Apple losing their sh*t? | |||||||||
DVI (in podobna varianta ADC -> Appleov lastniški priključek) je bil (umetno?) omejen pri prenosu/osveževanju (razen Dual Link različice), zato so postopoma prešaltali na HDMI in Displayport. Predvsem pa kakšen Radeon HD 2400/2600/PRO ali pa Geforce 7300 je neprimerno hitrejši od starega Radeon 9000 ... Vraga, še prve generacije Intel iMacov, ki so imele npr. Radeon X1600, so bile nad tem. https://everymac.com/systems/by_processor/intel-core-2-duo-macs.html Dobro, kakšen Intel GMA 950 ni bogve kaj, vseeno pa je lahko navzven preko VGA pumpal visoke frekvence za 2D sliko, če je le ekran to zmogel prikazat. |
|||||||||
Teb še vedno ni jasn da frekvenca osveževanja na zaslonu ni enaka številu sličic, ki jih pljune ven grafična. Ja v idealnih pogojih sta enaki ali če vklopiš v-sync, drugač pa imaš ti lahko 1000Hz monitor in navadno grafo, ki ti bo pljunila ven max 60fps, bo isto, kot če bi imel samo 60Hz monitor z razliko, da bo samo na monitorju manj "sence", ker bo imel zaradi višje frekvence manjši gostinh oz. nižji odzivni čas na pixlu. S tem, da večina teh moniorjev, ki ima 1ms kao "odzivni čas" je to navadn bullshit oz. to reklamirajo gray-to-gray ozdivni čas, ki pa ni enako kot black-to-white. Sam imam 60Hz monitorje, grafične so D500. Odprem večji projekt v Sketchu, illustratorju, photoshop-u, afte effects, skoraj katerikoli game. FPS-ji padejo, frekvenca na monitorju ostaja 60Hz, zadeva dela zelo zatikajoče oz. včasih gledam cele diapozitive ker frejmi padejo pod 10fps. Ipad, ima 120Hz zaslon in custom grafična jedra, odprem tam program, vse dela smooth kot puter, zelo verjetno frejmi ne padejo nikol na manj kot 60fps. To je bistvena razlika. Sam mac je sposoben poganjat tud 144Hz monitor, ampak kaj mi to pomaga, če grafična komajda zmore folk fps-jev, ko sem na dekstopu v programih/igrah bom pa kaj? Gledal diapozitive še naprej? Pejt si mal prebrat kaj so fps-ji in kaj frekvence monitorjev in kako so zadeve odvisne ene od druge. To, da pa programi ne laufajo več tekoče na 6 let in manj kot 1 leto stari mac mašini pa nisem jaz kriv. Tud tale radeon 5500M ni ne vem kaj prida, mogoče ak nekje 50% hitrejši kot tale D500, pa še ta se včasih matra. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||||
si poskusil odpreti isto igro, grafiko (v SketchUpu) na iPadu? Imam občutek, da primerjaš hruško s pomarančo. |
|||||||||
Frekvenca osveževanja = število sličic (v 2D okolju, ki ga omenjaš). Kot rečeno, grafične kartice so že 20 let nazaj bile sposobne sproducirati frekvence krepko nad 100hz.
Če ti računalnik počasi odpira projekt oz. je manipulacija z določeno grafiko počasna je to nekaj povsem drugega. Problem je, da ti mešaš stvari. Tukaj ni bottleneck grafična kartica, ki ne bi bila sposobna izrisati dovolj sličic na sekundo, ampak CPU, ki sličic ne zmore servirati grafični kartici dovolj hitro, ali pa mogoče pomanjkanje RAMa, prepočasen disk... Če se vrnemo na začetek. Pod črto je iPad še vedno DALEČ od zmogljivosti solidne moderne grafične kartice. S CPUji je podobno. A12 konkurira nekaterim mobilnim CPUjem, ampak zaenkrat ni niti približno konkurenčen niti mid-range desktop procesorjem.
Ne vem katerega mac proja točno imaš, ampak trashcan že ob izidu ni bil ravno bliskovito hiter, sploh osnovne varjante so bile katastrofa, sploh single core performance je obupen na teh xeonih. Meni se ne zdi ravno čudno, da po 6 letih zadeva dela počasi. |
|||||||||
To je tko dvoumno zapisano.. Ker ko grafi zmanka njenga rama bo fps drop..tko da je lahk tud grafa bottleneck... Mislm ugotavlat prek foruma kaj je bottleneck je bl k ne ugibanje.. _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Sej to mu človek razlaga, pa še kar ne dojame, da ja na dekstopu grafična čoha jajca in lohka butne ven 1000fps. Odpreš program/game, pa se userje na okol 10fps. Sicer pa glede performance-a gpujev na novem apple siliconu: https://www.youtube.com/watch?v=bQMkOKdRZ1M V bistvu bo zadeva že v začetku zelo verjetno peljala scat marikatero grafično in to ravno zaradi tega kar sam pravim da bo največji boost: unified memory. Zelo verjetno bo zadeva hitrejša v A14 kot je trenutno Radeon 5500M, ki jo imam v prenosniku, tako da že najcenejši mac mini zna biti performančno precej boljši, ta pa 100% ne bo več kot 2k evrof. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||||
Še vedno mešaš 2D in 3D |
|||||||||
očitno morejo biti samo naši komentarji striktni
na spletu se ponavadi sličice enači z FPSJi , ekrane pa z frekvenco. Tehnologije v ozadju pa poskrbijo za == aka vsync , adaptive itd.. Nummy k boš mel manj sličic reci naglas: jebote spet ta frequency drop _________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||||||
Mene še vedno zanima kako izgleda ta situacija z manj sličicami. Resno, nisem še doživel niti slišal za to, Nummy pa tudi še ni jasno povedal v kakšnem scenariju se mu to dogaja. |
|||||||||
|
|||||||||
No pol pa sploh nimaš kaj sodelovat tu, če ne veš o čem se govori... _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||||
Če bi mi cel računalnik štekal, potem bi mi tud video/muzka/kaj drugega zaštekalo, tako pa se dogaja samo s sliko. Torej grafična. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||||
|
|||||||||
Na enem (levo) je 12 sličic na sekundo (skoraj diapozitivi), na drugi je tekoče, ker je okoli 30 sličic oz. več. Seveda pa gra v tem primeru za računanje 3D elementov/trikotnikov. Ni to "navadna" 2D slika. |
|||||||||
|
|||||||||
_________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |