iPhone servis SLO | |||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Hvala |
|||||||||
Najprej poskusi s "force restartom" ... Kako? Odvisno od tega, kateri telefon imas... ce je recimo iPhone X ali kaksen drug, ki nima pravega HOME gumba je postopek sledec: 1. kratek pritisk na tipko za povecanje glasnosti 2. kratek pritisk na tipko za zmanjsanje glasnosti 3. drzis pritisnjeno tipko za vklop/izklop dokler se ne prikaze jabolko (kaksnih 10 sekund) ... Pri iPhone 7 in 7 Plus drzis tipko za zmanjsanje glasnosti in tipko za vklop/izklop kaksnih 10 sekund (dokler se ne pojavi jabolko) Pri modelih s fizicnim HOME gumbom (iPhone 6s in starejsi) pa samo drzis tipko za vklop/izklop in HOME gumb kaksnih 10 sekund ... https://support.apple.com/sl-si/guide/iphone/force-restart-iphone-iph8903c3ee6/ios Ce to ne pomaga, pa na servis. Kateri? Tisti, ki je napisan na garancijskem listu... ... Za Telekom se mi zdi, da je to ravno EPL ... |
|||||||||
|
|||||||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||||
Pac zadeve ponavadi kar naenkrat crknejo ... Tudi na tla lahko padejo kar naenkrat... Nevem, kaj tukaj ni jasnega ... Za to pa so servisi... |
|||||||||
Prvo kar sem opazil, da ne klikne lepo ko ga priklopiš na polnjenje. Žena in sin sta ga oddala na A1 z garancijskim listom, čeprav je telefon že leto in pol star. A1 ga pošlje na Emonagram in nas opozorijo, da moramo izklopiti find my iphone. Ker drugače ni šlo, sem se na applovi spletni strani prijavil z sinovim IDjem in to "kao" izklopil. Napisal je, da takoj ko telefon dobi povezavo s spletom bo izklopljen. Čez nekaj časa pride telefon popravljen brez da bi kaj zaračunali. Naj bi tista luknjica za filat bila zapacana s svinjarijo iz žepa in da so to očistili. Seveda so zaradi tega telefon dali na tovarniške nastavitve, kljub temu, da v nadaljevanju povejo da je izklop find my iphone bil neupešen. Zaradi čiščenja luknjice oni izbrišejo telefon???? Prvo kar sem naredil sem seveda priklopil kabel za filat in ugotovil da vibro še vedno poka namesto vibrira. Da tega niso opazili in poklicali če še to popravijo?! Čudno res... Žal, žena in sin pri oddaji telefona nista povedala za ta problem, pa vseeno. Vsak normalen serviser bi to slišal in poklical. A ne..... oni so telefon postavili na tovarniške nastavitve zato ker so tisto umazanijo iz tiste luknje očistili. Seveda sem takoj naslednje jutro osebno odnesel telefon na isti servis i rekel da še ta vibro pogledajo. Telefon je bil v enakem stanju kot so ga imeli dan prej (tovarniške nastavitve) Kmalu zatem dobim SMS da moram izklopit find my iphone drugače ne bodo začeli popravilo. Pa kako? Dva dni prej so ga pa resetirali zaradi nekaj umazanije kljub temu da find my iphone ni bil izklopljen? Povem mu, da je telefon nespremenjen in da je isti kot so ga imeli pred dvema dnevoma na servisu! Ne ....čist odvraten glas, aroganten ....ful pameten...groza. Še dobro, da je sin že imel drugega X-a in da je z pomočjo applove podpore po telefonu to nekako ugasnil. Potem kličejo .....da je vibro za zamenjat in da najprej plačamo, šele potem bodo začeli popravilo. Povejo da je to 80 € Sem vprašal kako prvič niso nič zaračunali in zakaj so upoštevali garancijo kljub temu da je telefon star leto in pol? Da ne ve, da so najbrž serviserji nekaj pomešali, da so se zmotili....in ne vem kaj. V glavnem ker so že naredili diagnostiko in ker bi že zaradi tega vzeli 15-20€ sem se odločil plačati predračun. Drugače bi jih nekam poslal in vzel telefon nazaj. To je prvič in zadnjič da jim zaupam popravilo. Mene ne vidijo več tudi če bom imel garancijo ...majke mi. Mu povem da sem se iz Jesenic pripeljal samo zaradi tega, on mi pove da mu je vseeno tudi če sem čez cesto doma. Grozen odnos... Tam na Vodnikovi je en servis kjer sem vedno imel dobre izkušnje. Če ne bi žena in teli iz A1 čarali z to garancijo bi vse to zrihtal za drobiž in v enem dnevu. Ajd žena ....to mi je še nekako jasno, ampak da na A1 ignorirajo to, da je telefon leto in pol star.... to pa ne razumem. |
|||||||||
_________________ Don't forget to takeout profits! |
|||||||||
Dobro, da sem imel za vsak slučaj naštimano kot rezervo "staro dobro budilko, ki nikoli ne zataji, drugače bi še zamudil v službo Uglavnem, odnesel sem ga na Telekom, saj je bil še v garanciji in dobil novega po približno enem tednu z novo eno letno garancijo.
_________________ I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way. ___________________________ iPhone 15 Pro Macbook Air M2 Apple Watch 7 45mm Red Apple Airpods 3 |
|||||||||
Drugega uradnega servisa ni v Mb ali? |
|||||||||
iStyle je zaprl v Mariboru... mislim pa da "uradnega" servisa oz. njihove izpostave v Mb ni več. _________________ iPhone 14 128 GB | Watch series 5 44mm | Macbook 13" M1 2020 256 GB | Airpods Pro | Homepod Mini | AirTags <3 |
|||||||||
Ob vsakem popravili, ne glede na to kaj se dela, je potrebno aparat Restorati, taka je najbrž Applova direktiva...
Za čisčenje konektorja ni potrebno naročiti rezervnih delov, za menjavo vibre, pa je, tako da je potrebno izklopiti Find my iPhone za potrebe naročila rezervnih delov.
Čisčenje so ti naredili verjetno zastonj, ker s tem praktično ni stroška, rezervnih delov pa niso naročili zastonj, ker jih vibra stane... _________________ Apple Watch Ultra iPhone 15 Pro Max Macbook Air 13 M3 Apple Airpods Pro |
|||||||||
|
|||||||||
Je imel kdo taksne izkusnje? Zakaj ne dajo novega telefona zapakiranega v škatli, kot je to pri drugih ponudnikih? Lp |
|||||||||
Pri uveljavljanju stvarne napake servis izda samo mnenje, vse ostalo se naprej dogovarjaš s trgovcem kjer je bil telefon kupljen. |
|||||||||
Verjetno je bil tvoj prvotni telefon kupljen takoj prvi dan prodaje (20.9.2019) ... in online pregled pri Applu vedno prikaze garansijo tega telefona, tudi ce je zamenjan z novim ... Zato pa dobis poleg garancijski list, s katerim uveljavljas garancijo pri zamenjanem aparatu, ce je seveda kupljen uradno v Sloveniji ... In kolikor vem, obnovljenih telefonov pri nas uradno ne dobis... Edino ce kaksen prodajalec sam to dela na lastno pest ... |
|||||||||
Ona se je odločila za jamčevalni zahtevek, ne za garancijo. Sicer se je pa meni ta Applova garancija enkrat podaljšala za eno leto (iPhone 6), čeprav sem ga kupil v tujini, garancijo pa uveljavljal v Sloveniji. |
|||||||||
Očitno Sgerm dela na svojo pest, ta telefon sem seveda dala nazaj in zahtevala nov telefon, kakor sem izrazila tudi ob obveljavljanju stvarne napake. Oni so ga sedaj z pojasni poslali nazaj na servis. Klicala sem Epl in telekomov reklamacijski oddelek kjer so obojni rekli, da mora novi aparat dati prodajalec in ne servis. Tukaj nekaj hudo smrdi.. baje da dobim odgovor v ponedeljek, ce ne bo nic iz tega ponovno zahtevam nov telefon, saj je ze vec kot 8 dni od uveljavljanja stvarne napake, ki je bila tudi priznana glede na to da je imel telefon softwear napako, ter je bilo napisano na poročilu: menjava aparata. Ko pa hocem jasne odgovore kaj se dogaja se pa samo zgovarjajo en na drugega. Pocakam kaj bo v ponedeljek, drugace sledi prijava na tržni inspektorat, ker so mi spili vse zivce. |
|||||||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |