Jabuk
Cocos2d-x
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 11.06.2011
Prispevkov: 459
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 07.10.2013 21:43:06
Cocos2d-x
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Živijo!

Se je morda kdo že igral s tem "Framworkom"? Je primeren za izdelavo native app-ov? Kako je s posebnostmi v designu glede na Android/iOS,..? Je zadeva primerna bolj za igre ali tudi native app-e?

lp
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 18.12.2011
Prispevkov: 470
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 08.10.2013 07:26:06
Re: Cocos2d-x
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Najprej bo potrebno razcistiti pojme.

Native aplikacije so ponavadi taksne, ki uporabljajo funkcije, ki so znacilne za neko vrsto platforme (npr. Date picker na iOS). Taksne ne mores kar tako prenest na drugo platformo, potrebne so spremembe.

Frameworki kot je ta, pa ti ustvarijo vmesni sloj, v tem primeru ti programiras v HTML5/JS in cocos poskrbi za ustrezne klice v samem sistemu. Postanes skoraj neodvisen od platforme.

Ponavadi se uporabljajo taksne zadeve za igre (ze bezen pogled na domaco stran projekta ti to pokaze), ker UI vzame veliko casa za izdelavo in je potratno vse prepisovati za ostale platforme. Vzames framework, kodiras in preneses.

Ni pa noben problem uporabljati kaj takega za aplikacije, ki opravljajo neko funkcijo. Le da bos takrat moral vsak gumb posebej sam naredit, v nasprotju s tem, da ce uporabljas "native" nacin, gumb narises in se ze sam odziva na dotik, ima pravi izgled itd.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani