|||||||
Ker sem ravnokar kupil eno rabljeno Dual G5-ko in čakam da jo dobim iz Nemčije. |
|||||||
Imam starejšo serijo belega macbooka, kateremu se je razbarvalo ohišje (wrist pad). Sicer v precej blagi obliki in ob močni svetlobi skoraj nevidno, ampak vseeno izgleda grdo, sploh ob slabši svetlobi. Poleg tega sem enega od teh "madežev" drsal z rumeno krpo in vse skupaj še bolj pokvaril. Ampak to ne bi smelo vplivati na servis, ker to ni edini madež. Nesel sem ga na FMC (kjer sem ga kupil), pa sem čakal skoraj en mesec, da so mi rekli da ne morejo tega zamenjat, ker uradni "exchange program" tega ne priznava (in res macbooka sploh ni na seznamu). Še dobro da sem se zmenil s serviserjem da ga ne pustim tam. Priznava pa to napako apple na njihovi strani, vsi ljudje na apple discussions so rekli, da so jim zadevo brez problema menjali. Mi smo pa očitno še vedno na balkanu. Pisal sem tudi na m-store, pa nisem dobil odgovora. Tako da zdaj niti ne vem ali bi sploh še šel do kakšnega servisa vprašat, ker se mi zdi da poznam zgodbo in da so vsi slovenski serviserji isti. Se motim? Imate kakšno idejo kaj in kako? hvala, lp matej |
|||||||
M-store je postal zelo slabo odziven po mailu - predlagam, da jih pokličeš - odlično bi bilo, če bi znal nemško, angleško govori tam smao eden pa tudi ne najbolj tekoče. |
|||||||
|
|||||||
Skratka, MacBook Pro (Core Duo) se mi je pokvaril (zaslon je nehal delat, prav tako zunanji). Po 37 dneh sem ga dobil popravljenega, vendar sem opazil, da se je pojavila nova napaka, ki je prej ni bilo - ventilator je stalno delal s polno močjo. Spet sem ga dal na servis in ker je skupaj preteklo 45 dni, sem dobil nov prenosnik (Core 2 Duo). Vmes so mi dali nadomestni računalnik, vendar so mi ga obljubili le za 5 dni. A sem si potem pogledal zakonodajo (vsem priporočam, da si preberete 20. člen ZVPot) in spoznal, da mi nadomestni računalnik, če mi ga že dajo, morajo dati do konca servisa. Če pa ne, pa so mi dolžni povrniti nastale stroške (id est plačati najemnino nekega drugega prenosnika). Žal sem to spoznal relativno pozno, tako da sem bil prva dva tedna brez računalnika. Vmes so bile še nekatere druge zafrkancije, o katerih se mi zdaj ne da razpredat, ker sem vesel, da je končno zgodba mimo. Vsaj za zdaj (knock, knock). |
|||||||
Torej ti si tisti fant z očali, ne? Matjaž... ermm, priimka se ne spomnim Ja, žalostno je, da ljudje ne poznajo svoje pravice (in dolžnosti), to pa potem lahko trgovine dobro izrabijo. |
|||||||
Ja, očalar tu. |
|||||||
Se opravičujem za off-topic: sem pa, tak kot ti, Prekmurec. |
|||||||
G5-ke so bolehale za par problemi... sploh DC 2.3, kjer je bila menda pri napajalniku neka serijska napaka... na nekem francoskem siteu sem prebral da je neko podjetje kupilo 12 G5 DC 2.3 in so jih skoraj polovico "uničili" že prvi dan, ostale pa v roku enega tedna... Krivi naj bi bili napačni vijaki (oziroma poškodba ohišja napajalnika) in posledično neka napetost tam, kjer je ni treba, kar je pripeljalo do sivega dima iz napajalnika - ta je bil uničnen, pri posameznih mašinah pa je šla še mamaplata. Tudi kolega je kupil 2.3 DC in mu je crknil napajalnik. Sam imam DP1.8 in DC 2.0 in obe delata b.p. O.k., doživel sem par grey-screenov. DP 1.8 je to prebolela po cca. dveh tednih od nakupa, DC 2.0 pa je v enem letu delovanja zablokirala samo enkrat. Uporablja pa jo sodelavec, tako da ne vem točno, kaj je počel z njo. Od takrat je cca. 2 tedna in dela o.k. Se pa strinjam, da je mac super, dokler je vse o.k., čim pa nekaj crkne, traja.... traja... traja... Sam ves hardware kupujem že leta pri istem prodajalcu in ko se mi je nova DP 1.8 obešala, mi je že po telefonu zagotovil, da lahko TAKOJ dobim nadomestno mašino. Česar pa potem sploh ni bilo treba. Torej, kvaliteta servisne usluge je žal precej odvisna tudi od osebnega poznanstva/izkušenj/potrošnje... V agenciji, kjer sem delal pred leti smo vse kupovali pri istem človeku in večkrat je priskrbel nadomestne mašine. Bili smo precej velika stranka (mislim, da 12 macov), torej dovolj pomembni zanj, da se je potrudil za nas... in to "dediščino" nosim s sabo še danes. |
|||||||
mathjazz, lep pozdrav tudi nazaj. Verjetno si zdaj v Ljubljani, ne? |
|||||||
Trenutno ne, ker je vikend. Morebitno nadaljevanje pa na private, drugače naj banajo. |
|||||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |