UI Lag - Vaš experience? - MbPro Retina (Late 2013 dalje) | |||||
Zdaj pa format na maverick al pa mountain lion in bo sekal |
|||||
Ma na windows sceni je pa itak en clusterfuck na vseh vogalih. Na desktop načinu se meša GDI/GDI+ in direct2D, na win8 metro appi delajo direktno z direct2D. S tem dodatkom, da windows ves composition dela na CPU-ju in posledično zaenkrat dela hitreje. Ko apple popravi sovje bug-e, bo OS X letel ko strela (upam). Je pa še ena fora tudi pri openCL-u, če uporablja katerakoli aplikacija na isti grafični katera izrisuje sliko na zaslon, pride sped do menjav context-a, kar pomeni dodatno "bremzanje". |
|||||
Jaz sem hotu probat, samo se mi zaenkrat ne zdi najbolj pametna ideja brisati *.plist fajle kar tako. Bi rabil več info kaj točno je povezano vse s tem fajlom, toliko v detajle še ne poznam sistema. |
|||||
Bi šel takoj nazaj na Mavericks, ampak se mi dejansko ne da formatirat sistema, ker bi spet zabil veliko časa, da vse nastavim nazaj. Pa še te nove funkcionalnosti (handoff, SMSi, klici) na Yosemite mi odtehtajo, da še vztrajam. _________________ iHruska - Original Pear Product Of The Year! |
|||||
bi lahko prosim nekdo prilepil čim bolj simpl tutorial za downgradat iz yosemite 10.10.2 na mavericks. hvala |
|||||
Potrebno je narediti usb ključek z maverickom in vse na novo postavit.. Glej googla |
|||||
Drugace pa linux je precej bol snappy. Imam se eno desktop masino s priblizno istimi performancami kot mbp in deluje precej bol tekoce. Pa precej manj rama zre. Je pa tudi res da se ni kaj prevec za zanasat na te activity monitorje ker prikazujejo malo po svoje. Po drugi strani ima pa osx svoje prednosti. Touchpad in finte ki jih ima so super, baterija zdrzi 2x vec kot na pc ipd. Jaz sem zadovoljen z mbp tudi ce so animacije jadne. Nekdo je napisal da ima lollipop 500 bugov. Ga imam pa nimam tezav z njim, razen da ga vcasih nekaj pici in zre baterijo. Pa tudi cez ios sem slisal precej pripomb, predvsem z animacijami, nimam pa izkusenj |
|||||
Moj drugi največji problem pa je tudi to, da se Apple ne spomni posodobiti driverjev in še vedno furamo skoraj 2 leti stare verzije. Potem pa gre človek dejansko nekaj delati v Mayo, pa vse šteka pa tak screen tearing da kar glavobol dobiš zraven. Tretje kar me tudi moti pa je čedalje manjše sodelovanje Apple-a z drugimi firmami, ki so bile z Apple-om prej v zelo dobrih odnosih. En primer: Adobe. CS od Adobe danes v nekaterih primerih dela veliko počasneje na OS X kot na windowsih. Če imaš windows in nvidia grafično, imaš celo eksperimental opcijo v Illustratorju, za hardware pospeševanje izrisovanja. OS X? Sanjaj kukuruz. Pa ne me jebat, da je tolk težko naredit izrisovanje vektorske grafike s pomočjo grafične kartice??? Sej so grafične narejene oz. najboljše pri kucanju matrik in vektorjev mi pa še danes furamo CPU rendering. Pa da o photoshop-u ne govorim, kjer določene funkcije še vedno CPU only. Ampak ko je photoshop prišel ven, je bil mac only, sedaj pa praktično v marsikaterem primeru dela bolje in hitreje na windows-ih kot mac-ih. Ne vem kaj toliko štrikajo, ampak počas mi prekipeva in bom ali presedlal nazaj na PC, ali pa na tablico, ko pride tanov iPad ven in če bo imel zraven pisalo. Resno v 21. stoletju, pa gledam diapozitive v Illustratorju na računalniku za skoraj 4k€ je kratkomalo smešno in sramotno. Ajde sej računalnik večinoma dela kul in je hiter, ampak določeni programi bi lahko dobil posodobitve in Apple bi lahko malo bolj sodeloval z drugimi podjetji, če na trg lansira nove "tipe" računalnikov. |
|||||
|
|||||
gredo nekam stran od profi... _________________ You are what you think. |
|||||
To je naprave, za knzumiranje vsebin. Konkretno čim več Applovih vsebin. Razlika v zaslužku je očitna. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Pri OSX je problem, ker je pred dvemi leti odšel Bertrand Serlet, ki je napisal OSX, in še prej Next Step. Po dveh letih se že ornk pozna, da drugi ljudje šarijo po njegovi kodi. http://en.wikipedia.org/wiki/Bertrand_Serlet _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
saj sedanji mi je vizualno všeč itd... ampak slab pod pokrovom! _________________ You are what you think. |
|||||
Gredo stran ja, ampak pri iOS so obrnili smer in za iOS so napovedali da ne bo večjih sprememb in novosti ampak bo verzija posvečena popravkom za nazaj. OS X nujno rabi nekaj podobnega oz. 11.0 verzijo, ki bi imela vse nujne popravke. Poleg samih popravkov sistema pa rabimo tudi bolj tesno sodelovanje Apple-a z najbolj znanimi developerji (opisano zgoraj). Naslednji korak pa bi bil nova smer pri hardware-u: AMD-ju dajo brco v rit in nehajo vgrajevat njihove polizdelke. Nobene prednosti ni za nas uporabnike imeti AMD grafično v računalniku, kvečjemu slabše je za nas: imamo veliko slabše driverje in grafična ponuja veliko manj kot konkurenca. Saj tudi nvidia ni ravno svetla zvezda vzora, ampak imajo vsaj driverje kolikor toliko dobre in njihove grafične ponujajo več. |
|||||
Zakaj je pa ati slab? Do sedaj nisem imel nobenih težav. Imam atijevo grafično kartico v 5 let stari desktop mašini in sem bil vedno zadovoljen z njo. Nisem pa na tekočem, če se je kaj spremenilo. Kar te tiče pa driverjev, glede na to, da imajo praktično 1 hardware in za kašen denar ga prodajajo bi si pa lahko sami spisali superoptimalne driverje. Če vzamemo win imajo več ali manj isti driver za celo serijo grafični kartic, apple pa jih ponuja kolko? 2? Isti primer je iOS, imajo praktično 1 cpu in 2 resoluciji, ki jih morejo podpirat. 100x boljše ga lahko optimizirajo kot android, ki podpira 100 resolucij in 100 različnih procov. |
|||||
ATI-jeve grafične ponujajo manj kot nvidia. Na OS X se za GPGPU uporablja openCL, v nekaterih programih pa tudi CUDA, če imaš nvidia grafično (prva prednost nvidije). Druga prednost nvidije je ta, da imajo physX, ki ga ati nima, torej računanje fizike na grafični kartici. Če imaš recimo dve grafični v računalniku, lahko eno uporabiš za rendiranje, drugo za fiziko (in ne ne gre tu samo za simulacijo trkov, ampak tudi za boljše rendiranje tekočin, blaga, las, krzna,...). na OS X grafične obojih podpirajo openCL 1.2, medtem ko na windows-ih nvidia podpira samo 1.1 verzijo. Prav tako glede na to, da je adobe začel z boljšo podporo nvidia grafikuljam, bi bila pametna poteza Apple-a, da začne vgrajevati večinoma nvidia grafične v svoje računalnike in tako developerjem ponudi da dajo ven tudi strojno podporo izrisu (adobe illustrator) tudi za OS X, glede na to, da je že na windows to kot experimental feature. Kar se tiče driverjev: Nvidia veliko bolj posodablja svoje driverje, praktično skoraj vsak mesec pride ven nova verzija. AMD da 2-3 driverje na leto ven, včasih še to ne. Recimo za moje grafične D500 v bootcamp obstaja nov 2014 driver, ki mi pa sesuje sistem (BSOD in potem noben repair ne pomaga, ampak samo reinstall). TAko sem prisiljen v uporabo starega 2013 driverja. Pisal AMD-ju, glede napake, nisem dobil nazaj niti odgovora ali česarkoli. Furajo enako politiko kot Samsung, kateremu pošlješ kak bug report in te potem kratkomalo ignorirajo. Pa ne samo posameznike, tudi večje skupine ljudi, ki se "pritožijo" ali celo pošljejo predlog kako stvari popraviti. Najhujše kar lahko neka firma naredi je ignoranca svojih uporabnikov in to se dogaja v čedalje več firmah: Samsung - tile so totalni carji ignorance. Ko sem še imel androida, sem na XDA forumu našel temo, kjer je bil opisan bug glede porabe baterije. Prav tako je bila zraven pripeta rešitev (en xml in en java fajl). Vse kar je moral uporabnik narediti je na novo skompajlat sistem in ga ročno namestit in je bil bug popravljen. Community je samsungu official poslal rešitev bug-a in vse kar bi moral samsung anrediti je vzeti ta dva fajla in na novo skompajlati sistem in bi VSI njihovi uporabniki imeli popravek. To je bilo občutno preveč za njih! V bistvu raje vsake par mesecev vržejo ven nov model da ga kupiš, če hočeš imeti "popravek". Ne hvala. AMD - po večkratnem reportu bug-ov še vedno ne popravijo določenih stvari. Ena izmed stvari je, da če imaš v računalniku 2 grafični in jih daš v Crossfire, ti sekundarno grafično kartico nabija na 99% obremeitve, pa tudi če nič ne delaš. Preprosto je en ULPS bug in moraš v registru zadevo popolnoma izklopiti, da lahko sploh uporabljaš Crossfire. No ko smo že pri tem, pa lahko rečem, da je Crossfire v večini primerov totalno neuporaben. Praktično povsod se pojavlja microstuttering ali pa v-sync ne dela OK in prihaja do obupnega screen-tearing-a. Prav tako dajejo ven driverje, ki imajo bug-e in sesuvajo sistem in glede tega ne naredijo nič. Adobe - Če imap Yosemite in photoshop CC in vklopiš rulerje, ti bo vse štekalo u tri maloro. Fix? Izklopi rulerje namesto da bi zadevo popravili. Hvala, da človek potem ne mora uporabljati določenih stvari. Nekatere funkcije še vedno CPU only pa čeprav bi lahko že zdavnaj bile na GPU-ju (brush, nekateri filtri,...). Skratka popravkov in nadgradenj se jim ne da delati kaj preveč. Novo verzijo pa vsako leto vržejo ven! Illustrator... program za risanje vektorjske grafike, kjer se vektorska grafika izrisuje preko CPU-ja. Enough said... Apple - Spet, vsako leto dajejo ven novo verzijo OS X, ki ima več bug-ov kot katerakoli prejšnja. Sej ne rečem, se matrajo in dajejo ven nove funkcije, ampak hudiča naj popravijo nekatere stvari, ki naredijo mašino za 2000+€ skorajda neuporabno. Če bi se jim manj mudilo z izdajanjem novih verzij bi zelo verjetno lahko več porabili na fixanju stvari. In tako dalje, ta trend čim hitrejšega izdajanja novih stvari se pojavlja povsod in potem na koncu uporabniki dobivamo napol dokončane izdelke. Skratka, čas je, da se to spremeni in Apple je tu lahko vzor, saj so eno izmed "vodilnih" podjetij in prodajajo "premium" izdelke. |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Mac OS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |