HoT mobil | |||||
|
|||||
Saj tja spadam. 070 prenesena vsake par let. |
|||||
pred kratkim sem prešaltal na novega slovenskega operaterja - HOT (Hofer) in od takrat dnevno prejmem nekaj sporočil v obliki: REG-RESP? v=3;r=1830417090;n=+386XXXXXXXX;s=0259C50431FFFFFFFF38704949E504F32EF648A332CAC067BDB978A911 Tam kjer je XXXXXXXX je moja telefonska sicer.. in zadevo sem guglal z frazo REG-RESP? in tudi z frazo imessage naletel sem na sledeče rešitve: Splošna rešitve (zelo dobre): https://www.igeeksblog.com/fix-imessage-waiting-for-activation/ In tole rešitev ki se nanaša na podoben primer, le da je bila težava pri O2 operaterju.. https://community.o2.co.uk/t5/Apple-iOS-Devices-iPhone-iPad/iMessage-on-iOS-7-not-working/td-p/531514/page/7 Zadevi so prišli do dna nekje na 7 strani.. Vendar catch je v tem, da oni rešijo zadevo tako da od O2 program TUGO izbrisejo in nevem kaj ne in je stvar "rešena", jaz pa na svojem telefonu nimam nikakršne aplikacije od hoferja, (sem jo tudi instaliral češ morda mi bo pomagala ampak ni bilo nobene koristi, zato sem jo zbrisal) Kličem na operaterja javijo da ni njihova težava? In da tu pa tam kdo pokliče v zvezi z isto težavo, aja pa najprej me je vprašala če uporabljam iPhone? What the fuck? Pomojem da vejo da je težava pri njih, vendar trdijo naj se obrnem na apple oni so mi pa pojasnili da so smsi ki jih prejemam verifikacijski, vendar z strani operaterja nesprejeti.. Tole je odgovor ki sem ga našel na spletu in sovpada s tem kar sem slišal z strani apple suporta: "Just had this from Apple's engineers for all those receiving random text messages from random numbers... they are Apple and this is the issue: The message the customer is receiving is the iMessage/FaceTime activation acknowledgement, sent from Apple. When activating iMessage/FaceTime, 1 silent text message for each service is sent to our activation server. The server then creates a response, which is sent as silent text message, back to the iPhone. This way, we can trace each step and see where the activation might fail. In this case, the silent SMS is received as normal SMS, visible to the customer. iOS cannot understand these SMS, as they do not contain a system trigger. These kind of activation issues are carrier related, as their carrier SMS Broker converts the initial silent SMS response to a visible one. In order to resolve this, the customer must consult the carrier and have their engineering team investigate the SMS Center. The carrier must make certain that silent SMS can pass un-altered. Apple has no control over settings on the carrier SMS Center side or other parts of the carrier infrastructure." Aja pa naj omenim da vsak tak glup sms ko ga prejme me stane 0,10€ in na dan mi gre za to bedarijo skoraj 1€.. Ima kdo iste težave oz. podobne pri operaterju HOT? Je kdo kaj rešil |
|||||
Lahko še kaj storim? Lihkar sem klical ponovno na hot in dal blokirat vsa zaračunljiva sporočila.. delavka je rekla, da so ji z tehniške podpore predlagali da izklopim iMessege in Facetime za nekaj dni (3-4) in da bo potem samodejno se to uštimalo.. aja pa vrnili mi bojo denar ki ga je ta "storitev" - preverjanje avtentikacije pojedla Upam da uštimajo to glupost.. sicer naj dopisem se svojo izkusnjo z njimi, so kar uredu, edino to me moti, da pač moraš vsak začetek meseca oz. po preteku 30 dni polniti to in o tem voditi evidenco, tisto samodejno polnjenje pa moraš imet skoz neki € na kartici da je izvedljivo, medtem ko pri ostalih operaterjih ni te skrbi. Lp |
|||||
Pri drugih operaterjih/ponudnikih tega ni bilo - prvic si dal Cancel, ce nisi rabil, in je dal mir. |
|||||
Pri meni je bila identična situacija. Telefonska v originalu 070, bila vmes na Simobilu, potem in Telekomu in na koncu Hot. Enako sem dobival ta verifikacijska sporočila, isti odgovori, isto vrnili denar. Zadevo sem na koncu rešil tako, da sem kupil drugo SIM z original Hot številko 069 in jo obdržal. Od takrat dalje dela vse normalno, tako, da definitivno je izvor problema nekje v prenašanju številk. No MMS-a z iPhona še vedno ne morem poslat. |
|||||
https://www.hot.si/tujina.html Gledam "Storitve iz Slovenije v tujino" in vidim, da v tem primeru ne veljajo vključene enote, ampak je potrebno plačati. Se pravi, če sem na SLO omrežju moram plačati za klice v EU, če pa v kateremkoli drugem EU omrežju pa lahko kličem kamorkoli v EU z vključenimi enotami? |
|||||
Vključeni so samo klici v slovenska omrežja bodisi iz omrežja HoT boditi iz omrežja tujega operaterja. Vse ostale storitve plačaš. Če rabiš klice v tujino poglej simobilov eu paket, ki ima tudi nekaj enot za take reči vključenih. |
|||||
|
|||||
Je to zdaj stvar/problem HoT omrezja (oz. kar imajo izposlovano, ce je slabse od A1 direktne ponudbe), iPhone nasploh, iPhone v kombinaciji z A1 omrezjem, ali samo moj iphone? V eni drugi temi je bilo receno, kot se spomnim, da ima iPhone tezave s kvaliteto, ce je signal svoh - vsaj pri meni v teh primerih je signal v redu, na drugi strani pa ne vem (iphoni pa tam niso bili). Jaz druge v glavnem slisim bolj ali manj OK, je pa dejstvo, da se vecino slisi tako, kot bi govorili skozi plasticen loncek (definitivno korak nazaj glede na obdobje ~2000-2011). Obcasno se najde kaksna izjema, kjer je zvok res kristalno cist. Zal izjema. |
|||||
Sem probal na neki stari Nokii, pa je bilo isto. Niso bili sposobni porihtat signala pri meni doma 2 leti, sem raje šel vstran. Sedaj na Telekomu in VoLTE lavfa, da piko na i. Zdaj dela v nulo. Nič več problemov (ja, razen če se pogovarjam s kom iz familije, ki je še na A1 in je doma, potem ga ne slišim, ker njemu ne dela). Mi je žal, da nisem tega naredo že prej, gre veliko manj živcov, kot da se jeziš, ko moreš 2x ponovit, al pa klicat. _________________ iPhone 14 128 GB | Watch series 5 44mm | Macbook 13" M1 2020 256 GB | Airpods Pro | Homepod Mini | AirTags <3 |
|||||
_________________ 15.4" MacBook Pro (late-2011), 2.2 Ghz Intel Core i7, Crucial 8GB RAM, Crucial M500 480GB SSD, AMD Radeon 6750M iPad Air 32 GB Space Gray iPhone 15 Pro 256 GB Black Titanium Apple Watch 7 Nike, 45mm Midnight |
|||||
V začetku avgusta so mi napisali, da sodelujejo z Apple, da se ta zadeva omogoči. |
|||||
nič ni novega na to temo. Jaz sem jim pisal avgusta in prejšnji teden. Obakrat sem dobil isti v naprej pripravljen odgovor. In da bodo obvestili, ko bo storitev na voljo. Sicer zelo redko rabim mms, pa vseeno, bi mi bilo ok, če bi bila storitev na voljo. Mogoče bolj kot bomo “težili”, prej bo urejeno. |
|||||
|
|||||
Moja jamra da prejme ga...ne more ga pa poslat komu ki seveda nima iNaprave in s tem imessage. Torej zanima pošiljanje mms-ja. Vidim da sploh ni možnosi vpisa podatkov za mms. Ima moznost vpisa samo mobile data, kar je se vpisan pravi APN in tudi mobilni internet deluje. |
|||||
|
|||||
A ok, hvala za info...da ne odkrivam naprej tople vode. |
|||||
|
|||||
Res nikakor ne morm stekat? |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |