Jest je napisal/a: |
Ce nimas kreditne kartice, tudi ne mores uporabljati Curve... |
Torej s kartico NLB Maestro storitev ne deluje?
Lp,
Iztok
Mastercard kartica Curve | |||||
Torej s kartico NLB Maestro storitev ne deluje? Lp, Iztok |
|||||
Saj to je ze x-krat napisano... da zaenkrat lahko povezes samo MasterCard in VISA kartice... pa se to samo tiste, ki niso predplacniske ... Delajo pa na tem, da bi dodali tudi Maestro ... https://imaginecurve.groovehq.com/knowledge_base/topics/adding-a-card-to-curve |
|||||
Meni se pa ravno Revolutov app zdi štorast - sploh ker ima na sredi ojačan gumb send/request, pa to rabiš mogoče lih enkrat na leto. Meni bi bilo bolj logično, da imaš na sredi Account ali Card, kjer vidiš detajle in transakcije. Pri slednjih pa je še to problem, ker vedno defaulta na GBP in je treba rolat proti EUR. |
|||||
Ali vam to dela? |
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Visa prepaid od NKBM preverjeno deluje. |
|||||
|
|||||
However, I can help you cancel your account and place a new order. You’ll need to log into the app and, in this order: remove your funding cards, email address and phone number from your old account before you can create a new account. To remove a funding card: - Select the card you want to delete. - Click the (i) icon below the card. - Click 'Edit' in the top right of the following screen. - Scroll to the bottom of the screen and you should see the 'Remove card from Curve' link. - Click this and your card will be removed once you have authenticated with TouchID or your app passcode. To edit your email and phone number, tap the menu button in the top left corner of the screen. Press ‘Account’ and it will show you your registered email and phone number. To free these up for a new account, follow the steps below: Email: To free up your email, simply place the word VOID in front of your email address (for example, if your email was "johnsmith@gmail.com", change it to "VOIDjohnsmith@gmail.com”). Phone number: To free up your phone number, remove the last 5 digits of the number and replace with five 0s (for example, if your number was 07425364837, change it to 07425300000). Once you enter the adjusted mobile number, the app will ask you to enter a verification code which has been texted to you. At this page, leave the app and uninstall it. Once you’ve reinstalled the app, simply log in and create a new account using your original details- without special characters. |
|||||
|
|||||
|
|||||
Da, tako je, vidi se kot debetna in ne predplačnika, tudi načeloma izgleda drugače kot ostale predplačniške. |
|||||
|
|||||
_________________ MacbookPro (early 2011): dual-core i5 2.3gzh, 8GB ram, 320GB HDD iPhone 6s+, 64 GB, iOS 10 Own (history): iPhone 4s, 32 GB, iOS 6.1.1 |
|||||
|
|||||
_________________ MacbookPro (early 2011): dual-core i5 2.3gzh, 8GB ram, 320GB HDD iPhone 6s+, 64 GB, iOS 10 Own (history): iPhone 4s, 32 GB, iOS 6.1.1 |
|||||
Pozdravljeni, nekaj pomembnih informacij glede uporabe kartice Curve, ki jih morda niste poznali. Med njimi tudi pojasnilo Jestu, zakaj je bila omenjena transakcija zavrnjena. Zaradi lažjega branja sem pojasnila zapisal v obliki Q&A. Če se vam zdijo podatki uporabni, me novi uporabniki Curvea podprite z uporabo promocijske kode RWOT8. _____ Q: Drži, da so dvigi na bankomatih znotraj iste valute brezplačni? A: NE! Vsaj ne v vseh primerih. Večina uporabnikov Curve kartic ne ve, da izdajatelj uvaja fair use politiko. To pomeni sledeče: Če imate izbrano kreditno kartico, lahko v koledarskem mesecu brezplačno dvignete le do 200 funtov (oz. ekvivalent v evrih). Nad tem zneskom boste plačali 2 % provizije. Če imate izbrano debetno kartico, potem omejitve brezplačnega dviga v zneskih ni. Vendar pa je tu fair use omejitev števila dvigov na bankomatih v koledarskem mesecu: samo desetkrat. Če boste denar na bankomatu s Curve kartico v mesecu dvignili več kot desetkrat, boste za vsak nadaljnji dvig plačali 0,50 GBP provizije. Q: Zakaj mi je bila transakcija zavrnjena? A: Curve ima trenutno bug, ki preprečuje plačila na nekaterih parkirnih avtomatih, avtomatskih bencinskih črpalkah (to so tiste brez osebja, v SLO so redke), avtomatih na cestninskih postajah in nekaterih avtomatih za nakup vozovnic za vlake. Curve tudi ne deluje za plačila nekaterih storitev na srečo (gambling) ter "masažnih salonov" in eskort storitev To sicer ni bug, saj gre za preprečevanje plačila morebitnih nelegalnih aktivnosti. Za odstranitev omejitev je treba kontaktirati support in izvesti varnostno preverjanje; to je po navadi s skeniranjem utility billov (npr. račun za elektriko na vaše ime), s čimer dokažete rezidentstvo. Q: Kje še ni pametno uporabljati Curve kartice? A: V hotelih in rent a carjih. Ti predavtorizirajo določene zneske; zaradi narave te kartice pa Curve predavtorizacijo utegne smatrati kot transakcijo - in vam bodo trgali denar. Za te namene uporabite pravo kreditno kartico. Q: Kaj še moram vedeti? A: Izdajatelj prepoveduje "recikliranje denarja". To je način, ko s kreditno kartico dvignete denar na bankomatu z namenom, da z njim poplačate račun za kreditno kartico. Kako naj bi to preverjali, sicer ne vem. Grozijo pa z ukinitvijo računa, če to počnete. ______ Če se vam zdijo podatki uporabni, me novi uporabniki Curvea podprite z uporabo promocijske kode RWOT8. |
|||||
Jaz imam skupno 20 GBP (5 GBP od registracije in od treh, ki so izkoristili mojo kodo... ) ... Sem v soboto v Leclercu kupil nekaj za slabe 3€ ... in sem za placilo oznacil Curve kartico ter uspesno placal. Imam odrezek, kjer izgleda vse OK. V aplikaciji pa mi se vedno kaze, da imam na voljo 20 GBP oz. 2.000 "curve points" ... in te transakcije nikjer ne vidim ... Sem pa imel problem v petek in soboto... ker nisem mogel placati s Curve... v drugem poskusu pa sem uporbil VISO, ki je vezana na Curve kartico in je slo BP. Eno tako placilo je bilo v petek v Sparu z zneskom slabih 100€ , drugo pa v soboto v Leclercu z znsekom okoli 180€. V obeh primerih sem dobil varnostni SMS o uspelsnem placilu in takoj zatem se STORNO z istim zneskom... Te transakcije v apliakci Curve niso vidne. Sicer se mi zdi, da sem videl takrat, ko je bilo zavrnjeno... vendar je kasneje kot kaze izginilo ... Sem pa tudi v soboto uspeno dvignil 20€ na bankomatu (vmes med eno in drugo zavrnjeno transakcijo ) ... Sem sicer ze v soboto pisal na support preko same aplikacije na iPhonu, pa zaenkrat se ni bilo odgovora ... |
|||||
|
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Aplikacije za iOS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25, 26, 27 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |