Home button problem | |||||
Seveda so mi ga zamenjali z drugim in so mi tudi trdili, da se garancija podaljša za eno leto. Vendar, ko na Applu preverjam mi garancija poteče 22.12.2011 kot pri prejšnjem telefonu... |
|||||
"Jest" praviš da je to tvoj 3ji telefon, si kakšnega dal v garancijo izven enoletne garancije prvega telefona? |
|||||
Lp |
|||||
|
|||||
Ne ... Kupljen je bil lani avgusta... enkrat je bil menjan spomladi zaradi Home gumba... drugic pa nekaj dni pred iztekom garancije (se mi zdi, da v zacetku avgusta ali pa je bilo konec julija) ... tokrat pa zaradi "ropotuljice"... sem takrat pisal v eni temi tukaj ... Sem pa imel lani enega 3GS, ki je bil vec kot eno leto prej kupljen v Italiji in je imel prav tako problem s home gumbom ... pa sem vprasal, ce lahko pri EPL.ju probamo, pa je rekel, da ne, ker je pri Apple-u ze potekla garancija... Sem ga potem nesel v Italijo, kjer je garancija 24 mesecev in sem tam dobil novega... Res sem ga pa moral cakati dobre tri tedne ... |
|||||
Garancijsko iPhone-ov ne popravljajo ... Vedno dobis novega (refurbished) ... |
|||||
|
|||||
|
|||||
_________________ |
|||||
Ni nateg pa kolkrat morm še povedat da so ga men zamenjal izven applove garancije preberi par postov gor, sem napisal da so mi ga zamenjal... |
|||||
|
|||||
_________________ |
|||||
|
|||||
|
|||||
_________________ |
|||||
Moj mail z vprasanjem: From: Thomas Bergant <thomas@mobile.si> Subject: Apple iPhone - garancija Date: 19. september 2011 18:06:50 GMT+02:00 To: apple@pro-servis.si Pozdravljeni, pisem vam v imenu portala mobile.si in foruma jabuk.si, kjer se stalno pojavljajo vprasanja o tem, kako je z garancijo za iPhone 4 (kupljenim recimo znotraj EU oz. Evrope). Od lanskega septembra je mozno take iPhone oddati v garancijsko popravilo tudi pri slovenskih pooblascenih servisih Pro Servis in EPL. Poraja pa se vprasanje, kako je s podaljsanjem garancije v primeru zamenjave izdelka (z obnovljenim oz. "refurbished" izdelkom). Pri EPLju so mi odgovorili, da se garancija NE podaljsa in velja garancijski rok originalnega izdelka. Tako tudi pokaze, ce serijsko stevilko zamenjanega izdelka vpisemo na spletni strani http://selfsolve.apple.com ... Pri vas pa menda na servisu pravite, da ima zamenjan izdelek ponovno 12 mesecno garancijo, ki zacne teci z dnem, ko je bil stranki vrnjen zamenjani izdelek, ceprav na omenjeni strani to ni razvidno. Tudi nikjer drugje nismo zasledili te prakse, prav tako ni nikjer napisano, do kdaj velja garancija zamenjanemu izdelku. Prosil bi vas, ce mi lahko uradno pojasnite to zadevo. Pogoji so verjetno enaki za vse modele iPhone, iPad in iPod. Poleg tega me se zanima kako je z iPhone-i, ki so uradno kupljeni v Sloveniji preko Si.mobila. Si.mobil ima na svoji spletni strani in tudi v garancijskem listu, ki je prilozen mobilniku, zapisano, da je pooblascen servis podjetje Emonagram d.o.o.. Po nekaterih informacijah sodec, so le oni pooblasceni za garancijske zahtevke teh iPhone-ov prodanih pri Si.mobilu in jih pri vas ali v EPLju sploh ne vzamete v popravilo oziroma zamenjavo? Za kakrsenkoli odgovor se vam ze vnaprej zahvaljujem. Best Regards / Lep pozdrav Thomas Bergant ... in odgovor, ki ga objavljam z njihovim dovoljenjem From: Luka Pogačnik <XXXXXXXXX@pro-servis.si> Subject: RE: Apple iPhone - garancija Date: 20. september 2011 08:12:18 GMT+02:00 To: Thomas Bergant <Thomas@mobile.si> Pozdravljeni Kar se tiče iPhone, ki so bili kupljeni pri Si.mobilu. Garancija se lahko uveljavlja tako pri nas kot tudi na ostalih servisih v EU. Moram reči, da pri nas od začetka prodaje še nismo zavrnili telefona, ki je bil kupljen pri Si.mobilu. Refurbished izdelki naj bi pa po Apple imeli 90 dni garancije (oziroma garancijo originalne enote, kar je dlje). Pri nas, glede na to, da tako veleva naša zakonodaja, imajo pa vsi ti izdelki 1 leto garancije. Pri preverjanju garancije pa pokaže da je »out of warranty«, ker se garancija nanaša samo na zamenjano enoto in ne na celotno vsebino paketa. Kar pomeni, da pri 15 mesecov starem iPhonu (garancijsko zamenjan pred 6 meseci, ki je še v garanciji), garancija ne prizna slušalk ter polnilca... Lep pozdrav, Luka Luka Pogačnik Samostojni tehnik / Service tehnician Predstavnik EPLja pa upam, da bo sam napisal svoje stalisce ... |
|||||
Glede garancije za iPhone je imel Apple takšno zgodovino sprememb: -brez servisa za iPhone -v servis je bilo možno vzeti katerikoli iPhone v garanciji, ki ni kupljen v SLO (cel svet, EU...) -potem je Apple spremenil, samo EU in brez SLO -potem so spremenili EU + Evropska ekonomska skupnost Glede SiMobila je točno navodilo od SiMobila in od Apple-a, da njihovih telefonov ne more prevzeti v servis nihče razen Emonagram... Prilagam še točno-brez prevoda, kar je Apple pred pol ure potrdil, kaj lahko AASP (Apple Authorized Service Provider) prevzame v garancijsko popravilo: All Apple iPhone products designed by Apple that were: (a) sold to an end user in a country in the European Union, European Economic Area and / or European Free Trade Association other than the country where the Authorized Service Location is located; or (b) sold to an end user through an Apple online store for a country in the European Union, European Economic Area and / or European Free Trade Association linked to www.apple.com by Apple Inc, its subsidiaries and affiliates, . So it is more then obvious, that you are not allowed to repair iPhones sold in Slovenia by SiMobil. Mislim, da je vse jasno in točno ter popolnoma nedvoumno zapisano. Glede garancije: -izdelek ima takšne garancijske pogoje, kakršni so bili sklenjeni v državi nakupa oz. pri prodajalcu, ampak Apple ima največ 12 mesecev garancije. Tako velja nekje celo 2 leti garancije, garancijo pa je potrebno uveljaviti pri operaterju ali njegovem serviserju (Npr. ITIM ma 2 leti če prav vem). Garancija se po slovenski zakonodaji podaljša za čas popravila, če pa je izdelek zamenjan pa se samo v Sloveniji kupljenim izdelkom MORA dodeliti nova enoletna garancija. Za ostale države velja tako kot imajo tam zakonodajo, ampak so tako različne, da je vsaka peta država neka izjema in samo po serijski številkii lahko vsak ugotovi resnični status. Večinoma imajo tako, da je na servis 90 dni garancije oz. originalna, kar je pač daljše. Seveda lahko v tujini kupiš tudi Apple Care in to uveljaviš tudi pri nas, kupiti pa ne moreš Apple Care v SLO (za noben izdelek). Želje, vprašanja, rade volje pojasnim karkoli Vse informacije glede servisa so vedno na voljo na brezplačni support številki 080 080 321, vsi pa ste po 3/10/11 vabljeni v servis na Kongresnem trgu 15. Parking je zagarantiran, 15 minut brezplačnih... |
|||||
|
|||||
Skratka... ena cela "štala" je okoli tega |
|||||
|
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |