Affinity designer | |||||
Ti jim pošlji pdf, pa ti bodo povedal, če rabijo kaj drugega. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
|
|||||
Odvisno, kaj je tvoj namen. Če se PDF datoteka ne bo odpirala za urejanje v drugem programu oziroma v kolikor ima tisti, kateremu to pošiljaš isti font na računalniku, pol ni potrebno. |
|||||
Bi večkrat uporabljal ta program, sam ne znam narest untagged file. Pa že ko odpira untagged file, takoj nabije nanje nek profi. Prav nadležno. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
|
|||||
Zgleda, da AD eksportira pdf za tisk (CMYK) brez profila. Če se ne motim, moraš izbrat za delovni profil Generic. Bom moral mal bolj sprobat in pregledat, kakšno je kaj stanje na področju barvne kalibracije. Sem navajen delat brez profilov (in brez zapletov/presenečenj). Na vsake par let se sicer spravim sprobat, pa je vedno isti rezultat. Ogromno problemov brez nekih očitnih prednosti. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Mah, ti barvni profili štimajo samo v popolnoma nadzorovanih procesih. Kar je v Sloveniji sci-fi. Bi bilo smiselno, če bi imel dovolj velike naklade v eni tiskarni, in če bi delal samo s to tiskarno. Vse ostalo je izguba časa in živcev. Da o porabljenih materialih pri kalibraciji vseh strojev ne govorim... |
|||||
Meni večji problem predstavljajo fotke od (nadebudnih) fotografov. RGB + nek hud profil gor obešen. Potem pa pričakujejo, da bo to tudi v česopisu enako zgledalo. Tole je odličen primer: http://www.color.org/version4html.xalter Če že ob odpiranju RGB filov odstraniš profile, je vse razštelano. Po moji (old school) logiki, profile "zapečem" v file v Photoshopu ob pretvorbi iz RGB v cmyk. In pri tem je vsa "umetnost" stare šole. Kakšne nastavitve uporabit. UCR, GCR, ... This is more an Art, than a Science. Vsaj če stare kozle vprašaš. Zanimivo pa je, da AD te štiri fotke dost korektno pohandla in tudi cmyk pdf je na koncu brez profila in barve so OK. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
p.s. Enkrat davno - leta 1994 - sem obdeloval skene nekih umetniških slik. Naročnik - galerist, ki je izdajal te tiskovine - je prišel "zraven sedet". Najboljše pametovanje - na neko rumeno fleho, po procentih je bla v najbolj intenzivnem polju cca 2%C 0%M 98%Y in 0%K (+- kak %): "Tole je pretemno... a lahko rumeno dodaš, da bo svetlejše? Ampak v bistvu je premal rumeno... več rumene bo treba. Mora žaret, a veš? Pa seveda se mora videt struktura barve, zaradi potez, a veš... ne sme bit sam rumen zmazek. Tekstura se mora videt! To je bistvo... Pa da je več rumene in manj drugih barv..." Pravzaprav, še dobro, da v tistih časih nisem koga ustrelil. |
|||||
Če so težil za barvo, sem jim rekel, da mi pokažejo barvo na CMYK skali (neki podobnega kot slavna knjigica od Gorenjcev). Pa če niso tam barve našli, jo pač ni. Sam to so bli časi, ko si lahko sken računal 25 EUR, Obdelavo 40 EUR, best print pa še 25. Pa naj se izvolijo zmišljevat. Zdaj pa vse skupi s pripravo, oblikovanjem in tiskom prodajamo za pol cene. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Programska oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |